Ach, Newcastle kan nog...quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:10 schreef dndiek het volgende:
Ik heb nog geen naam achterop mijn shirt van dit seizoen gezet, omdat ik dacht dat er misschien nog wel een leuke spits werd gekocht![]()
Dan zou ik toch voor Alex gaan want die spits kan je wel vergeten met Koeman aan het roer.quote:
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Charisteas komt zou dat erg knap zijn van Koeman. Je ziet niet vaak dat iemand 2 keer dezelfde miskoop doet.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Charisteas komt zou dat erg knap zijn van Koeman. Je ziet niet vaak dat iemand 2 keer dezelfde miskoop doet.
onzin zeg, hij past totaal niet bij PSV. (niet als mens, niet als voetballer).quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Qua type speler past Charisteas natuurlijk wel veel meer bij PSV dan bij Ajax. Tenzij Koeman 4-3-3 wil spelen op de klassieke manier, dan weer niet.
Is dit een post met uhm..... vooral symbolische waarde?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
onzin zeg, hij past totaal niet bij PSV. (niet als mens, niet als voetballer).
Harry is een speler voor 4-4-2 en PSV speelt 4-3-3 maar dat is Koeman alweer vergeten dus wil hij Harry hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is dit een post met uhm..... vooral symbolische waarde?
Leg uit, verklaar je nader!!!!
20 weet ik niet, maar dat het geen slechte aankoop zou zijn ben ik met je eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef cultheld het volgende:
Charisteas maakt er gewoon 20 voor PSV. Prima speler hoor. Zeker met een Farfán en Koné om zich heen en bovendien vast niet duur.
25 kijk ik heel raar op. Op z'n hoogst 20, en waarschijnlijk eerder een stuk of 10.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef DjMark het volgende:
Je moet straks niet raar opkijken dat als Charisteas komt dat ie er gewoon 25 in schiet ofzo.
Bij Ajax werd ie gewoon totaal verkeerd gebruikt.
In het juiste systeem dan he. Hij zal denk ik 5 goals uit corners maken met het hoofd en voor de rest intikkertjes en 1 goed afstandsschot.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
20 weet ik niet, maar dat het geen slechte aankoop zou zijn ben ik met je eens.
Dat denk ik ook. Tenzij Koné opeens wel efficient gaat spelen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat zijn er al meer dan Kone gaat scoren
Ah, die ook jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef methodmich het volgende:
Geen ingekopte voorzetten ook? Dat kan ie ook best goed.
Eindelijkquote:Gerald Sibon vindt onderdak bij 1. FC Nürnberg
27/7/2006 17:37
De wegen van PSV en Gerald Sibon scheiden per direct. De 32-jarige aanvaller vertrekt transfervrij naar 1. FC Nürnberg, dat de aanvaller de kans biedt kennis te maken met de Bundesliga.
'De Bundesliga is voor mij nog eenmaal een grote uitdaging', zegt Sibon op de website van zijn nieuwe club. De spits tekende voor één jaar. 'Ik hoop dat ik met mijn kwaliteiten de club kan helpen de sportieve doelen te bereiken.'
'De gesprekken met Gerald en PSV waren absoluut positief', zegt technisch manager Martin Bader. 'Ik ben ervan overtuigd dat Gerald met zijn kwaliteiten voor de flexibiliteit in in onze aanval kan zorgen.'
Voor Sibon is Nürnberg zijn tweede buitenlandse avontuur. Van 1999 tot 2002 speelde hij in Engeland voor Sheffield Wednesday, dat weinig plezier beleefde aan de Drentse spits. SC Heerenveen haalde de spits terug naar Nederland, om hem na twee jaar over te doen aan PSV. In Eindhoven kwam hij niet verder dan een rol op het tweede plan.
Kom op, wat zijn volgens jou de kwaliteiten van Charisteas? En wat hebben we voorin nodig, in samenspel met Farfan en/ of Koné?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Waarom past hij als speler niet bij PSV dan?
Dit jaar weer verhuurd?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:17 schreef cultheld het volgende:
Robert is al bij Betis ondergebracht, dus dat zit goed. De rest moet idd zsm geloost worden.
Charisteas is een nog grotere kostenpost als Sibon.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef ganzenherder het volgende:
Charisteas zou een goede vervanger zijn van Sibon![]()
Maar Charisteas als 1e spits daar word ik een beetje verdrietig van![]()
Hij is dan ook wel een stukkie beter vind ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Charisteas is een nog grotere kostenpost als Sibon.
Jep en volgend seizoen wil Betis 'm definitief inlijven.quote:
hij is verhuurd voor anderhalf seizoenquote:
Goed nieuws.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jep en volgend seizoen wil Betis 'm definitief inlijven.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef cultheld het volgende:
Charisteas maakt er gewoon 20 voor PSV. Prima speler hoor. Zeker met een Farfán en Koné om zich heen en bovendien vast niet duur.
Zegt toch niks? Je moet ook kijken hoeveel speelminuten hij nodig had voor die goals. Dan zien Charisteas z'n stats er opeens een stuk beter uit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij maakte er nergens meer dan 9 in een competitie
Lekker belangrijk. Hij heeft nog nooit in een systeem als bij PSV mogen spelen, terwijl hij daar best de kwaliteiten voor heeft. Sibon maakte er best veel bij SCH, maar scoorde bij PSV nauwelijks. Charisteas is een aanspeelpunt; Koeman wil persé met een aanspeelpunt spelen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij maakte er nergens meer dan 9 in een competitie
Hopelijk gewoon weer een nieuwe Kezman maar dan een die ook in Europa scoortquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Koeman brengt zichzelf in de problemen als het niet goed uitpakt. Verder denk ik dat PSV als vervanger gaat voor een iets ander type spits, een echte goalgetter.
Of een nieuwe romarioquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hopelijk gewoon weer een nieuwe Kezman maar dan een die ook in Europa scoort![]()
Dat denk ik niet gezien het feit je met Arouna en Jefferson al 2 spelers voorin hebt staan die heel makkelijk scoren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Verder denk ik dat PSV als vervanger gaat voor een iets ander type spits, een echte goalgetter.
Arouna en makkelijk scoren, dat moet je toch eens nader toelichten...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet gezien het feit je met Arouna en Jefferson al 2 spelers voorin hebt staan die heel makkelijk scoren.
Arouna wat minder dan Jefferson inderdaad en misschien is makkelijk voor Arouna inderdaad niet de juiste woordkeuzequote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:09 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Arouna en makkelijk scoren, dat moet je toch eens nader toelichten...
Oud nieuws toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:59 schreef JustJunior het volgende:
Benni McCarthy gaat waarschijnlijk van Porto naar Blackburn, dus Porto heeft waarschijnlijk nu meer geld om te investeren in Vennegoor
Haal 'misschien is' maar weg, dat is gewoon het beste voor PSV.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:56 schreef PyTh het volgende:
Maar misschien is het wel het beste als VoH helemaal niet vertrekt.
uit het DB topic:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef johannes1986 het volgende:
Krijgen we nog geld voor van Nistelrooy? Zou goed kunnen dat we 10 % opleidingsvergoeding krijgen, dat zou 1,5 miljoen euro zijn
75.000e dusquote:[quote]300.000 euro voor FC bij verkoop van Nistelrooij
Het zal hem vast niet over de drempel helpen om voor een vertrek bij Manchester United te kiezen, maar Ruud van Nistelrooij vindt het ongetwijfeld prettig dat zijn voormalige clubs er financieel van kunnen meeprofiteren.
Bij zijn vorige transfers (van Den Bosch naar Heerenveen, van Heerenveen naar PSV en van PSV naar Manchester United) bestond de Solidariteitsbijdrage nog niet. Dit keer mogen de clubs die Van Nistelrooij opleidden van z’n 12de tot z’n 23ste in totaal vijf procent van de transfersom verdelen. Als hij inderdaad verkast en zijn nieuwe club 15 miljoen euro neertelt, dan levert dat Nooit Gedacht, Margriet, Heerenveen en PSV elk 75.000 euro op en FC Den Bosch 300.000 euro.
Vice-voorzitter Jo van der Heijden van de Osse amateurclub Margriet wil zijn club nog niet rijk rekenen, maar heeft al wel nagedacht over een bestemming voor de mogelijke extra inkomsten. „Sinds wij in het district Zuid 2 zijn ingedeeld, hebben we veel meer reiskosten. Onze hoog spelende jeugdteams moeten geregeld naar Zuid-Limburg bijvoorbeeld.“
Nico Rovers, voorzitter van het Geffense Nooit Gedacht - waar Van Nistelrooij zijn loopbaan als 5-jarig menneke begon - vindt dat Ruud al veel voor zijn club doet. „Zo hebben we elk jaar het Ruud van Nistelrooij-toernooi met zo’n 1500 deelnemertjes. Als hij enigszins kan, laat-ie zich altijd even zien. Maar dat we indirect nu misschien wel 75.000 euro binnenkrijgen door Ruud, is natuurlijk ook prachtig. We komen wat aluminium doeltjes tekort voor de jeugdtrainingen. En het meubilair in het clubhuis is aan een nieuw verflaagje toe. Als de transfer van Ruud doorgaat, laten wij de champagne hier dan ook knallen!“
quote:Gerucht over interesse in Mendez, speler weet van niets
In Ecuador deed gisteren het gerucht de ronde dat PSV interesse zou hebben in middenvelder Edison Mendez van LDU Quito. De 27 jarige middenvelder speelde alle duels van Ecuador op het WK en kwam ook op het WK 2002 al in actie voor zijn land.
In een reactie op de geruchten ontkende hij dat er ook maar enig contact is geweest met PSV. Hij liet weten dat hij het een hele vervelende situatie vond om zijn familie te moeten teleurstellen die de geruchten voor waar aangenomen hadden.
Nog nooit van de jongen gehoord eigenlijkquote:Mendez vliegt maandag naar Nederland
In een ochtendkrant (zie eerder bericht) in Ecuador liet Edison Mendez weten niets gehoord te hebben van interesse van PSV. Zojuist meldt radiostation Super Radio K 800 in Ecuador dat de middenvelder van Quito en het nationale elftal van Ecuador maandag een KLM vlucht naar Nederland zal nemen. Er zou al een akkoord bereikt zijn met PSV. Zondag zou hij al niet meer meespelen bij zijn huidige club. PSV scout Piet de Visser was tijdens het WK zeer te spreken over de middenvelder.
Zijn club meldt er nog niets van op de officiele website, dus het is nog onduidelijk of het slechts een gerucht is, zoals de middenvelder zelf een dag geleden dus aangaf. Wel ontbreekt de international in de vermoedelijke opstelling voor het duel van aanstaande zondag tegen Emelec, welke op de officiele site van de club is geplaatst.
Ik snap er ook niks van. Aissatti, Affelay, Simons, Vayrynen, Culina staan nog een tijdje onder contract.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:12 schreef ganzenherder het volgende:
Als PSV iets niet nodig heeft is het wel een middenvelder. Geloof er echt niks van.
Als ze toch een extra middenvelder nodig hebben,waarom hebben ze Cziommer dan niet gekocht terwijl je van hem wel zeker weet dat hij kan voetballen en hij is al gewend aan de Nederlandse competitie.
Maar ik geloof er tot dusver niks van![]()
ach, van Cziommer weet je ook niet zeker of hij het niveau van een topclub aankan. Is geflopt bij Schalke....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:12 schreef ganzenherder het volgende:
waarom hebben ze Cziommer dan niet gekocht terwijl je van hem wel zeker weet dat hij kan voetballen en hij is al gewend aan de Nederlandse competitie.
Misschien wordt Culina door Koeman als voorhoedespeler gezien (of wil hij m kwijt), en is Vayrynen vooralsnog fysiek een probleem.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Aissatti, Affelay, Simons, Vayrynen, Culina staan nog een tijdje onder contract.
Alleen Simons kan het niveau aan. Culina is toch 2e plan,, Vayranen is alleen nog maar geblesseerd geweest en A&A zijn nog erg jong. Zeker die 1equote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Aissatti, Affelay, Simons, Vayrynen, Culina staan nog een tijdje onder contract.
Op het PSV netwerk werd erover gesproken dat hij ook als aanvaller ingezet kan worden als een soort Park. En vroeger wou hij keeper worden dus kan hij ook wel keepen. En nu kan hij dus ook als back ingezet worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Deze speler kan ook ingezet worden als back. Op de site van de UEFA wordt aangegeven dat het een spelmaker is. Ikzelf denk dat hij gehaald is voor de positie van Cocu, aangezien die waarschijnlijk volgend seizoen stopt. Zo kan die jongen nu al een beetje wennen aan Nederland en aan PSV, zodat je volgend seizoen een goede kracht bij hebt!!!
een nieuwe Theoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Op het PSV netwerk werd erover gesproken dat hij ook als aanvaller ingezet kan worden als een soort Park. En vroeger wou hij keeper worden dus kan hij ook wel keepen. En nu kan hij dus ook als back ingezet worden.
Deze man kan je echt overal in je elftal kwijt.
Klinkt toch aardig alsof het rond is. Ik ben benieuwdquote:Edison Mendez: mijn droom wordt werkelijkheid
Edison Mendez reageerde deze middag in Ecuador zeer verheugd op het rondkomen van de transfer naar PSV. Hij wees daarvoor een financieel aantrekkelijker aanbod van Charlton Athletic af. Die club had al een akkoord met zijn club Quito, Mendes hoefde het contract alleen nog maar te ondertekenen. Hij wilde echter op PSV wachten. "Soms kies je niet voor het geld. PSV gaat Champions League spelen. het is een club dat al alles van mij wist. Ik denk dat het belangrijkste is dat je ergens speelt waar je je goed voelt. Hopelijk kan ik dinsdag of woensdag mijn contract ondertekenen bij PSV en dan wordt mijn droom werkelijkheid."ö
Mendes gaf aan dat PSV het voetbal speelt wat hem wel ligt, goed voetbal over de grond en niet door de lucht zoals bijvoorbeeld in Engeland. Dat speelde een belangrijke rol net als het feit dat vele Zuid-Amerikanen hem succes voorgingen, zoals Farfan, Ronaldo en Romario.
Culina wil je toch niet kwijtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Misschien wordt Culina door Koeman als voorhoedespeler gezien (of wil hij m kwijt), en is Vayrynen vooralsnog fysiek een probleem.
Je vergeet De Jong en Cocu trouwens.
Staat Aisatti trouwens in de voorbereiding vaak in de voorhoede, of zag ik dat verkeerd?
Verdomme ik wil ook weer een seizoenskaartquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Seizoenskaart komt trouwens in dezer dagen binnen. Zit op NN![]()
het enige waar Culina bij mij vorig jaar indruk heeft gemaakt waren zijn spelhervattingen. Voor de rest had ik het idee dat hij elke keer net een stapje tekort komt voor het PSV-niveau....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Culina wil je toch niet kwijtIk vind het tenmiste een goede speler, of als hij niet speelt een goede stand-in.
Heb je een punt. Maar spelhervattingen zijn wel juist iets waar psv het vaak van moe(s)t hebben...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:39 schreef kollie het volgende:
[..]
het enige waar Culina bij mij vorig jaar indruk heeft gemaakt waren zijn spelhervattingen. Voor de rest had ik het idee dat hij elke keer net een stapje tekort komt voor het PSV-niveau....
Bij gebrek aan beter ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je een punt. Maar spelhervattingen zijn wel juist iets waar psv het vaak van moe(s)t hebben...
tja, da's ook weer waar. Die Mendez schijnt wel een aardige traptechniek te hebben, dus wie weetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je een punt. Maar spelhervattingen zijn wel juist iets waar psv het vaak van moe(s)t hebben...
Nope, de kracht op het middenveld. Ook gescoort in de laatste poulewedstrijd meen ik. En 2 assists ofzoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:06 schreef Radegast het volgende:
Speelde Mendez niet rechtsback het afgelopen WK? Of verwar ik hem nou met een andere speler?
Volgens mij was dat Valencia hoor (Daar is Steef ook wild van).quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik durf te wedden dat Piet de Visser hem met alle geweld naar PSV wil hebben. Die man zat tijdens het WK toch te kwijlen om die kerel.
Nope, het was Mendez. Check z'n aantekeningen maarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Valencia hoor (Daar is Steef ook wild van).
quote:Verspreiding seizoenkaarthouders over provincies
Het boek 'Voetballen in de kleine ruimte' geeft inzicht in de verspreiding van de seizoenkaarthouders van de Nederlandse betaald voetbal clubs over Nederland. De seizoenkaarthouders van PSV zijn verspreid over 61 gemeenten.
Het Brabants Dagblad citeert uit het boek en geeft ook de onderverdeling in het aantal provincies. De seizoenkaarthouders van PSV zijn als volgt over de provincies verdeeld:
Noord-Brabant 28.746
Limburg: 1.692
Gelderland: 784
Zuid-Holland: 425
Utrecht: 288
Noord-Holland: 200
Zeeland: 74
Overijssel: 58
Flevoland: 15
Drenthe: 8
Friesland: 5
Groningen: 3
Belgie: 550
We durven het eindelijk toe te geven; België hoort bij ons...maar niet doorvertellen hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
We hebben een nieuwe provincie?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
De combi Edison en Philips is wel een grappige natuurlijk...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:30 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Klinkt toch aardig alsof het rond is. Ik ben benieuwd
Welke is de eerste dan geweest?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
De mooiste aantekeningen geeft Piet toch altijd aan zijn vriend en dan krijgt PSV de tweede garnituur toch?
Wel leuk, een Ecuadoriaan. De 2e in Nederland ooit dan denk ik.
PSV speelde helemaal geen 433quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede transfer! PSV wordt wel een leuk internationaal gezelschap zo. Koeman heeft gezegd vast te houden aan een 4-3-3 systeem, zoals die de voorgaande jaren ook ingevuld werd.
Er zullen nu wel wat spelers nog af moeten vloeien.
wat een dooddoenerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:57 schreef Haruhi het volgende:
[..]
PSV speelde helemaal geen 433. Die speelde 91
Mag ik je avatar gebruiken?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:35 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
wat een dooddoener![]()
laat me raden... nieuw hier? die grap is nl nog nooit gemaakt ofzo
TVPPSV
TVP
José Valencia, speelt nu bij Willem II, daarvoor bij NEC en Ajax 2.quote:
is het ergens te zien?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:20 schreef mcyodogg het volgende:
PSV 0-1 voor tegen Newcastle
maker: Farfan
Sport1quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:22 schreef Ciscus het volgende:
Newcastle heeft echt wel een goede ploeg staan hoor, ik ken alleen die N'Zogbia niet. erg knap van PSV tot dusverre!!
Hihihihi Ball in de basis.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Opstelling PSV: Moens, Lamey, Ooijer ('46 Alex), Da Costa ('46 Culina), Ball ('46 Salcido), Vayrynen, Simons, Cocu ('46 Aissati), Koné, Vennegoor of Hesselink en Farfán
PSV Netwerk
Opstelling Newcastle: Given, Carr, Bramble, Taylor, Ramage, N'Zogbia, Emre, Parker, Duff, Solano Ameobi
Nou volgens mensen op dit forum kan hij ook back spelen. En hij is oorspronkelijk een rechtermiddenvelder. Dus ik heb echt geen idee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:36 schreef cultheld het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar die Mendez. Op het WK speelde hij m.i. aardig, maar Steef's kritiek vind ik niet direct ongegrond. Zou hij voor de Park-rol zijn gehaald?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Van Newcastle hoeven we dus ook niet veel te verwachten dit seizoen
geen 2-4quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:39 schreef mcyodogg het volgende:
edit
afgekeurd of wat?quote:
Ik las het ook hierquote:
Helaas niet meer, die drie maanden gratis zijn ook weer een tijdje voorbijquote:
Precies!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
José Valencia, speelt nu bij Willem II, daarvoor bij NEC en Ajax 2.
Volgens http://www4.soccerstand.com/ Koné.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik volg het ook maar via internet hoor
en ub40_bboy, Culina maakte de derde.
Is niet zo, maar Kone gaf wel de assist.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:53 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Volgens http://www4.soccerstand.com/ Koné.
Dus als PSV in zijn sterkste opstelling was blijven spelen waren die twee goals nooit gescoord? Dat is positief om te horen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gaatie Smit erin zetten. Laatste 35min was het niet echt wat van PSV's kant. Berends oid? liet soms nog wel wat leuks zien.
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dus als PSV in zijn sterkste opstelling was blijven spelen waren die twee goals nooit gescoord? Dat is positief om te horen.
Ach, bedenk wel dat niet onze eerste keeper Gomes op doel stond, maar Moens, die het volgens mij best goed doet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Is niet zo, maar Kone gaf wel de assist.
Toch goede overwinning lijkt me. Alleen jammer van de eerste tegengoals in de oefencampagne.
moens is na vd sar de beste ned keeperquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:49 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ach, bedenk wel dat niet onze eerste keeper Gomes op doel stond, maar Moens, die het volgens mij best goed doet.
Roy Beerensquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gaatie Smit erin zetten. Laatste 35min was het niet echt wat van PSV's kant. Berends oid? liet soms nog wel wat leuks zien.
quote:Onzin. Mendez is een behoorlijke middenvelder met een goed rechterbeen en iemand die altijd in beweging is tussen de linies. Niettemin is-ie bij Ecuador en LDU Quito de man en hoeft-ie in de omschakeling niks te doen en heeft hij een vrije rol waarin de andere middenvelder het vuile werk voor 'm opknappen. Daarnaast is-ie vreselijk zelfzuchtig en haalt-ie veel te veel uit van belachelijke afstanden.
Soort Cziommer. De hele wereld heeft echt niet zitten slapen dat er een wereldspeler van 27 nog in Ecuador rondliep die volledig buiten zijn schuld al in Mexico is geflopt.
Geen extra klasse, geen restwaarde. Komt er bij mij niet in.
afgelopen zeizoen had Lucius gewoon een drama seizoen, totaal geen vorm.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom is Lucius trouwens niet de rechtsback plek gegarandeerd? Lucius is wel wat beter dan Lamey.
Greene staat daar al.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom is Lucius trouwens niet de rechtsback plek gegarandeerd? Lucius is wel wat beter dan Lamey.
speelt Greene bij PSV?quote:
laat maar, je snapt het nietquote:
Omdat Lucius op de eerste meters niet snel is. Zijn 'correctievermogen' is daardoor lager dan van bijvoorbeeld Addo en Lamey. Het is geen goede rechtsback.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Vond hem altijd wel sterk als rechtsback ook tegen clubs als AC Milan etc.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Omdat Lucius op de eerste meters niet snel is. Zijn 'correctievermogen' is daardoor lager dan van bijvoorbeeld Addo en Lamey. Het is geen goede rechtsback.
quote:PSV vervult droom Ecuadoriaan Méndez
30/7/2006 15:18
Edison Méndez staat aan de vooravond van zijn eerste Europese avontuur. Een wens van de middenvelder uit Ecuador gaat naar eigen zeggen in vervulling: hij gaat tekenen bij PSV.
PSV had de concurrentie van Charlton Athletic, dat eveneens pogingen ondernam de middenvelder naar Europa te halen. Maar Méndez liet de financieel aanlokkelijke kans in het Premiership te spelen lopen en koos voor de Eindhovense club.
'Soms gaat het niet om het geld', vertelde Méndez tegen Canal Uno. 'PSV speelt in de Champions League. Bovendien wist de club alles over mij. Voor mij is belangrijker dat je je lekker kan voelen bij een club dan het geld.'
Méndez verwacht uiterlijk donderdag zijn handtekening te zetten onder het contract met PSV. 'Mijn droom komt dan meer dan uit', aldus de international, die zich ook liet leiden door hoe Zuid-Amerikanen als Farfán, Romario en Ronaldo zich hebben kunnen manifesteren bij PSV. 'Bovendien wordt er niet door de lucht gespeeld, maar over de grond. Die stijl past beter bij mij.'
Méndez is bezig aan zijn tweede seizoen bij LDU Quito. Bovendien kwam de 27-jarige middenvelder, die in 2002 zijn land op het WK al vertegenwoordigde, op het WK in Duitsland in vier duels in actie.
quote:Celtic knapt af op transfersom Vennegoor
30 juli 2006, 15:43
Door: Patrick Boor
De kans is zeer gering dat PSV'er Jan Vennegoor of Hesselink komend seizoen in het shirt Celtic speelt. Volgens The Sunday Mail vindt de club uit Glasgow de transfersom van acht miljoen euro voor de aanvaller te gortig.
Eerder knapte Porto af op de vraagprijs. Celtic richt zijn pijlen nu op St. Etienne-aanvaller Frederic Piquionne. De Franse spits is vier miljoen euro goedkoper dan Vennegoor of Hesselink. Voor de aanvaller PSV lijkt een gedroomde transfer, door de hoge vraagprijs van zijn werkgever, in duigen te vallen.
Dat voorspelt niet veel goeds nee. Maar als we Piet de Visser mogen geloven (iemand die ik eerder geloof dan ene "Steef") is het toch wel een aardige spelerquote:Op zondag 30 juli 2006 16:47 schreef cultheld het volgende:
Zou Méndez de eerste miskoop worden dit seizoen? Hij is tenslotte al eens in Mexico mislukt...
Piet de Visser vond Robert ook een topper.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:22 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat voorspelt niet veel goeds nee. Maar als we Piet de Visser mogen geloven (iemand die ik eerder geloof dan ene "Steef") is het toch wel een aardige speler
Serieus? Dan zat hij wel goed fout. Hoewel Robert niet veel onder doet voor Vennegoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Piet de Visser vond Robert ook een topper.
Als Mendez als een soort Park gaat fungeren. Gaat dat ten koste van Koné, dat zou ik wel jammer vinden.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:46 schreef cultheld het volgende:
Steef zegt dat Mendez wellicht als Park tussen de linies kan spelen, maar dat hij ook daar z'n twijfels nog bij heeft. Ik vond 'm persoonlijk aardig spelen op het WK, maar dat zegt natuurlijk niet alles.
Op het WK was het, vond ik, meer een Cocu type. Maar he, Steef kent hem beterquote:Op zondag 30 juli 2006 17:46 schreef cultheld het volgende:
Steef zegt dat Mendez wellicht als Park tussen de linies kan spelen, maar dat hij ook daar z'n twijfels nog bij heeft. Ik vond 'm persoonlijk aardig spelen op het WK, maar dat zegt natuurlijk niet alles.
Die heeft er menig DVD van bekeken iddquote:Op zondag 30 juli 2006 18:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Op het WK was het, vond ik, meer een Cocu type. Maar he, Steef kent hem beter.
in het PSV super seizoen van 2 jaar terug was één van de beste. bleef met gemak overeind en haalde terecht oranje, maar afgelopen seizoen leek het nergens op en heeft hij terecht op de bank en de tribune gezeten!quote:Op zondag 30 juli 2006 14:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel sterk als rechtsback ook tegen clubs als AC Milan etc.
mwah waar haal een gelijkwaardige betaalbare spits vandaan?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
lullig voor VoH, weet niet of t slim is van PSV om zo aan die prijs vast te houden...zo'n wereldspits is t nu ook weer niet
Omdat Lucius mee kon voetballen tegen AC Milan. Als je René Bot in die wedstrijd op die positie had gezet met 10 anderen die sowieso goed spelen, had René Bot ook een goede match gespeeld.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het PSV super seizoen van 2 jaar terug was één van de beste. bleef met gemak overeind en haalde terecht oranje, maar afgelopen seizoen leek het nergens op en heeft hij terecht op de bank en de tribune gezeten!
Steef en Piet hebben er genoeg op hun lijstje staan.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah waar haal een gelijkwaardige betaalbare spits vandaan?
Lucius knapte verdedigend ook goed werk op hoor tegen AC Milan.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat Lucius mee kon voetballen tegen AC Milan. Als je René Bot in die wedstrijd op die positie had gezet met 10 anderen die sowieso goed spelen, had René Bot ook een goede match gespeeld.
inderdaad, er was er destijds maar eentje die niet overeind bleef en het erg moeilijk had; Bouma.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Lucius knapte verdedigend ook goed werk op hoor tegen AC Milan.
Het is een complete voetballer, ik vind hem ook prettig om erbij te hebben. Toch zou hij de rechtsbackpositie niet goed genoeg kunnen vervullen gezien zijn niet aanwezige (eerder genoemde) correctie- en acceleratievermogen.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die paar gelukte tackles in 90 minuten buiten de 16? Iedere profvoetballer kan mee voetballen in een team met Cocu, Alex, Van Bommel en Park (die allen goed in de wedstrijd zitten). Slechts enkelen spelen ook goed als de rest níet goed in de wedstrijd zit.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Omdat Shevchenko z'n directe tegenstander was. Wie was de directe tegenstander van Theo? Z'n linkerbeen?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, er was er destijds maar eentje die niet overeind bleef en het erg moeilijk had; Bouma.
af en toe? haal dan Addo ff uit die zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef ganzenherder het volgende:
Lucius was wel constanter dan Lamey, Bouma en Addo die af en toe toch wel (grote) blunders hadden in belangrijke wedstrijden. Lucius had dit veel minder en speelde dus toch veel constanter vind ik, had hem ook liever op de rechtsback positie zien staan dan Lamey.
Dan vervang iik Addo wel door Ballquote:Op zondag 30 juli 2006 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
af en toe? haal dan Addo ff uit die zijn
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dan vervang iik Addo wel door Ball![]()
Waarom zou Vennegoor uberhaupt naar Celtic willen gaan?quote:
Financieel misschien wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom zou Vennegoor uberhaupt naar Celtic willen gaan?
Lijkt me niet echt een verbetering t.o.v. PSV.
Ja ik dacht ook dat ze rond waren, maar daar blijkt nog niet veel van waar te zijn..quote:Op maandag 31 juli 2006 10:54 schreef Neoktheone het volgende:
Wat betreft Mendez is er vanuit PSV alleen nog maar interesse en niet meer... Volgens het ED althans.
quote:Theo Lucius begint aan 240 uur taakstraf
Rotterdam - Zaterdag 8 juli jl is de straf van Theo Lucius, de door de rechter opgelegde taakstraf van 240 uur vanwege de handel in illegaal vuurwerk, van start gegaan in Rotterdam. De ex PSV'er had de mogelijkheid om zijn taakstraf uit te voeren in Rotterdam en nam hier dan ook genoegen mee.
Lucius:
'Ik heb iets gedaan waar ik spijt van heb, daar moet ik nu voor boeten. Bij PSV had ik het goed naar mijn zin, helaas is de eis van de rechter hard. Ik had de mogelijkheid om mijn taakstraf bij het eerste elftal van Feyenoord te voldoen, ik heb hier voor gekozen.' Ook al vindt Lucius het nogal een zware straf, hij hoopt er toch iets van te leren: Lucius: 'Je weet dat als je bij Feyenoord speelt je misschien 1 keer per 10 jaar kampioen wordt. Dat is moeilijk om met die gedachte ergens aan te werken. Bij PSV had je hierover een bepaalde zekerheid. Ik hoop dat als mijn taakstraf erop zit ik weer naar Eindhoven mag, want daar is het elk jaar feest!'
Maar eerst zal Theo Lucius nog moeten afzien.
Zijn 240 uur taakstraf zitten er op wanneer hij 160 wedstrijden bij Feyenoord heeft gespeeld. Dat betekent bijna 5 jaar alle competitiewedstrijden voor de Rotterdammers spelen. Theo zelf ziet het als een wijze les en wil dit ook overbrengen op alle jongeren: 'Doe niet zulke stomme dingen als ik heb gedaan. Want ook jij kan zomaar aan een taakstraf bij Feyenoord beginnen en dat is geen pretje.'
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:32 schreef Zapper het volgende:
Deze las ik ergens op het PSV Netwerk forum, voor wie 'm nog niet kent:
[..]
Een oefenwedstrijd tegen een selectie elftal van spelers van amateurclubs in de regio waarmee PSV een samenwerkingsverband heeft.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:38 schreef Suijk het volgende:
Open dag vandaag toch? Ook nog een wedstrijd ofzo?
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:32 schreef Zapper het volgende:
Deze las ik ergens op het PSV Netwerk forum, voor wie 'm nog niet kent:
[..]
Ik ben benieuwdquote:Volgens PSV is er nog niet onderhandeld en heeft de club nog geen bod uitgebracht op Mendez, de club uit Ecuador lijkt dat allemaal minder spannend te vinden en heeft op de site inmiddels de middenvelder bedankt voor bewezen diensten en wenst hem veel succes bij PSV. Volgens de club vliegt hij, zoals al eerder werd gemeld, vandaag naar Nederland, waar hij tot vrijdag zal blijven voor onder andere medische keuringen. Daarna keert hij nog even terug naar Ecuador om enige zaken af te ronden alvorens zo snel mogelijk weer naar Nederland af te reizen. Mendez zou een contract van vier jaar moeten gaan ondertekenen bij PSV.
quote:Doe niet zulke stomme dingen als ik heb gedaan. Want ook jij kan zomaar aan een taakstraf bij Feyenoord beginnen en dat is geen pretje.
Als TBS dat zegt, wordt-ie waarschijnlijk overmorgen gepresenteerd.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Mendez is geen hot item, aldus TBS
quote:31/7/2006 - Club Mendez: transfer rond
(Gepost door RvN)
BRON: Club LDU
Volgens PSV is er nog niet onderhandeld en heeft de club nog geen bod uitgebracht op Mendez, de club uit Ecuador lijkt dat allemaal minder spannend te vinden en heeft op de site inmiddels de middenvelder bedankt voor bewezen diensten en wenst hem veel succes bij PSV. Volgens de club vliegt hij, zoals al eerder werd gemeld, vandaag naar Nederland, waar hij tot vrijdag zal blijven voor onder andere medische keuringen. Daarna keert hij nog even terug naar Ecuador om enige zaken af te ronden alvorens zo snel mogelijk weer naar Nederland af te reizen. Mendez zou een contract van vier jaar moeten gaan ondertekenen bij PSV. [reageer]
http://psv.netwerk.to
Grappig dat ze al gemeld hebben dattie vertrekt terwijl PSV nog niks weet van een transfer.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als TBS dat zegt, wordt-ie waarschijnlijk overmorgen gepresenteerd.![]()
[..]
Het zou me niks verbazen indien hij geen club vind (wat volgens mij het geval is)quote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Radegast het volgende:
Ronald belooft Hatem wat state-of-the-art spul van Philips en dan tekent ie wel.
Zou toch geweldig zijn?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen indien hij geen club vind (wat volgens mij het geval is)
Saviola denkt dat ie Ronaldinho isquote:Volgens diverse Spaanse kranten vroeg de Argentijn Saviola een tekengeld van maar liefst 7 miljoen euro netto voor een overstap naar PSV. Barcelona zou geen transfersom hebben gevraagd vanwege het hoge salaris van de Argentijn. Saviola wil dat salaris van 3 miljoen euro netto blijven verdienen en zou daarnaast het extreme tekengeld hebben gevraagd. Volgens de Spaanse berichten heeft Ronald Koeman Barcelona dit laten weten, omdat die club zich erover verbaasde dat Saviola er niet in slaagde een nieuwe club te vinden tot nu toe.
Erg triest als dit waar is.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef cultheld het volgende:
quote]Volgens diverse Spaanse kranten vroeg de Argentijn Saviola een tekengeld van maar liefst 7 miljoen euro netto voor een overstap naar PSV. Barcelona zou geen transfersom hebben gevraagd vanwege het hoge salaris van de Argentijn. Saviola wil dat salaris van 3 miljoen euro netto blijven verdienen en zou daarnaast het extreme tekengeld hebben gevraagd. Volgens de Spaanse berichten heeft Ronald Koeman Barcelona dit laten weten, omdat die club zich erover verbaasde dat Saviola er niet in slaagde een nieuwe club te vinden tot nu toe.
Saviola denkt dat ie Ronaldinho isquote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef cultheld het volgende:
pquote]Volgens diverse Spaanse kranten vroeg de Argentijn Saviola een tekengeld van maar liefst 7 miljoen euro netto voor een overstap naar PSV. Barcelona zou geen transfersom hebben gevraagd vanwege het hoge salaris van de Argentijn. Saviola wil dat salaris van 3 miljoen euro netto blijven verdienen en zou daarnaast het extreme tekengeld hebben gevraagd. Volgens de Spaanse berichten heeft Ronald Koeman Barcelona dit laten weten, omdat die club zich erover verbaasde dat Saviola er niet in slaagde een nieuwe club te vinden tot nu toe.
quote:
zijn knieen liggen toch aan gort ofzo. die komt volgens mij nergens de medische keuring door. wel triest hoor op zijn leeftijdquote:Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen indien hij geen club vind (wat volgens mij het geval is)
Misschien waren die Engelsen wel moe van het handtekeningen zetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:08 schreef OneStupidDog het volgende:
Toch best knap hoor binnen 50 minuten 3 keer scoren uit bij Newcastle terwijl zij hun zeg maar teampresentatie hadden.
Dit belooft nog wat voor het komende seizoen
Idd jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Misschien waren die Engelsen wel moe van het handtekeningen zetten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Misschien waren die Engelsen wel moe van het handtekeningen zetten.
http://cbfnews.uol.com.br/noticias/ult966u1207.jhtmquote:Gomes (PSV Eindhoven)
Fábio (Cruzeiro)
Juan (Bayer Leverkusen)
Lúcio (Bayern de Munique)
Luisão (Benfica)
Alex (PSV Eindhoven)
Cicinho (Real Madrid)
Maicon (Internazionale)
Gilberto (Hertha Berlim)
Marcelo (Fluminense)
Gilberto Silva (Arsenal)
Edmílson (Barcelona)
Elano (Shakhtar Donetsk)
Julio Baptista (Real Madrid)
Jônatas (Flamengo)
Morais (Vasco da Gama)
Dudu Cearense (CSKA)
Daniel Carvalho (CSKA)
Robinho (Real Madrid)
Fred (Lyon)
Wagner(Cruzeiro)
Vagner Love (CSKA)
Goed nieuwsquote:Landskampioen PSV heeft een nieuw contract met Philips afgesloten. De Nederlandse multinational is tot medio 2011 de hoofdsponsor van de Eindhovense club.
Tijdens de jaarlijkse perspresentatie maakte voorzitter Rob Westerhof nog meer goed nieuws bekend. Het afgelopen seizoen heeft de ploeg uit Eindhoven een "klein winstje" geboekt. Dat komt vooral door het halen van de tweede ronde in de Champions League en de verkoop van Lee en Bouma.
De voorzitter liet ook nog weten dat de club met verschillende partijen in gesprek is over de financiering van het Philips-stadion. Daarbij liet de voorzitter nadrukkelijk weten het stadion in eigen beheer te willen houden. Hij wil daarmee een situatie zoals bij Ajax en Feyenoord voorkomen.
Dat is wel leuk natuurlijk, al is het veel 2e keus volgens mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:23 schreef Ricky_ het volgende:
Weet niet of het hier al gemeld is, maar Alex en Gomes zitten bij de Braziliaanse selectie voor de oefeninterland tegen Noorwegen op 16 augustus.
[..]
http://cbfnews.uol.com.br/noticias/ult966u1207.jhtm
Ruim een jaar te laat naar mijn mening, maar beter te laat dan nooit hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:23 schreef Ricky_ het volgende:
Weet niet of het hier al gemeld is, maar Alex en Gomes zitten bij de Braziliaanse selectie voor de oefeninterland tegen Noorwegen op 16 augustus.
[..]
http://cbfnews.uol.com.br/noticias/ult966u1207.jhtm
quote:
quote:PSV wil via herfinanciering stadion in eigen beheer houden
BRON: Telegraaf.nl
Rob Westerhof heeft laten weten dat de club in september duidelijkheid hoopt te verkrijgen over de herfinanciering van het stadion. Daardoor zou de club het stadion niet hoeven te verkopen en zou mogelijk 5 á 6 miljoen per jaar 11,5 miljoen kosten van het Philips Stadion. Westerhof benadrukte wel dat de mogelijke herfinanciering van het stadion los staat van de sponsordeals met Rabobank en De Lage Landen.
PSV Netwerk
PSV wil het stadion in eigen beheer houden. "Omdat stadions dan ook zelf plannen ontwikkelen om geld te verdienen. Een voorbeeld is de ArenA. Ajax moet 75.000 euro betalen voor een open dag. Ons stadion heeft een sterke band met de gemeenschap in Eindhoven en dat willen we graag zo houden", aldus de PSV-voorzitter op Telegraaf.nl.
Leuk voor hunquote:Brazilianen dolblij met selectie van Dunga
Gomes en Alex waren dolblij met de selectie voor de eerste interland van de nieuwe bondscoach Dunga. In een interview voor Braziliaanse radio liet Gomes weten even geschrokken te zijn toen hij aanwezig op de persdag opeens 12 oproepen op zijn mobiele telefoon zag. Van zijn vrouw hoorde hij het goede nieuws. "Het was heel goed nieuws. Toen ik Alex informeerde was hij erg blij. Het was al lang tijd voor hem om ook bij de selectie te komen."
PSV Netwerk
"Ik wil in de selectie laten zien wat ik al twee jaar bij PSV doe. Iedereen wil graag bij de selectie horen en daar zijn beste laten zien. Nu is het de tijd om mijn waarde te tonen. Het is een enorme motivatie dat ik direct door Dunga wordt uitgenodigd. Met de andere keeper die er bij zit, Fabio, heb ik nooit samengewerkt, alleen tegen gespeeld. Het is een uitstekende keeper en verdient zeker ook een kans. Dat zal een goede strijd worden."
PSV Netwerk
PSV.nl liet weten dat de media aandacht vanuit Brazilie voor het tweetal zo groot was dat de club hun nauwelijks telefonisch kon bereiken vanavond om hen te feliciteren.
Veel van deze jongens zullen er wel bij blijven, gezien de namen. Met wat ervaren jongens zal dit de kern worden van de Braziliaanse selectie de komende jaren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is wel leuk natuurlijk, al is het veel 2e keus volgens mij.
Yup, Westerhof heeft een helder moment gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]verstandig, we gaan het stadion dus niet verkopen
hij heeft de afrekening met Guus Meeuwis gezien denk ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup, Westerhof heeft een helder moment gehad
Dat zijn dingen waar een club als PSV ieder jaar op moet rekenen. dit jaar gelukkig niet, maar dan volgend jaar...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef Lemming22 het volgende:
Leuk voor Gomes en Alex dat ze geselecteerd zijn! Minder leuk is het voor ons. Als ze erbij blijven zijn ze zeker weg na dit seizoen, samen met Farfan, dat is nogal een flinke aderlating![]()
voorzichtig alvast beginnen met het losweken van Isakssonquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef Lemming22 het volgende:
Leuk voor Gomes en Alex dat ze geselecteerd zijn! Minder leuk is het voor ons. Als ze erbij blijven zijn ze zeker weg na dit seizoen, samen met Farfan, dat is nogal een flinke aderlating![]()
We mogen blij zijn dat ze dit jaar nob bij PSV spelen, grote kans gehad dat ze al weg zouden zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef Lemming22 het volgende:
Maar das dan toch ook niet echt zijn pakkie an wel?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
Westerhof doet goede zaken, mag ook wel eens gezegd worden. Financieel is ie iig goed bij! Voor t eerst sinds tijden weer winst voor PSV
ok, voetbaltechnisch kan er nog wel wat verbeterd worden...
inderdaad, dus daar kan hij ook niet op afgerekend worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Maar das dan toch ook niet echt zijn pakkie an wel?
Of opnieuw een Braziliaanse doelman halenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voorzichtig alvast beginnen met het losweken van Isaksson
Die keeper die AZ trachtte te halen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of opnieuw een Braziliaanse doelman halen.
DAM zei dat de keeper van Libertad (Paraguay) ook een geweldenaar is, ken je die?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of opnieuw een Braziliaanse doelman halen.
Fábio bijvoorbeeld. Of Ceni/Marcos, die dan nog wel 3 jaar mee kunnenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die keeper die AZ trachtte te halen?
Bobadilla. Dat klopt wel jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
DAM zei dat de keeper van Libertad (Paraguay) ook een geweldenaar is, ken je die?
Twee spelers maar. Volgens mij is het de laatste jaren nooit zo laag geweest. Wellicht dat de komende twee jaar ibi en isi nog kansen krijgen. Hoop er wel op in ieder geval. Dat is als ze uberhaupt voor Nederland willen spelen.quote:André Ooijer en Jan Vennegoor of Hesselink zijn door bondscoach Marco van Basten opgenomen in de voorlopige selectie voor een oefenduel met Ierland, op 16 augustus. De voorlopige lijst van internationals bevat 31 namen.
In het weekend van 20 augustus begint de competitie weer. Uiteraard is CL via de TV te volgenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef HenkdeTank het volgende:
He mannen, wanneer begint voetbal eigenlijk weer. Ik ben een beetje voetbal kijker, vooral de leuke wedstrijden. Europees is gewoon op tv toch?
dat lijkt me vrij dicht bij de basis van aankomend seizoen komenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:27 schreef mcyodogg het volgende:
Opstelling tegen Aachen. Het begint er al op te lijken:
Gomes, Reiziger, Alex, Ooijer, Salcido, Simons, Cocu, Afellay, Farfán, Vennegoor of Hesselink, Koné.
mooi gat in de begroting wordt zo snel kleiner!quote:2/8/2006 - ED: Philips betaalt 7,5 miljoen euro
(Gepost door RvN)
BRON: Eindhovens Dagblad
Volgens het Eindhovens Dagblad gaat Philips volgens het nieuwe contract 7,5 miljoen euro betalen als hoofdsponsor. Over het bedrag van de hoofdsponsor deden de afgelopen jaren verschillende berichten de ronde onder supporters. De krant meldt verder dat de winst over afgelopen seizoen zo'n miljoen euro zal zijn.
PSV Netwerk
PSV voorzitter Westerhof meldt in het ED dat de artiesten in de rij staan om ook in het Philips Stadion te mogen optreden. dat volgt na de succesvolle pilot samen met Guus Meeuwis.
Vrezen we niet meer voor een vertrek van Jan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat lijkt me vrij dicht bij de basis van aankomend seizoen komen
Het is ook een fantastisch stadion voor optredens. Ik ben naar het concert van Guus Meeuwis geweest (via Bavaria kaartjes), en dat was super georganiseerd! Enige probleem blijft de parkeerplek.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi gat in de begroting wordt zo snel kleiner!
neuh, niemand die 8 miljoen voor hem wil en kan betalenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Vrezen we niet meer voor een vertrek van Jan?
Ik denk niet dat hij nog vertrekt, iedereen hikt aan tegen het prijskaartje. En van PSV hoeft hij niet weg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Vrezen we niet meer voor een vertrek van Jan?
1-1 geblevenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:24 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoeveel staat PSV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |