Ach, Newcastle kan nog...quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:10 schreef dndiek het volgende:
Ik heb nog geen naam achterop mijn shirt van dit seizoen gezet, omdat ik dacht dat er misschien nog wel een leuke spits werd gekocht![]()
Dan zou ik toch voor Alex gaan want die spits kan je wel vergeten met Koeman aan het roer.quote:
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Charisteas komt zou dat erg knap zijn van Koeman. Je ziet niet vaak dat iemand 2 keer dezelfde miskoop doet.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Charisteas komt zou dat erg knap zijn van Koeman. Je ziet niet vaak dat iemand 2 keer dezelfde miskoop doet.
onzin zeg, hij past totaal niet bij PSV. (niet als mens, niet als voetballer).quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Qua type speler past Charisteas natuurlijk wel veel meer bij PSV dan bij Ajax. Tenzij Koeman 4-3-3 wil spelen op de klassieke manier, dan weer niet.
Is dit een post met uhm..... vooral symbolische waarde?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
onzin zeg, hij past totaal niet bij PSV. (niet als mens, niet als voetballer).
Harry is een speler voor 4-4-2 en PSV speelt 4-3-3 maar dat is Koeman alweer vergeten dus wil hij Harry hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is dit een post met uhm..... vooral symbolische waarde?
Leg uit, verklaar je nader!!!!
20 weet ik niet, maar dat het geen slechte aankoop zou zijn ben ik met je eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef cultheld het volgende:
Charisteas maakt er gewoon 20 voor PSV. Prima speler hoor. Zeker met een Farfán en Koné om zich heen en bovendien vast niet duur.
25 kijk ik heel raar op. Op z'n hoogst 20, en waarschijnlijk eerder een stuk of 10.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef DjMark het volgende:
Je moet straks niet raar opkijken dat als Charisteas komt dat ie er gewoon 25 in schiet ofzo.
Bij Ajax werd ie gewoon totaal verkeerd gebruikt.
In het juiste systeem dan he. Hij zal denk ik 5 goals uit corners maken met het hoofd en voor de rest intikkertjes en 1 goed afstandsschot.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
20 weet ik niet, maar dat het geen slechte aankoop zou zijn ben ik met je eens.
Dat denk ik ook. Tenzij Koné opeens wel efficient gaat spelen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat zijn er al meer dan Kone gaat scoren
Ah, die ook jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef methodmich het volgende:
Geen ingekopte voorzetten ook? Dat kan ie ook best goed.
Eindelijkquote:Gerald Sibon vindt onderdak bij 1. FC Nürnberg
27/7/2006 17:37
De wegen van PSV en Gerald Sibon scheiden per direct. De 32-jarige aanvaller vertrekt transfervrij naar 1. FC Nürnberg, dat de aanvaller de kans biedt kennis te maken met de Bundesliga.
'De Bundesliga is voor mij nog eenmaal een grote uitdaging', zegt Sibon op de website van zijn nieuwe club. De spits tekende voor één jaar. 'Ik hoop dat ik met mijn kwaliteiten de club kan helpen de sportieve doelen te bereiken.'
'De gesprekken met Gerald en PSV waren absoluut positief', zegt technisch manager Martin Bader. 'Ik ben ervan overtuigd dat Gerald met zijn kwaliteiten voor de flexibiliteit in in onze aanval kan zorgen.'
Voor Sibon is Nürnberg zijn tweede buitenlandse avontuur. Van 1999 tot 2002 speelde hij in Engeland voor Sheffield Wednesday, dat weinig plezier beleefde aan de Drentse spits. SC Heerenveen haalde de spits terug naar Nederland, om hem na twee jaar over te doen aan PSV. In Eindhoven kwam hij niet verder dan een rol op het tweede plan.
Kom op, wat zijn volgens jou de kwaliteiten van Charisteas? En wat hebben we voorin nodig, in samenspel met Farfan en/ of Koné?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Waarom past hij als speler niet bij PSV dan?
Dit jaar weer verhuurd?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:17 schreef cultheld het volgende:
Robert is al bij Betis ondergebracht, dus dat zit goed. De rest moet idd zsm geloost worden.
Charisteas is een nog grotere kostenpost als Sibon.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef ganzenherder het volgende:
Charisteas zou een goede vervanger zijn van Sibon![]()
Maar Charisteas als 1e spits daar word ik een beetje verdrietig van![]()
Hij is dan ook wel een stukkie beter vind ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Charisteas is een nog grotere kostenpost als Sibon.
Jep en volgend seizoen wil Betis 'm definitief inlijven.quote:
hij is verhuurd voor anderhalf seizoenquote:
Goed nieuws.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jep en volgend seizoen wil Betis 'm definitief inlijven.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef cultheld het volgende:
Charisteas maakt er gewoon 20 voor PSV. Prima speler hoor. Zeker met een Farfán en Koné om zich heen en bovendien vast niet duur.
Zegt toch niks? Je moet ook kijken hoeveel speelminuten hij nodig had voor die goals. Dan zien Charisteas z'n stats er opeens een stuk beter uit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij maakte er nergens meer dan 9 in een competitie
Lekker belangrijk. Hij heeft nog nooit in een systeem als bij PSV mogen spelen, terwijl hij daar best de kwaliteiten voor heeft. Sibon maakte er best veel bij SCH, maar scoorde bij PSV nauwelijks. Charisteas is een aanspeelpunt; Koeman wil persé met een aanspeelpunt spelen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij maakte er nergens meer dan 9 in een competitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |