In het weekend van 20 augustus begint de competitie weer. Uiteraard is CL via de TV te volgenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef HenkdeTank het volgende:
He mannen, wanneer begint voetbal eigenlijk weer. Ik ben een beetje voetbal kijker, vooral de leuke wedstrijden. Europees is gewoon op tv toch?
dat lijkt me vrij dicht bij de basis van aankomend seizoen komenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:27 schreef mcyodogg het volgende:
Opstelling tegen Aachen. Het begint er al op te lijken:
Gomes, Reiziger, Alex, Ooijer, Salcido, Simons, Cocu, Afellay, Farfán, Vennegoor of Hesselink, Koné.
mooi gat in de begroting wordt zo snel kleiner!quote:2/8/2006 - ED: Philips betaalt 7,5 miljoen euro
(Gepost door RvN)
BRON: Eindhovens Dagblad
Volgens het Eindhovens Dagblad gaat Philips volgens het nieuwe contract 7,5 miljoen euro betalen als hoofdsponsor. Over het bedrag van de hoofdsponsor deden de afgelopen jaren verschillende berichten de ronde onder supporters. De krant meldt verder dat de winst over afgelopen seizoen zo'n miljoen euro zal zijn.
PSV Netwerk
PSV voorzitter Westerhof meldt in het ED dat de artiesten in de rij staan om ook in het Philips Stadion te mogen optreden. dat volgt na de succesvolle pilot samen met Guus Meeuwis.
Vrezen we niet meer voor een vertrek van Jan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat lijkt me vrij dicht bij de basis van aankomend seizoen komen
Het is ook een fantastisch stadion voor optredens. Ik ben naar het concert van Guus Meeuwis geweest (via Bavaria kaartjes), en dat was super georganiseerd! Enige probleem blijft de parkeerplek.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi gat in de begroting wordt zo snel kleiner!
neuh, niemand die 8 miljoen voor hem wil en kan betalenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Vrezen we niet meer voor een vertrek van Jan?
Ik denk niet dat hij nog vertrekt, iedereen hikt aan tegen het prijskaartje. En van PSV hoeft hij niet weg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Vrezen we niet meer voor een vertrek van Jan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |