quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
quote:Goede scenario's voor PSV; punt bij Schalke waarschijnlijk genoeg voor tweede ronde
Als PSV op 23 november wint bij Schalke, dan gaan de Eindhovenaren ongeacht de andere uitslagen door naar de tweede ronde. Als Fenerbahce-Milan die dag gelijk eindigt, is PSV een speelronde voor het einde zelfs al zeker van groepswinst. Anders heeft PSV daar hooguit nog één punt voor nodig tegen Fenerbahce.
Speelt PSV gelijk bij Schalke, dan is PSV alleen al zeker van de tweede ronde als Milan wint bij Fenerbahce. Maar in elk geval is een punt bij Schalke genoeg om te overwinteren in de UEFA Cup. Spelen Fenerbahce en Milan gelijk, dan is een punt tegen Fenerbahce genoeg voor een tweede ronde Champions League en is PSV bij verlies tegen Fenerbahce alleen geplaatst voor die tweede ronde als Milan en Schalke op de laatste dag gelijkspelen. Als PSV gelijkspeelt in Duitsland en Milan verliest bij Fenerbahce, dan geldt precies hetzelfde, maar is PSV ook nog door als Milan in de laatste wedstrijd van Schalke wint.
In het slechte geval dat PSV een nederlaag leidt in Duitsland, dan kan alles nog gebeuren. PSV is dan bij winst op Fenerbahce zoiezo zeker. Maar PSV zou dan zelfs met een punt tegen Fenerbahce nog op de vierde plaats kunnen eindigen, in het knotsgekke scenario dat Fenerbahce Milan verslaat en Milan vervolgens wint van Schalke. Alle ploegen komen dan op 8 punten, waarna het doelsaldo de doorslag geeft. Een gelijkspel in de laatste wedstrijd is dan bovendien meestal niet genoeg om de tweede ronde te bereiken, al zijn de scenario's iets positiever als het onderling resultaat met Schalke positief blijft ondanks het verlies (bijvoorbeeld bij 2-1 verlies).
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
heb wel zin in een tripje naar Gelsenkirchener eigenlijk, gaan er nog mensen hier?
Je hebt je gruwelijk vergist wat Simons betreft, told you soquote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef cultheld het volgende:
Wat ben ik blij dat ik me gedeeltelijk heb vergist en Simons en volledig gelijk blijk te hebben omtrent Afellay en Aissati.Volgend seizoen Beerens, Dufour en Marcellis ook maar eens wat speeltijd gunnen?
Simons vond ik in verdedigend opzicht altijd al top, maar aanvallend (penalty's niet meegerekend) 0. Echter, ik had niet verwacht dat hij verdedigend op het middenveld óók zoveel storend en verdedigend werk kon verrichten (vanwege een hoger tempo buiten de 16) en daarvoor nu dan ook alle lof, want dat maakt zijn geringe aanvallende inbreng meer dan goedquote:Op woensdag 2 november 2005 15:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt je gruwelijk vergist wat Simons betreft, told you so![]()
Ben wel blij dat jij het tenminste toe geeft en methodmich nog steeds volhoud dat Alex geen top is
kan ik nog hartelijk om lachenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt je gruwelijk vergist wat Simons betreft, told you so![]()
Ben wel blij dat jij het tenminste toe geeft en methodmich nog steeds volhoud dat Alex geen top is
Ik geloof dat Ball ook in de tweede ronde niet mee mag doen, omdat hij al in de CL heeft gespeeld voor de Rangers. Hoe het met Culina zit, weet ik niet, maar Koné mag in ieder geval dan wel mee doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:50 schreef LuNaTiC het volgende:
BOeren
scenario's zien er gunstig uit. Toch wacht ik nog even, we hebben er wel vaker redelijk voor gestaan en dat het dan TOCH weer misging
heb er wel veel vertrouwen in, dat wel... en dan 2e ronde... mag Kone toch weer meedoen? En Culina, Ball (ook al doet Lamay het boven verwachting uitstekend en zijn de kniebanden van Ball niet echt jofel)
Simons is inderdaad een klasse beter dan Vogel. Bovendien iemand met veel meer persoonlijkheid, die z'n teamgenoten nooit in de steek zou laten (Vogel wel bij Kaiserslautern). Cocu is inderdaad moeilijk op te vangen, maar ik zat zelf aan Barreto te denken.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:39 schreef PyTh het volgende:
Simons is een klasse beter dan Vogel, dus wat dat betreft zijn we er niks op achteruit gegaan.
Mocht Cocu besluiten er volgend jaar mee te stoppen (ik verwacht dat hij er nog een seizoentje aan zal plakken) dan zal het heeeeeeeeeeeel moeilijk (zo niet onmogelijk) worden dat gebrek op te vangen.
Die heeft net haar op z'n piemel en totaal nog niet kunnen overtuigen bij NEC.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:01 schreef cultheld het volgende:
Cocu is inderdaad moeilijk op te vangen, maar ik zat zelf aan Barreto te denken.
Barreto is 21 en bij Paraguay de onbetwiste aanvoerder. Zelfs Van Bommel zou het verschil niet kunnen maken bij een matig team als NEC. Zet Barreto bij PSV in het elftal en hij speelt de sterren van de hemel. Bij Paraguay doet hij dat namelijk ook tegen landen als Brazilië en Argentinië.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die heeft net haar op z'n piemel en totaal nog niet kunnen overtuigen bij NEC.
Ik kan me geen haalbare speler voor PSV bedenken die capabel is om Cocu op te volgen.
Dus laten we maar hopen dat hij er nog een jaartje aanvast plakt en dan zien we wel weer verder.
Ruilen voor Konéquote:Op woensdag 2 november 2005 16:32 schreef PyTh het volgende:
De enige Nederlander die capabel zou zijn om Cocu op te volgen als hij zich op deze manier doorontwikkelt is Maduro denk ik.
Je vergeet Ruud Vormer zo maar even. Ja, hij is jong, maar ook een topper in wording. Dan zou je eerst Barreto kunnen laten spelen en als hij verkocht wordt, dan kan Vormer worden ingeschoven.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:32 schreef PyTh het volgende:
De enige Nederlander die capabel zou zijn om Cocu op te volgen als hij zich op deze manier doorontwikkelt is Maduro denk ik.
Maar het is niet realistisch om te denken dat je die zou kunnen halen.
misschien, de kans bestaatquote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
heb wel zin in een tripje naar Gelsenkirchener eigenlijk, gaan er nog mensen hier?
Barretoquote:Op woensdag 2 november 2005 16:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je vergeet Ruud Vormer zo maar even. Ja, hij is jong, maar ook een topper in wording. Dan zou je eerst Barreto kunnen laten spelen en als hij verkocht wordt, dan kan Vormer worden ingeschoven.
Offtopic:quote:Op woensdag 2 november 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
Mag ik trouwens heel erg voorzichtig Mascherano noemen? Die zal vast niet z'n hele leven bij Corinthians blijven spelen.
Moest naar de wc.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:18 schreef superdude05 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Hiddink zo hard wegrende? Zou ie bedreigd zijn?
k denk dat hij heel nodig moest plassen.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:18 schreef superdude05 het volgende:
Qlimax is al half van de baan, want we hebben geen kaartjes kunnen vinden. We hebben nu maar alvast kaartjes gekocht voor Innercity en ik ga misschien naar Thunderdome, why?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Offtopic:
Wat moet jij op Qlimax???
Jij was toch zo'n anti dance figuur??quote:Op woensdag 2 november 2005 17:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Qlimax is al half van de baan, want we hebben geen kaartjes kunnen vinden. We hebben nu maar alvast kaartjes gekocht voor Innercity en ik ga misschien naar Thunderdome, why?
Anti dance? Ik kwam op m'n 16e al op underground hardcore feesten.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jij was toch zo'n anti dance figuur??
Je kan iig zien dat je niet vaak op feesten bent geweest, want dat had je geweten dat zoiets als Qlimax snel uitverkocht is. En Innercity
Thunderdome
een doelpunt aan de noordzijde? tis of bij oost of bij westquote:Op woensdag 2 november 2005 16:32 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Damn zeg, vanmorgen minstens een half uur lang zitten grijnzen in de auto naar m'n werk
Gelukkig viel de goal trouwens aan de noordzijde, nu zat ik er zowat met m'n neus bovenop(vak AA)
lol... het was natuurlijk oostquote:Op woensdag 2 november 2005 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een doelpunt aan de noordzijde? tis of bij oost of bij west
Die gaat toch naar Atlético in januari?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
Mag ik trouwens heel erg voorzichtig Mascherano noemen? Die zal vast niet z'n hele leven bij Corinthians blijven spelen.
ff niet bij nagedachtquote:Op woensdag 2 november 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die gaat toch naar Atlético in januari?
Ik heb 'm al 'n tijdje hier liggen, blijft inderdaad een prachtig boekje. Jammer dat PSV de laatste jaren geen jaarboeken meer uitgeeft. Die van 89/90 zat ik laatst nog door te bladeren, ook een erg mooi boek. Toch vind ik '80 Jaar PSV (1913-1993)' nog steeds het mooiste uit de verzamling.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:08 schreef pascalheister het volgende:
mijn voor Rood Wit gezongen boek is vandaag wel binnen gekomen, prachtig naslagwerk zeg
[afbeelding]
Ik hoop hetquote:Op woensdag 2 november 2005 19:41 schreef rubbereend het volgende:
PSV heeft (aldus de sportweek) veel interesse in Drost voor volgend seizoen.
Hij maakt een feestje voor zichzelfquote:Op woensdag 2 november 2005 17:18 schreef superdude05 het volgende:
Mooi boek is dat inderdaad, afgezien van een paar kleine foutjes.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:24 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Ik heb 'm al 'n tijdje hier liggen, blijft inderdaad een prachtig boekje. Jammer dat PSV de laatste jaren geen jaarboeken meer uitgeeft. Die van 89/90 zat ik laatst nog door te bladeren, ook een erg mooi boek. Toch vind ik '80 Jaar PSV (1913-1993)' nog steeds het mooiste uit de verzamling.
quote:Il Milan si ferma in Olanda
Nel quarto turno di Champions League, rossoneri sconfitti 1-0 dal Psv Eindhoven, a segno al 12' con lo scatenato peruviano Farfan. Nel finale espulso Stam
Perdere 3-1 lo scorso maggio non procurò tanto dolore, Istanbul era stata conquistata. Perdere 1-0 in casa del Psv nella fase a gironi fa invece più male, perché complica parecchio il cammino del Milan che sarà costretto a fare bottino pieno a Istanbul e in casa contro lo Schalke. Prestazione sottotono che fa a pugni con l'esibizione di tre giorni fa, ancora una volta contro un avversario capace di ribaltare tutti i pronostici all'insegna del gioco di squadra. Dopo una vigilia tormentata dalle riflessioni, Carlo Ancelotti scioglie il dilemma. In attacco, secondo le previsioni, giocano Vieri e Gilardino, ma in panchina non ci va Inzaghi, apparso tonico e brillante nella rifinitura di lunedì sera, bensì Shevchenko, nonostante i fastidi al tallone. A convincere il tecnico rossonero è stata la cocciutaggine dell'ucraino, ma anche i novanta minuti spesi da Superpippo contro la Juventus.
Ecco quindi il Milan anti Psv, con Stam e Kaladze difensori di fascia, il collaudato centrocampo e Kakà dietro le punte. Per Guus Hiddink nessun tormento. Schiera un anomalo 3-3-1-3, con un tridente d'attacco che ritrova Vennegoor e Aissati rifinitore. A Timmy Simons, ancora una volta, il compito di marcare Kakà; il pompiere che deve spegnere la fonte del gioco rossonero. Scatto da centometristi per Psv e Milan, subito in partita. Cocu scalda le polveri dopo 80", colpo di testa centrale, poi Vieri sparacchia su Gomes da posizione ideale. I temi della sfida sono rispettati. Il Milan riparte lungo linee centrali. Pirlo e Kakà smistano sulle fasce, ma quando la palla arriva in mezzo la difesa olandese si chiude a riccio su Vieri e Giardino. Meno tecnico, ma lineare, invece, lo schema del Psv, organizzato e veloce; tutto l'Hiddink-pensiero materializzato da un pressing asfissiante. La spinta dei centrali è possente e quando il gioco si allarga sulle fasce sono dolori.
Come se non bastasse, al 12' Kaladze cicca un colpo di testa e regala un assist a Farfan che ha spazio libero per scaricare sul primo palo, perforando Dida colto impreparato. Il portiere brasiliano si fa però perdonare al 22' respingendo istintivamente un colpo di testa ravvicinato di Alex. Involuzione rossonera. Scordatevi il Milan che ha dominato la Juve. Molle, spento, braccato, senza spazi e sorpreso. Limitato a centrocampo, dove i raddoppi abbondano, con un Gattuso a mezzo servizio dopo un'ammonizione che ne limita la consueta aggressività. Sotto di un gol, senza gioco sulle fasce, la squadra di Ancelotti vive il suo momento migliore nella parte finale del primo tempo. E al 43' è la sfortuna a fermare Vieri nella mani del reattivo Gomes, anche se è Cocu a sprecare il raddoppio nel recupero.
Nella ripresa il Milan si presenta in campo corretto sulle fasce: Jankulovski e Serginho per Gattuso e Kaladze. Il brasiliano va subito in crisi su Farfan che per un nulla non ripete l'impresa del 12'. Non avendo nulla da perdere i rossoneri pressano e subiscono il contropiede del Psv. Dida dice no a Beasley e questo la dice lunga sulla serata del Milan che sembra pagare lo sforzo di sabato scorso. Impacchettati a dovere, ai rossoneri non resta che aggirare l'ostacolo, permettendo però ai biancorossi di riorganizzarsi e coprire. L'avveduto Hiddink, onde evitare sorprese, rafforza la difesa inserendo Reiziger per il centrocampista Afellay. Un uomo in più per arginare l'anemico attacco del Milan, appesantito da Vieri e mai acceso da Gilardino.
Un paradosso che convince Ancelotti a schierare Shevchenko per l'ex del Parma. Utile per far capire al tecnico che forse la mossa avrebbe fatto comodo molto prima. Sheva, infatti, impiega pochi secondi per esaltare le doti di Gomes, straordinario nel deviare in angolo una potente punizione dell'ucraino destinata nel sette. Finisce male. Con il Psv a caccia del raddoppio e l'espulsione di Stam per doppia ammonizione e un'entrata su Serginho che Poll lascia correre troppo frettolosamente. Chapeau Psv.
80 jaar PSV heb ik hier ook liggen, mooie uitgave iddquote:Op woensdag 2 november 2005 20:24 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Ik heb 'm al 'n tijdje hier liggen, blijft inderdaad een prachtig boekje. Jammer dat PSV de laatste jaren geen jaarboeken meer uitgeeft. Die van 89/90 zat ik laatst nog door te bladeren, ook een erg mooi boek. Toch vind ik '80 Jaar PSV (1913-1993)' nog steeds het mooiste uit de verzamling.
Inderdaad begrijp er geen hond van, maar op het einde staat in ieder geval "chapeau PSV". Als je op de site van Milan kijkt dan kijken ze daar een beetje door een roze bril. Dus ik ben wel benieuwd naar een objectieve reactie.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef cultheld het volgende:
Hé Italiaan, vertaal die tekst eens ff
Je hebt het hier wel over het immer betrouwbare ADquote:Op donderdag 3 november 2005 09:09 schreef superdude05 het volgende:
Vandaag in het Algemeen Dagblad dus 2 pagina's vol met de reden waarom Hiddink wegrende. Het bleek te gaan om de FIOD, hij is het gezeur van de belasting en de pers zat en wil zelfs weg uit Nederland.
quote:Hiddink even klaar met Nederland
EINDHOVEN - PSV leverde tegen AC Milan een sublieme prestatie (1-0), maar een woedende Guus Hiddink verliet snel het veld.
De trainer/technisch directeur wil diep in zijn hart weg uit Nederland, waar de fiscale politie hem vorige week vernederde.
Het is de vraag of Guus Hiddink, wiens contract doorloopt tot de zomer van 2007, volgend seizoen bij PSV de teugels nog in handen houdt. Het lijkt vreemd om die kwestie in een nafeestend Eindhoven op te werpen. Toch speelt de zaak.
Niet in de eerste plaats omdat er soms fricties zijn tussen Hiddink en zijn voorzitter Rob Westerhof. Het gaat nu dieper en verder. Zelf geeft Hiddink geen direct antwoord op de vraag of hij zich nog op zijn plaats voelt. Ook gisterochtend niet.
Maar in de uren eergisteravond na PSV-AC Milan (1-0) sprak het lichaam van de coach wél duidelijke taal. Hij is even helemaal klaar met dit land, en vooral met de belastingdienst Oost-Brabant. In de euforie om hem heen leek de wereld in Eindhoven de wereldburger ineens letterlijk wat te klein. Alle irritatie kwam plotseling op één hoop te liggen.
Onmiddellijk na de wedstrijd weigerde hij in de feestvreugde te delen. Bij de spelerstunnel liep hij in zijn drift een vrouw en technisch manager Stan Valckx bijna omver. In de kleedkamer schreeuwde hij de agressie luid van zich af. Alleen onder de oprechte bijval van Johan Cruijff ontdooide hij. Maar in de officiële persconferentie van de Champions League spoot de adrenaline wéér uit zijn oren.
Op cynische toon en in bijtende bewoordingen benadrukte hij het belang voor ‘heel Nederland’ van de prestatie van zijn team. Dankzij zijn team hoorde heel de voetbalwereld weer van onze natie.
De verongelijktheid was eenvoudig te plaatsen. In bijna iedere zin zat een booby-trap met een verwijzing naar de behandeling die hij vorige week moest ondergaan van de fiscale politie (FIOD/ECD). Na zijn talloze interviewtjes deed hij nog eens voor hoe hij ondervraagd was toen op dinsdag zijn huis overhoop gehaald werd. Hij schoof de neus van zijn schoenen tegen die van zijn gesprekspartner, de voorhoofden tegen elkaar, intimiderende teksten rolden uit zijn mond.
Zó was hij ondervraagd en hij was nog even bang geweest ook. Vooral dat laatste irriteert hem tot op de dag van vandaag. En waarom moest hij dit ondergaan? Omdat de FIOD denkt dat hij de boel gedurende een kleine acht maanden belazerd heeft, een aantijging die Hiddink ontkent.
Tijdens de wedstrijd zong de aanhang van PSV op de melodie van ‘Ik heb een heel apart gevoel van binnen’, een oude hit van de zangeres Corry Konings, een ode aan Guus Hiddink. Onder de fans van de club valt louter bewondering hem ten deel. Het is echter niet die bewondering waar hij op uit is. De warmte waarmee dat gebeurt, spreekt hem niettemin wel aan. Overal waar Hiddink heeft gewerkt en gepresteerd, kwam er succes dankzij een combinatie van hardheid én warmte in de persoonlijke benadering.
Daarom fascineert het hem dat Johan Cruijff dat ook heeft. Hij herkent het tevens in Willem van Hanegem en ook in spelers als Pierre van Hooijdonk en Phillip Cocu. Die warmte is in het functioneren van de professional Hiddink onontbeerlijk. Hij had alleen Cocu en André Ooijer verteld wat hem vorige week was overkomen, maar voelde dinsdag dat zijn spelersgroep met hem meevoelde. Vanwege alleen die solidariteit werd er niet gewonnen van AC Milan, maar zo’n proces helpt er wel aan mee.
Eigenlijk had Hiddink blij moeten zijn na de triomf over de Italianen. Er was in die grote wedstrijd een nieuw ijkpunt gerealiseerd. Er werd een standaard gehaald die onontbeerlijk is om de absolute top van het voetbal te bereiken en dat in een partij die ook nog eens mooi was om naar te kijken. Er zijn ooit nóg betere wedstrijden gespeeld door Nederlandse clubs in internationale wedstrijden. Maar aan het scenario van afgelopen dinsdagavond zal later nog menig trainer refereren.
En toch was Hiddink niet blij. In tegendeel. Hij was woedend. Gisterochtend was de adrenaline grotendeels weg, maar de irritatie prikte onverminderd. Hiddink heeft zich nooit laten kennen als een rancuneuze man. Ook niet als een type dat op een voetstuk aanbeden wil worden.
Maar vernederingen als hij vorige week moest ondergaan, trekt hij niet. Diep in zijn hart wil hij daarom weg. Weg uit een omgeving die functionarissen op pad stuurt, die uit zijn op zijn scalp. Hij vraagt zich af waarom. Hij vraagt zich af of zijn status ergens jeuk veroorzaakt. Als dat zo is, dan wijkt hij graag uit, zo luidde de lichaamstaal.
Doorgaans wel een betrouwbare krant hoor. Dat ze 1 of 2 keer de fout in zijn gegaan wil niet zeggen dat die krant alleen maar onzin schrijft.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over het immer betrouwbare AD![]()
quote:Aissati moet nog kiezen: Marokko of Oranje?
3/11/2005 9 :22
Nederland of Marokko? Ismail Aissati heeft nog geen keuze gemaakt, voor welk land hij in de toekomst als international uit zou willen komen.
'Ik weet het ook echt niet', vertelde de zeventienjarige PSV'er in het Algemeen Dagblad. 'Ik hoop dat ik over twee à drie jaar zal moeten kiezen tussen Marokko en het grote Oranje, dat zou mooi zijn. Ik zou 't nu ook echt nog niet weten.'
Aissati debuteerde dit seizoen bij PSV. In de eredivisie kwam hij drie duels in actie, in de Champions League stond hij twee maal op het veld. Afgelopen dinsdag stond hij voor het eerst in de basis van de Eindhovenaren, en direct lukte het hem om zich te onderscheiden, nog wel tegen AC Milan. Bondscoach Marco van Basten was één van de toeschouwers.
Hey, dat wilde ik ook net postenquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat uiteindelijk de wrijving tussen Hiddink en de rest van het bestuur van de club eerder zullen leiden tot een vertrek. De indruk die ik krijg van de RvC en onze nieuwe voorzitter is dat het op de eerste plaats medogenloze zakenmensen zijn die niet beschikken over een diepe liefde voor de sport, voor de club, bijster veel verstand van de sport, bijster veel verstand van de club en ook niet uitblinken in creativiteit. Allemaal zaken die een club als PSV wel degelijk nodig heeft om met de beperkte middelen een rol te blijven spelen in Europa en ook in Nederland met enige regelmaat prijzen te blijven pakken.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
Als ik het artikel zo lees, lijkt het alsof er een aantal aannames zijn gedaan. Maar daar kan ik inderdaad niet over oordelen. Wel erg dat de FIOD hem zo behandeld alsof hij een crimineel is. Ik kan zijn reactie dan ook goed begrijpen, maar hoop wel dat hij blijft...
Landzaat naar PSVquote:Op donderdag 3 november 2005 10:11 schreef Spideyman het volgende:
De vervanger van Cocu wordt natuurlijk Landzaat, niet Baretto. Baretto kan geen middenveld neerzetten en heeft 0 ervaring op Europees niveau. Landzaat is net als Cocu een all-rounder + een brok meer ervaring.
Nee joh, van Basten kiest dan wel weer een Ajax speler toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:41 schreef PyTh het volgende:
Ik denk zelfs dat als Aissati de komende tijd in de basis zal spelen bij PSV en zo goed blijft spelen hij misschien wel voor een vriendschappelijke wedstrijd van het Nederlands elftal geselecteerd zal worden.
quote:Vast Milaan in Holland
In de vierde draai van de Liga van Kampioenen, rossoneri verslaat 1-0 van Psv Eindhoven, aan 12 ' met ondertekenen bracht Peruviaanse Farfan teweeg. In verdreven eind Stam
Om 3-1 afgelopen Mei niet procurò te verliezen veel pijn, Istanboel was veroverd. Aan geleden verlies binnenshuis 1-0 van Psv in de fase aan gironi in
plaats daarvan
meer kwaad, omdat de manier van Milaan veel compliceert die zal worden gedwongen
aan
maak volledige booty aan Istanboel en binnenshuis tegen Schalke. Undertone van prestaties waargeleden aan vuisten met de
tentoonstelling van drie
dagen geleden, nogmaals tegen een bekwame tegenstander van ribaltare al pronostici
volgens de norm van het vierkante spel. Na één vooravond die van de bezinningen wordt gekweld, Carl Ancelotti smelt het dilemma. In aanval, volgens de voorspellingen, Vieri en spel Gilardino, maar in parkbank gaat Inzaghi niet ons, geleken tonisch en glanzend in rifinitura van maandagavond, maar Shevchenko, hoewel annoyances aan de hiel. Om de rossonerotechnicus te overtuigen is het cocciutaggine van
geweest
ucraino, maar ook de negentig uiterst kleine uitgaven van Superpippo tegen
Juventus.
Hier daarom Milaan antipsv, met het verdedigen Stam en Kaladze van omslag, geteste centrocampo en Kakà achter de uiteinden. Voor Guus geen Hiddink kwel ik. Het stelt abnormaal een 3-3-1-3 op, met een tridente van aanval die opnieuw Vennegoor en rifinitore vindt
Aissati. Aan Timmy Simons, nogmaals, de taak om Kakà te merken; de brandweerman die de bron van het rossonerospel moet doven. Versie van sprinters voor Psv en Milaan, verdragen in spel. Scalda van Cocu het poeder na 80 ", het plotselinge besluit centreert hen, dan sparacchia Vieri op Gomes van ideale positie. De onderwerpen van de uitdaging zijn eerbied aan u. De bladeren van Milaan volgens lijnen centreert hen opnieuw. Pirlo en shunt Kakà op de banden, maar wanneer de bal in middelen aankomt sluit de Nederlandse defensie
om te krullen
Vieri en Tuin. Weinig technicus, maar om te omlijnen, in plaats daarvan, het overzicht van Psv, georganiseerd en snel; al hiddink-Gedachte materialiseerde van het dringende verstikken. De duw van centra hen is krachtig en wanneer het spel wordt verhoogd
de banden zij pijnen zijn.
Als als het niet genoeg was, aan 12 ' cicca Kaladze een plotseling besluit en geeft bijwoont aan
Farfan die vrije ruimte heeft op de eerste pool leeg te maken, het perforeren impreparato gecultiveerde Dida. De Braziliaanse portier maakt zich maar istinctively aan gratie aan
22 ' verwerpend een plotseling besluit dat van Alex is genaderd. De daling van Rossonera. Scordatevi Milaan dat Juve heeft overheerst. Het motiveren kracht, gedoofd, braccato, zonder ruimten en vreemd. Beperkt tot centrocampo, waar het verdubbelen rijk zijn, met een Gattuso aan de gemiddelde dienst na een waarschuwing dat van
het
beperkt de gebruikelijke aggressiviteit. Onder van een doel, zonder spel op de banden, het levende vierkant van Ancelotti zijn beter ogenblik in het
definitieve deel van
de eerste keer. En aan 43 ' het is misfortune om Vieri in de handen van tegen te
houden
De reagens van Gomes, zelfs als het Cocu is om het verdubbelen in de terugwinning te
verspillen.
In het hervatten wordt Milaan in gebied geïntroduceerd dat op wordt
verbeterd
banden: Jankulovski en Serginho voor Gattuso en Kaladze. De Braziliaan gaat die in crisis op Farfan wordt verdragen die voor
ongeldige
herhaalt niet de onderneming van 12 '. Hebbend niet ongeldig om rossoneripressano te verliezen en zij
verdragen
contropiede van Psv. Dida zegt niet aan Beasley en dit zegt het lang op de avond van
Milaan dat schijnt om de inspanning van afgelopen zaterdag te betalen. Impacchetta aan het moet aan u, aan rossoneri blijft het niet dat om hindernis te vermijden, het toestaan maar biancorossi om te reorganiseren en te behandelen. Opgemerkte Hiddink, te vermijden golven vreemd, het versterkt de defensie opnemend Reiziger voor centrocampista
Afellay. Een mens in meer die in orde de anemische aanval van Milaan
controleren, neer gewogen van Vieri en nooit aangestoken van Gilardino.
Een paradox die Ancelotti overtuigt om Shevchenko voor op te stellen
vroegere degenen van Parma. Winst om om de technicus te maken te begrijpen dat misschien
de beweging zou comfortabel veel voordien gemaakt hebben. Sheva, in feite, het wendt weinig aan tweede degenen om de bruidsschatten van Gomes te
verheffen, buitengewoon in het hebben van in hoek één krachtige straf van
ucraino die in zeven wordt bestemd. Het beëindigt slecht. Met Psv aan de jacht van het verdubbelen en de uitwijzing van Stam
voor
dubbele waarschuwing en een ingang op Serginho die de Opiniepeiling om
verlaat te lopen
teveel haastig. Chapeau Psv.
Ik dus ook. Maar zo laat gaan er geen treinen terug en ik heb geen auto. En geen zin te overnachten.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
Hahaha, het is heel handig, maar echt begrijpbaar is het nog niet...quote:Op donderdag 3 november 2005 11:02 schreef DeTolk het volgende:
Handig he . Babel fish.
Landzaat heeft al eens aangegeven dat hij naar een top-3 club wil. Vorig jaar was hij te duur voor de zomerstop, aan het eind kostte hij 'slechts' 5 miljoen. Nu er weer een jaartje van z'n contracht wordt afgesnoept zal hij helemaal niet meer zo duur zijn. Hij zou perfect in de rol van Cocu passen, veel ervaring, tactisch sterk, goed schot. Het is slechts een kwestie van tijdquote:Op donderdag 3 november 2005 10:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Landzaat naar PSV![]()
Wishfull thinking.
Klinkt goed, maar ik dacht dat hij een voorkeur had voor Ajax of Feijenoord. Ik zou hem graag bij PSV zienquote:Op donderdag 3 november 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Landzaat heeft al eens aangegeven dat hij naar een top-3 club wil. Vorig jaar was hij te duur voor de zomerstop, aan het eind kostte hij 'slechts' 5 miljoen. Nu er weer een jaartje van z'n contracht wordt afgesnoept zal hij helemaal niet meer zo duur zijn. Hij zou perfect in de rol van Cocu passen, veel ervaring, tactisch sterk, goed schot. Het is slechts een kwestie van tijd![]()
dr staat ook aan het einde van het stuk "zo luidde de lichaamstaal" dat is wel erg suggestiefquote:Op donderdag 3 november 2005 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
Als ik het artikel zo lees, lijkt het alsof er een aantal aannames zijn gedaan. Maar daar kan ik inderdaad niet over oordelen. Wel erg dat de FIOD hem zo behandeld alsof hij een crimineel is. Ik kan zijn reactie dan ook goed begrijpen, maar hoop wel dat hij blijft...
ik heb een beetje hetzelfde gevoel, Westerhof heeft me nog niet kunnen overtuigen en de RvC is me alleen maar tegengevallen, die heren hebben de komst van Robinho tegengehouden, die investering had zich nu al terugbetaaldquote:Op donderdag 3 november 2005 10:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat uiteindelijk de wrijving tussen Hiddink en de rest van het bestuur van de club eerder zullen leiden tot een vertrek. De indruk die ik krijg van de RvC en onze nieuwe voorzitter is dat het op de eerste plaats medogenloze zakenmensen zijn die niet beschikken over een diepe liefde voor de sport, voor de club, bijster veel verstand van de sport, bijster veel verstand van de club en ook niet uitblinken in creativiteit. Allemaal zaken die een club als PSV wel degelijk nodig heeft om met de beperkte middelen een rol te blijven spelen in Europa en ook in Nederland met enige regelmaat prijzen te blijven pakken.
Ik begrijp uiteraard het belang van een "waakhond" waar het om de financiën gaat, we willen geen toestanden als destijds bij Vitesse bijvoorbeeld. Probleem is echter dat ik de indruk heb dat dat zo'n beetje het enige is waar ze zich mee bezig houden, het hele voetbalbeleid wordt volgens mij door Hiddink uitgezet. Mocht hij vertrekken dan zie ik het ook somber in. Ik vraag me af of Westerhof zelfs maar in staat is om een fatsoenlijke opvolger te selecteren...
Helemaal mee eens. En ik mis ook de warmte en het clubgevoel van Harry van Raaij, ook al begrijp ik dat hij het financieel niet helemaal goed heeft aangepakt. Die koude benadering van nu vind ik jammer...quote:Op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb een beetje hetzelfde gevoel, Westerhof heeft me nog niet kunnen overtuigen en de RvC is me alleen maar tegengevallen, die heren hebben de komst van Robinho tegengehouden, die investering had zich nu al terugbetaald
gelukkig blijft die warme sfeer binnen de club wel behouden, oa door de familie van Kemenade maar aan de top zou er wat meer clubgevoel mogen komen. Maar wij hebben nog weinig te klagen als je andere clubs in Nederland ziet.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:19 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ik mis ook de warmte en het clubgevoel van Harry van Raaij, ook al begrijp ik dat hij het financieel niet helemaal goed heeft aangepakt. Die koude benadering van nu vind ik jammer...
of als bij Cambuur daar is helemaal niemand meer overquote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef Neoktheone het volgende:
Dat is waar. Ik ben blij dat het er bij ons niet zo aan toegaat als bij Ajax
Robinho had zichzelf nu echt nog niet terugbetaald, waar zouden die extra inkomsten vandaan hebben moeten komen? Je hebt het wel over een slordige 15 miljoen euro of zoiets. Maar ik heb gewoon het idee dat dat het enige is wat ze kunnen, op de centjes letten. Verder zitten er volgens mij gewoon te weinig mensen in de Raad en het bestuur die een echt voetbalhart hebben en een PSV-hart in het bijzonder. De hele cultuur ommezwaai die zich onder Hiddink heeft voltrokken (het scheppen van een topsport-cultuur) is mijns inziens ook zo'n beetje geheel aan Hiddink te danken. Ik ben bang dat met het vertrek van Hiddink deze weer net zo hard verdwijnt, en dat zou mijn PSV-hart erg veel pijn doen...quote:Op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb een beetje hetzelfde gevoel, Westerhof heeft me nog niet kunnen overtuigen en de RvC is me alleen maar tegengevallen, die heren hebben de komst van Robinho tegengehouden, die investering had zich nu al terugbetaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |