Bouma ging misschien toch ook richting Duitsland?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee, 3: Gomes, Bouma en Cocu.
Ach, bij de ajaciedjes op Fok loopt ook genoeg troep.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
\Ik ben blij dat ie niet voor Ajax is..
maar ze vieren nog wel een feestje voor onsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met een beetje pech zitten er nog 2 van de bovenstaande 6 spelers bij de selectie aankomend seizoen.
Shoppen in Keulen misschien...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bouma ging misschien toch ook richting Duitsland?
Jullie mogen hem hebben hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
\Ik ben blij dat ie niet voor Ajax is..
Ben het niet vaak met je eens maar nu wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:48 schreef twi het volgende:
Maar cultheld, wanneer een ploeg 15e wordt in de nationale competitie lijkt het mij enigszins raar om dan lyrisch te worden over een speler die in dat team een belangrijke rol heeft gespeeld. Of heb ik 't dan verkeerd?
Ongetwijfeld. Geldt voor iedere club.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ach, bij de ajaciedjes op Fok loopt ook genoeg troep.
Robert staat er ook bijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Gilardino, Mascherano, Robinho, Gonzalez, Frey en Tevéz zijn echt prutsersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:48 schreef twi het volgende:
Maar cultheld, wanneer een ploeg 15e wordt in de nationale competitie lijkt het mij enigszins raar om dan lyrisch te worden over een speler die in dat team een belangrijke rol heeft gespeeld. Of heb ik 't dan verkeerd?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ach, bij de ajaciedjes op Fok loopt ook genoeg troep.
Maar als Gago de held van Boca Juniors is en de nieuwe Messias, waarom heeft ie dan geen basisplaats in Argentinië onder 20?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gilardino, Mascherano, Robinho, Gonzalez, Frey en Tevéz zijn echt prutsers
Familie problemen. En dan hebben we het niet over een echtscheiding of zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar als Gago de held van Boca Juniors is en de nieuwe Messias, waarom heeft ie dan geen basisplaats in Argentinië onder 20?
misschien zoiets als van Bommel?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar als Gago de held van Boca Juniors is en de nieuwe Messias, waarom heeft ie dan geen basisplaats in Argentinië onder 20?
Waar hebben we het dan wel over? Of ben je persoonlijk bij de familie Gago betrokken waardoor het teveel pijn doet om daarover uit te wijden?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:
Familie problemen. En dan hebben we het niet over een echtscheiding of zo.
Vertrekt Ooijer?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Dylan Dog het volgende:
In Football Manager zeker nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gilardino, Mascherano, Robinho, Gonzalez, Frey en Tevéz zijn echt prutsers
Leverkusen schijnt aan 'm te trekken. En nog wat andere Duitse clubs. 't Is nu of nooit voor Ooijerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef Sloggi het volgende:
Vertrekt Ooijer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |