Ruilen voor Konéquote:Op woensdag 2 november 2005 16:32 schreef PyTh het volgende:
De enige Nederlander die capabel zou zijn om Cocu op te volgen als hij zich op deze manier doorontwikkelt is Maduro denk ik.
Je vergeet Ruud Vormer zo maar even. Ja, hij is jong, maar ook een topper in wording. Dan zou je eerst Barreto kunnen laten spelen en als hij verkocht wordt, dan kan Vormer worden ingeschoven.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:32 schreef PyTh het volgende:
De enige Nederlander die capabel zou zijn om Cocu op te volgen als hij zich op deze manier doorontwikkelt is Maduro denk ik.
Maar het is niet realistisch om te denken dat je die zou kunnen halen.
misschien, de kans bestaatquote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
heb wel zin in een tripje naar Gelsenkirchener eigenlijk, gaan er nog mensen hier?
Barretoquote:Op woensdag 2 november 2005 16:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je vergeet Ruud Vormer zo maar even. Ja, hij is jong, maar ook een topper in wording. Dan zou je eerst Barreto kunnen laten spelen en als hij verkocht wordt, dan kan Vormer worden ingeschoven.
Offtopic:quote:Op woensdag 2 november 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
Mag ik trouwens heel erg voorzichtig Mascherano noemen? Die zal vast niet z'n hele leven bij Corinthians blijven spelen.
Moest naar de wc.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:18 schreef superdude05 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Hiddink zo hard wegrende? Zou ie bedreigd zijn?
k denk dat hij heel nodig moest plassen.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:18 schreef superdude05 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Hiddink zo hard wegrende? Zou ie bedreigd zijn?
Qlimax is al half van de baan, want we hebben geen kaartjes kunnen vinden. We hebben nu maar alvast kaartjes gekocht voor Innercity en ik ga misschien naar Thunderdome, why?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Offtopic:
Wat moet jij op Qlimax???
Jij was toch zo'n anti dance figuur??quote:Op woensdag 2 november 2005 17:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Qlimax is al half van de baan, want we hebben geen kaartjes kunnen vinden. We hebben nu maar alvast kaartjes gekocht voor Innercity en ik ga misschien naar Thunderdome, why?
Anti dance? Ik kwam op m'n 16e al op underground hardcore feesten.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jij was toch zo'n anti dance figuur??
Je kan iig zien dat je niet vaak op feesten bent geweest, want dat had je geweten dat zoiets als Qlimax snel uitverkocht is. En Innercity
Thunderdome
een doelpunt aan de noordzijde? tis of bij oost of bij westquote:Op woensdag 2 november 2005 16:32 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Damn zeg, vanmorgen minstens een half uur lang zitten grijnzen in de auto naar m'n werk
Gelukkig viel de goal trouwens aan de noordzijde, nu zat ik er zowat met m'n neus bovenop(vak AA)
lol... het was natuurlijk oostquote:Op woensdag 2 november 2005 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een doelpunt aan de noordzijde? tis of bij oost of bij west
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |