Tsja, misschien dat er toch back-up nodig is voor Kone, mocht hij ooit geblesseerd raken. Of hebben we genoeg aan Beerens en Tardelli?quote:Op zondag 26 november 2006 02:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hooop echt niet dat Leonardo komt...
quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ho ho ho zo makkelijk gaat het niet tegen Utrecht ja
Uit mijn hoofd kan ik me al 2 corners van Utrecht herinneren in de eerste helft maar dat doet niks af aan de superioriteit van PSV gisteren. Vooraf hield ik nog rekening met een lastige wedstrijd maar het werd gewoon weer wandelenquote:Op zondag 26 november 2006 03:26 schreef RijstNatie het volgende:
FC utrecht heeft 3x op het doel geschoten en 3x heeft gomes hem gevangen, volgens mij hebben ze niet eens 1 corner gehad in heel de wedstrijd.
(alleen samenvatting gekeken)
Ik dacht er gisteren in het stadion ook al aanquote:Op zondag 26 november 2006 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Smerig afbraakvoetbal, gatver...
Ik hoef m ook niet.quote:Op zondag 26 november 2006 02:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hooop echt niet dat Leonardo komt...
Hij was zó mooi dat ie zelfs de samenvatting van Talpa niet haalde...quote:Op zondag 26 november 2006 10:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Was een genot om te kijken gister![]()
Maar de mooiste aanval van de avond ging er net niet in![]()
serieus niet ?quote:Op zondag 26 november 2006 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij was zó mooi dat ie zelfs de samenvatting van Talpa niet haalde...
Cruz, ik hoop nog steeds dat die een dubbele open beenbreuk krijgtquote:Op zondag 26 november 2006 11:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke vraag Pavel, ik heb het direct even opgezocht. De laatste thuis nederlaag voor de competitie was op 18 december 2004 tegen Roda JC (0-2). De laatste nederlaag na een voorsprong was op 22 september 1998 tegen Feyenoord (1-2). De winnende van Feyenoord kwam op naam van Cruz. Dan weten jullie dat ook weer.
Laatste nederlaag of laatste thuisnederlaag?quote:Op zondag 26 november 2006 11:56 schreef jorienvdherik het volgende:
De laatste thuis nederlaag voor de competitie was op 18 december 2004 tegen Roda JC (0-2). De laatste nederlaag na een voorsprong was op 22 september 1998 tegen Feyenoord (1-2). De winnende van Feyenoord kwam op naam van Cruz. Dan weten jullie dat ook weer.
Iddquote:Op zondag 26 november 2006 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Smerig afbraakvoetbal, gatver...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |