Woon een beetje ver weg helaas. Heb jij al een Ajax seizoenskaart?quote:Op maandag 12 juli 2004 20:14 schreef methodmich het volgende:
Lekkere OP.
Moet je er niet heen?
Na PSV heb ik de meeste sympathie voor De Graafschap. Maar ik haat het wanbeleid van De Graafschap.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Zelhem, daar zitten vaak De Graafschap-supporters.
Adil Ramzi heeft z'n transfer wel aan die samenwerking te danken.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:26 schreef gras het volgende:
Wanbeleid? Massimo Morales was een echte topcoach. Is er nog een samenwerking met Udinese of?
Ik ga niet graag offtopic, maar die samenwerking stelde helemaal niets voorquote:Op maandag 12 juli 2004 20:26 schreef gras het volgende:
Wanbeleid? Massimo Morales was een echte topcoach. Is er nog een samenwerking met Udinese of?
Ja, dat vind ik nu ook, als niet weet hoe het moet willen wij het wel vertellen. Maar dit is echt geen gezichtquote:Op maandag 12 juli 2004 20:32 schreef pascalheister het volgende:
hey cult pas die OP is aan![]()
Ok, 't is nu rust, ik pas hem wel ff aan, trouwens voor een liveverslag:quote:Op maandag 12 juli 2004 20:32 schreef pascalheister het volgende:
hey cult pas die OP is aan![]()
Ramzi heeft toch niet bij de Graafschap gespeeld? Begon bij Willem II en word nu genoemd in een ruil met Ali van AZ. Denk niet dat PSV veel aan el Khattabi heeft.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Adil Ramzi heeft z'n transfer wel aan die samenwerking te danken.
Werkelijk het ENIGE positieve aan die samenwerking destijds.
Die Fransman, Loval ofzo, die was toch wel redelijk?quote:Op maandag 12 juli 2004 20:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ga niet graag offtopic, maar die samenwerking stelde helemaal niets voorDragende spelers als Fränkel, Meerdink en Postma werden verkocht, Peter Bos werd trainer en verneukte het door 14 kneuzen te kopen van dat geld.
Mij best, ik word liever kampioen.quote:Ontopic:
PSV klaart de neuzen dit jaar
Ik dacht dat ie uit Udine kwam, voor ie bij Willem II terecht raakte.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:37 schreef gras het volgende:
[..]
Ramzi heeft toch niet bij de Graafschap gespeeld? Begon bij Willem II en word nu genoemd in een ruil met Ali van AZ. Denk niet dat PSV veel aan el Khattabi heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |