alles behalve de bekerquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:25 schreef Messenga het volgende:
Wat kan nog?
Daar is zo'n liedje van Marco B. van.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:27 schreef dndiek het volgende:
CL + titel = een mooie dubbel
Die viel mij ook al op. Al moet je die trend eigenlijk wel corrigeren voor kneuzerigheid van de tegenstanders. Winnen van Heracles en thuis van Grun en RKC is nou niet bepaald iets om over op te scheppen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zie wel een trend die hoop geeft overigens
3 wedstrijden met puntverlies, 3 wedstrijden winst, 3 wedstrijden op rij punt verlies, 3 wedstrijden winst![]()
Ach ja we zien het wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die viel mij ook al op. Al moet je die trend eigenlijk wel corrigeren voor kneuzerigheid van de tegenstanders. Winnen van Heracles en thuis van Grun en RKC is nou niet bepaald iets om over op te scheppen...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:38 schreef SiemeN het volgende:
Zijn Aisattie en Beerens speelgerechtigd tegen PSV, of hebben ze een uitzonderingsregel in het huurcontract opgenomen?
tis zelfs een erg positieve tt als ik somige users lees hierquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:36 schreef ErikT het volgende:
Lekker positieve titel weer zeg.
volgens mij heeft maar een klein deel geroepn dat we de CL gingen winnen, ik iig nooit.quote:De fans hier leven bij de waan van de dag. In november gingen we de CL nog winnen na een aardige reeks, nu is het seizoen verloren na een aantal slechte resultaten.
dat zeker, al maken we het onszelf wel enorm lastig.........quote:In beide gevallen niet realistisch. We hebben een degelijk elftal waar genoeg voetbal inzit om kampioen te worden. Niet meer, en niet minder.
Die andere is later, knul.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:41 schreef SiemeN het volgende:
Dubbel trouwens.
Het Officiele PSV-topic #224 Nog 6 wedstrijden
Net of LIverpool hem nu op basis van die 25 minuten tegen NAC wil aantrekkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:37 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk blijft Zeefuik behouden voor de club. Zou Knoeiman hebben geweten dat Zeefuik nog een koelkastcontract had? Hij heeft hem namelijk "in de markt" gezet door hem op te stellen.
Nogmaals bedankt voor de moeitequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja, ik heb m'n best nog voor je gedaan maar kon ook niet meer aan kaarten komen beneden de ¤ 100,-
Hoor het wel mocht je toch nog richting Eindhoven komen
Als Zeefuik idd zo'n groot talent is en zomaar kan vertrekken lijkt me dat niet Koemans schuld nee... Maar kan je 16-jarige spelers überhaupt wel een volwaardig contract geven?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net of LIverpool hem nu op basis van die 25 minuten tegen NAC wil aantrekken![]()
Die schijnen 'm al langere tijd te volgen. (ook bij wedstrijden van Nederland -17)
En Koeman is natuurlijk weer de gebeten hond omdat hij 'm bij de selectie gehaald heeft![]()
Hij is en blijft de hoofdverantwoordelijke. Als PSV gewoon met 10-15 punten voorsprong kampioen was geworden was hij de grote held geweest.quote:Hij heeft inderdaad minder gelukkige beslissingen genomen vanaf de winterstop, maar ik vind het nogal makkelijk (en zielig) om alle schuld op hem af te schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |