eeuh en ik werk niet eens op dit moment moet je voorstellen
moet eigenlijk wat voor school doen... maar heb geen zin
Kevin Hofland keert terug in de selectie van PSV. De terugkeer van Hofland gaat ten koste van Vonlanthen die wat lichte klachten heeft. Mogelijk wordt de Zwitser nog als negentiende man aan de selectie toegevoegd. Theo Lucius maakt wederom geen deel uit van de selectie. De middenvelder raakte afgelopen maandag geblesseerd in de wedstrijd met Jong PSV. Faber, Leandro en Marquinho zijn nog steeds niet fit genoeg.
De 18 man tellende selectie:
Waterreus, Van Dijk, Bogelund, Ooijer, Colin, Hofland, Bouma, Lee, Vogel, Van der Schaaf, Van Bommel, Hoogstraate, Rommedahl, Robben, De Jong, Park, Kezman en Vennegoor of Hesselink.
bron: psv netwerk
quote:Klopt daar heb je gelijk in, maar ik denk dat het ook goed is voor het team dat hij weer terug is.... we zullen zien hoe hij is hersteld
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Natuurlijk is het goed dat Hofland terug is, alleen moeten we niet vergeten dat hij terugkomt van een zware blessure, dus is hij nog niet zo superscherp als eerst. Maar iedere positie in de verdediging is redelijk dubbel bezet en dat is zeker in de loop van het seizoen een groot voordeel
quote:Was afgelopen Maandagavond dat Hofland bij Studio Sport op tv was.
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:58 schreef pascalheister het volgende:
was afgelopen zondag nog met studio sport s`avonds laat.
Hij speelde toen mee met PSV 2 tegen Willem II 2
Jong PSV is het seizoen 2003-2004 gestart met een uitoverwinning op Jong Willem II (2-3). Kevin Hofland, die ritme op deed in de wedstrijd van maandag, bracht PSV na een 2-0 achterstand weer terug in de wedstrijd.
quote:Ik denk dat het wel goed zit met Kevin
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:21 schreef chelloboy het volgende:[..]
Was afgelopen Maandagavond dat Hofland bij Studio Sport op tv was.
Jong PSV is het seizoen 2003-2004 gestart met een uitoverwinning op Jong Willem II (2-3). Kevin Hofland, die ritme op deed in de wedstrijd van maandag, bracht PSV na een 2-0 achterstand weer terug in de wedstrijd.
quote:grappig, ik lees overal dat hij niet speelt
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:15 schreef appelsientje het volgende:hij speelt vanavond ook mee
quote:o ik dacht omdat hij bij de 18 zat dat hij wel spel tijd zou krijgen....
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:13 schreef Zapper het volgende:[..]
grappig, ik lees overal dat hij niet speelt
en dit lees ik op de pagina van PSV
quote:daar staat hij dus niet bij, denk dat hij de laatste 15 min mag voetballen.. maar goed wie ben ik
Bij PSV geen schorsingen, Theo Lucius en Ernest Faber ontbreken wegens blessures. Johan Vonlanthen is een twijfelgeval.
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:20 schreef Zapper het volgende:
op psv netwerk en in de Telegraaf zegt Boer Guus dat Hofland bij de selectie zit om weer contact met de groep te krijgen ofzo ...
speeltijd zal hij vooralsnog krijgen in PSV 2.
quote:Dat kan best kloppen want in het interview met SW vorige week stond dat Hofland zich een tijd van de groep had afgezonderd. Goede en vooral menselijke keuze van Hiddink dus. Hij kan beter topfit zijn op het moment dat ze hem hard nodig hebben. Ze hebben dus geleerd van vorig jaar
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:20 schreef Zapper het volgende:
op psv netwerk en in de Telegraaf zegt Boer Guus dat Hofland bij de selectie zit om weer contact met de groep te krijgen ofzo ...
speeltijd zal hij vooralsnog krijgen in PSV 2.
Numan wilde niet als bankzitter komen
Arthur Numan heeft bedankt voor een contract bij landskampioen PSV omdat hem geen basisplaats kon worden gegarandeerd. Guus Hiddink houdt in principe vast aan Young-pyo Lee als eerste keus voor de linksbackpositie. Hiddink heeft zijn voormalige pupil bij Oranje verzekerd dat hij best aan spelen toekomt in Eindhoven, maar voor Numan was dat onvoldoende.
"Ik wilde Arthur Numan er bijzonder graag bij hebben. Ik heb hem gezegd dat hij niet in dezelfde rol als Jan Heintze vorig jaar terecht komt, maar in een concurrerende rol met Lee. Hij zou geen echte bankzitter worden, zoals Heintze, die tenslotte bijna veertig jaar was. Zolang Lee het goed doet speelt hij, maar Lee zal zeker af en toe rust nodig hebben. We hebben alles gedaan wat we konden doen. Ik respecteer zijn beslissing, maar ik had het anders gedaan toen ik 33 was. Ik zag het wel in Numan zitten. Dit seizoen, maar misschien nog wel één of twee jaar." aldus Hiddink. De oud aanvoerder van PSV is eind vorig seizoen vanwege een te lage aanbieding van de Glasgow Rangers vertrokken uit Schotland en heeft nog geen nieuwe club.
en
Vitesse wil Vennegoor of Hesselink huren
Vitesse wil Jan Vennegoor of Hesselink huren van PSV. Na het vertrek van Bob Peeters naar Millwall zijn de Arnhemmers ondanks de financiële malaise toch op zoek naar een aanspeelpunt voorin. Vitesse heeft weinig geld, maar vreest zonder een spits in grote sportieve problemen te komen. De slechte financiële situatie zou nog kunnen veranderen indien de club dit weekeinde nog een speler van de hand doet.
Jan Streuer, technisch manager van Vitesse, erkende gisteravond na de 2-1 thuisnederlaag tegen AZ dat Vitesse zich bij PSV heeft gemeld voor Vennegoor of Hesselink. "We hebben contact gehad over de verhuur", aldus Streuer. "PSV moet nu aangeven wat er mogelijk is. Het is een financieel verhaal. Voor PSV is de situatie ook moeilijk, omdat het niet te veel spitsen heeft. Aan de andere kant is het voor PSV ook niet goed als die speler niet veel aan voetballen toe komt."
het is niet zo dat we een topper op die plaats hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |