abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31897551

Mede mogelijk gemaakt door:

Vorig deeltje: Het officiële PSV topic #134: Op de plek waar we horen !

Champions League Passe-Partout Plekken:

quote:
                                                                  de OpeningsPost

instructies:

- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
      - verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
      - kopieër alle de tekst die je nu hebt;
      - post het topic;
      - edit de OP gelijk;
      - haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
      - post opnieuw;
      - KLAAR!
pi_31897749

pi_31897781

heb wel zin in een tripje naar Gelsenkirchener eigenlijk, gaan er nog mensen hier?
  woensdag 2 november 2005 @ 15:12:13 #4
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31897907
quote:
Goede scenario's voor PSV; punt bij Schalke waarschijnlijk genoeg voor tweede ronde

Als PSV op 23 november wint bij Schalke, dan gaan de Eindhovenaren ongeacht de andere uitslagen door naar de tweede ronde. Als Fenerbahce-Milan die dag gelijk eindigt, is PSV een speelronde voor het einde zelfs al zeker van groepswinst. Anders heeft PSV daar hooguit nog één punt voor nodig tegen Fenerbahce.

Speelt PSV gelijk bij Schalke, dan is PSV alleen al zeker van de tweede ronde als Milan wint bij Fenerbahce. Maar in elk geval is een punt bij Schalke genoeg om te overwinteren in de UEFA Cup. Spelen Fenerbahce en Milan gelijk, dan is een punt tegen Fenerbahce genoeg voor een tweede ronde Champions League en is PSV bij verlies tegen Fenerbahce alleen geplaatst voor die tweede ronde als Milan en Schalke op de laatste dag gelijkspelen. Als PSV gelijkspeelt in Duitsland en Milan verliest bij Fenerbahce, dan geldt precies hetzelfde, maar is PSV ook nog door als Milan in de laatste wedstrijd van Schalke wint.

In het slechte geval dat PSV een nederlaag leidt in Duitsland, dan kan alles nog gebeuren. PSV is dan bij winst op Fenerbahce zoiezo zeker. Maar PSV zou dan zelfs met een punt tegen Fenerbahce nog op de vierde plaats kunnen eindigen, in het knotsgekke scenario dat Fenerbahce Milan verslaat en Milan vervolgens wint van Schalke. Alle ploegen komen dan op 8 punten, waarna het doelsaldo de doorslag geeft. Een gelijkspel in de laatste wedstrijd is dan bovendien meestal niet genoeg om de tweede ronde te bereiken, al zijn de scenario's iets positiever als het onderling resultaat met Schalke positief blijft ondanks het verlies (bijvoorbeeld bij 2-1 verlies).
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 2 november 2005 @ 15:12:56 #5
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31897933
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:

heb wel zin in een tripje naar Gelsenkirchener eigenlijk, gaan er nog mensen hier?
  woensdag 2 november 2005 @ 15:17:12 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_31898081
Beetje late reactie wellicht, maar PUIK resultaat gisteren!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_31898148
Nou gefeliciteerd dan maar. Goed resultaat
pi_31898271
Wat ben ik blij dat ik me gedeeltelijk heb vergist en Simons en volledig gelijk blijk te hebben omtrent Afellay en Aissati. Volgend seizoen Beerens, Dufour en Marcellis ook maar eens wat speeltijd gunnen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 2 november 2005 @ 15:28:00 #9
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31898430
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef cultheld het volgende:
Wat ben ik blij dat ik me gedeeltelijk heb vergist en Simons en volledig gelijk blijk te hebben omtrent Afellay en Aissati. Volgend seizoen Beerens, Dufour en Marcellis ook maar eens wat speeltijd gunnen?
Je hebt je gruwelijk vergist wat Simons betreft, told you so
Ben wel blij dat jij het tenminste toe geeft en methodmich nog steeds volhoud dat Alex geen top is
pi_31898578
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ben wel blij dat jij het tenminste toe geeft en methodmich nog steeds volhoud dat Alex geen top is
Simons vond ik in verdedigend opzicht altijd al top, maar aanvallend (penalty's niet meegerekend) 0. Echter, ik had niet verwacht dat hij verdedigend op het middenveld óók zoveel storend en verdedigend werk kon verrichten (vanwege een hoger tempo buiten de 16) en daarvoor nu dan ook alle lof, want dat maakt zijn geringe aanvallende inbreng meer dan goed
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31898585
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

kan ik nog hartelijk om lachen
  woensdag 2 november 2005 @ 15:39:37 #12
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31898787
Simons is een klasse beter dan Vogel, dus wat dat betreft zijn we er niks op achteruit gegaan.

Mocht Cocu besluiten er volgend jaar mee te stoppen (ik verwacht dat hij er nog een seizoentje aan zal plakken) dan zal het heeeeeeeeeeeel moeilijk (zo niet onmogelijk) worden dat gebrek op te vangen.
pi_31899057
Ach ja, onze Timmy. Prima aanwinst natuurlijk, al had PSV voor dat geld beter een jonge Braziliaan kunnen halen.

Gomes weer goed gisteren las ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31899081
Er is momenteel geen speler die cocu kan vervangen... Althans, ik ken er geen. Dus hoop ik dat hij er nog minimaal een seizoen aan vastplakt.
We sure are cute for two ugly people.
pi_31899140
BOeren

scenario's zien er gunstig uit. Toch wacht ik nog even, we hebben er wel vaker redelijk voor gestaan en dat het dan TOCH weer misging

heb er wel veel vertrouwen in, dat wel... en dan 2e ronde... mag Kone toch weer meedoen? En Culina, Ball (ook al doet Lamay het boven verwachting uitstekend en zijn de kniebanden van Ball niet echt jofel )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_31899197
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:50 schreef LuNaTiC het volgende:
BOeren

scenario's zien er gunstig uit. Toch wacht ik nog even, we hebben er wel vaker redelijk voor gestaan en dat het dan TOCH weer misging

heb er wel veel vertrouwen in, dat wel... en dan 2e ronde... mag Kone toch weer meedoen? En Culina, Ball (ook al doet Lamay het boven verwachting uitstekend en zijn de kniebanden van Ball niet echt jofel )
Ik geloof dat Ball ook in de tweede ronde niet mee mag doen, omdat hij al in de CL heeft gespeeld voor de Rangers. Hoe het met Culina zit, weet ik niet, maar Koné mag in ieder geval dan wel mee doen.
pi_31899238
Gefeliciteerd, respect voor deze prestatie.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31899484
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:39 schreef PyTh het volgende:
Simons is een klasse beter dan Vogel, dus wat dat betreft zijn we er niks op achteruit gegaan.

Mocht Cocu besluiten er volgend jaar mee te stoppen (ik verwacht dat hij er nog een seizoentje aan zal plakken) dan zal het heeeeeeeeeeeel moeilijk (zo niet onmogelijk) worden dat gebrek op te vangen.
Simons is inderdaad een klasse beter dan Vogel. Bovendien iemand met veel meer persoonlijkheid, die z'n teamgenoten nooit in de steek zou laten (Vogel wel bij Kaiserslautern). Cocu is inderdaad moeilijk op te vangen, maar ik zat zelf aan Barreto te denken.
  woensdag 2 november 2005 @ 16:10:44 #19
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31899772
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:01 schreef cultheld het volgende:
Cocu is inderdaad moeilijk op te vangen, maar ik zat zelf aan Barreto te denken.
Die heeft net haar op z'n piemel en totaal nog niet kunnen overtuigen bij NEC.

Ik kan me geen haalbare speler voor PSV bedenken die capabel is om Cocu op te volgen.
Dus laten we maar hopen dat hij er nog een jaartje aanvast plakt en dan zien we wel weer verder.
pi_31899816
Barreto was ook de eerste die in mijn hoofd opkwam, maar ik vind hem dit seizoen nog een beetje wisselvallig.
pi_31899888
Cocu op termijn vervangen zal een grote uitdaging worden inderdaad .

Maar PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31899938
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:10 schreef PyTh het volgende:

[..]

Die heeft net haar op z'n piemel en totaal nog niet kunnen overtuigen bij NEC.

Ik kan me geen haalbare speler voor PSV bedenken die capabel is om Cocu op te volgen.
Dus laten we maar hopen dat hij er nog een jaartje aanvast plakt en dan zien we wel weer verder.
Barreto is 21 en bij Paraguay de onbetwiste aanvoerder. Zelfs Van Bommel zou het verschil niet kunnen maken bij een matig team als NEC. Zet Barreto bij PSV in het elftal en hij speelt de sterren van de hemel. Bij Paraguay doet hij dat namelijk ook tegen landen als Brazilië en Argentinië.
  woensdag 2 november 2005 @ 16:17:56 #23
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31900004
Barretto is veel te aanvallend ingesteld om in de plaats van Cocu te komen...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_31900023
Toch wat te veel risico voor mij. Maar helaas is het aantal opties vrij beperkt. En ervaren goede Nederlandse middenvelders liggen al helemaal niet voor het oprapen. En nee dan doel ik niet op Landzaat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 2 november 2005 @ 16:32:11 #25
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31900472
De enige Nederlander die capabel zou zijn om Cocu op te volgen als hij zich op deze manier doorontwikkelt is Maduro denk ik.

Maar het is niet realistisch om te denken dat je die zou kunnen halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')