Ach, Newcastle kan nog...quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:10 schreef dndiek het volgende:
Ik heb nog geen naam achterop mijn shirt van dit seizoen gezet, omdat ik dacht dat er misschien nog wel een leuke spits werd gekocht![]()
Dan zou ik toch voor Alex gaan want die spits kan je wel vergeten met Koeman aan het roer.quote:
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Charisteas komt zou dat erg knap zijn van Koeman. Je ziet niet vaak dat iemand 2 keer dezelfde miskoop doet.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Charisteas komt zou dat erg knap zijn van Koeman. Je ziet niet vaak dat iemand 2 keer dezelfde miskoop doet.
onzin zeg, hij past totaal niet bij PSV. (niet als mens, niet als voetballer).quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Qua type speler past Charisteas natuurlijk wel veel meer bij PSV dan bij Ajax. Tenzij Koeman 4-3-3 wil spelen op de klassieke manier, dan weer niet.
Is dit een post met uhm..... vooral symbolische waarde?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
onzin zeg, hij past totaal niet bij PSV. (niet als mens, niet als voetballer).
Harry is een speler voor 4-4-2 en PSV speelt 4-3-3 maar dat is Koeman alweer vergeten dus wil hij Harry hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is dit een post met uhm..... vooral symbolische waarde?
Leg uit, verklaar je nader!!!!
20 weet ik niet, maar dat het geen slechte aankoop zou zijn ben ik met je eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef cultheld het volgende:
Charisteas maakt er gewoon 20 voor PSV. Prima speler hoor. Zeker met een Farfán en Koné om zich heen en bovendien vast niet duur.
25 kijk ik heel raar op. Op z'n hoogst 20, en waarschijnlijk eerder een stuk of 10.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef DjMark het volgende:
Je moet straks niet raar opkijken dat als Charisteas komt dat ie er gewoon 25 in schiet ofzo.
Bij Ajax werd ie gewoon totaal verkeerd gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |