Ja, er moet in ieder geval een aanvaller bij en dan ook nog 1 middenvelder, anders is de spoeling in aanvallend opzicht wel erg flinterdun.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tot hoe lang is de transferperiode eigenlijk nog? Zeker als Ismail ook nog eens vertrekt moeten er minstens nog 2 spelers bij...
Met de blessuregevoeligheid van nog al wat van onze spelers in acht nemend is dat het absoluut minimale, en zelfs dat gaan we niet halen lijkt het. Vayrinen en De Jong zijn van het type "chronisch geblesseerd" en ook bij Affelay, Cocu en Mendez zijn er nogal eens pijntjes. Icm schorsingen kan dat de doodsteek zijn. Ik denk serieus dat we nog goed in de problemen komen als er niet snel wat breedte versterkingen komen.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, er moet in ieder geval een aanvaller bij en dan ook nog 1 middenvelder, anders is de spoeling in aanvallend opzicht wel erg flinterdun.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef ruud.nl het volgende:
Oefenwedstrijden tellen we natuurlijk niet mee!![]()
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Gokje: Kanu komt niet.
Anders breng je Bossche bollen naar de Herdgangquote:Op maandag 15 januari 2007 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij blijft dus bij PSG omdat Lacombe is ontslagen, een trainer met wie hij niet overweg kon en Le Guen is gekomen.quote:En instance de départ depuis le début du mercato, Jérôme Rothen aurait refusé ce week end une offre du PSV Eindhoven , actuellement leader du championnat néerlandais.
En conflit ces derniers temps avec Guy Lacombe, Jérôme Rothen devrait rester au PSG après l'annonce aujourd'hui de l'arrivée de Paul Le Guen en tant qu'entraîneur.
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:51 schreef Radegast het volgende:
Ronaldo huren!
Als dat toch eens zou kunnen.........quote:Op maandag 15 januari 2007 23:51 schreef Radegast het volgende:
Ronaldo huren!
Hoeft van mij ook niet te komenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Zou ik geweldig vinden. In ieder geval liever dan Kanuquote:Op maandag 15 januari 2007 23:51 schreef Radegast het volgende:
Ronaldo huren!
Wazig verhaal zeg. Geen Twente, wel Roda, wel Twente....quote:15/1/2007 - AD: Aissati nu mogelijk toch snel naar FC Twente
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad zal Aissati nu mogelijk toch snel naar FC Twente vertrekken. Door het vertrek van Sibum naar Roda JC is er ruimte ontstaan op het middenveld. FC Twente zou nu wel in willen stemmen met de huur van een half seizoen, maar zou nog steeds niet akkoord willen gaan met de voorwaarde dat Aissati in elk duel speeltijd moet krijgen.
Volgens het AD is de kans groot dat Aissati zich nog deze week aansluit bij de ploeg van Rutten en Eykelkamp.
Ach Twente.. lijkt me een goede ploeg voor hem.. ben benieuwd!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wazig verhaal zeg. Geen Twente, wel Roda, wel Twente....
En als ze niet akkoord willen gaan met de voorwaarde dat hij elke wedstrijd moet spelen, dan hebben ze pech. Als Roda dit wel wil gaat hij gewoon naar Roda. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |