Die paar gelukte tackles in 90 minuten buiten de 16? Iedere profvoetballer kan mee voetballen in een team met Cocu, Alex, Van Bommel en Park (die allen goed in de wedstrijd zitten). Slechts enkelen spelen ook goed als de rest níet goed in de wedstrijd zit.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Lucius knapte verdedigend ook goed werk op hoor tegen AC Milan.
Omdat Shevchenko z'n directe tegenstander was. Wie was de directe tegenstander van Theo? Z'n linkerbeen?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, er was er destijds maar eentje die niet overeind bleef en het erg moeilijk had; Bouma.
af en toe? haal dan Addo ff uit die zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef ganzenherder het volgende:
Lucius was wel constanter dan Lamey, Bouma en Addo die af en toe toch wel (grote) blunders hadden in belangrijke wedstrijden. Lucius had dit veel minder en speelde dus toch veel constanter vind ik, had hem ook liever op de rechtsback positie zien staan dan Lamey.
Dan vervang iik Addo wel door Ballquote:Op zondag 30 juli 2006 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
af en toe? haal dan Addo ff uit die zijn
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dan vervang iik Addo wel door Ball![]()
Waarom zou Vennegoor uberhaupt naar Celtic willen gaan?quote:
Financieel misschien wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom zou Vennegoor uberhaupt naar Celtic willen gaan?
Lijkt me niet echt een verbetering t.o.v. PSV.
Ja ik dacht ook dat ze rond waren, maar daar blijkt nog niet veel van waar te zijn..quote:Op maandag 31 juli 2006 10:54 schreef Neoktheone het volgende:
Wat betreft Mendez is er vanuit PSV alleen nog maar interesse en niet meer... Volgens het ED althans.
quote:Theo Lucius begint aan 240 uur taakstraf
Rotterdam - Zaterdag 8 juli jl is de straf van Theo Lucius, de door de rechter opgelegde taakstraf van 240 uur vanwege de handel in illegaal vuurwerk, van start gegaan in Rotterdam. De ex PSV'er had de mogelijkheid om zijn taakstraf uit te voeren in Rotterdam en nam hier dan ook genoegen mee.
Lucius:
'Ik heb iets gedaan waar ik spijt van heb, daar moet ik nu voor boeten. Bij PSV had ik het goed naar mijn zin, helaas is de eis van de rechter hard. Ik had de mogelijkheid om mijn taakstraf bij het eerste elftal van Feyenoord te voldoen, ik heb hier voor gekozen.' Ook al vindt Lucius het nogal een zware straf, hij hoopt er toch iets van te leren: Lucius: 'Je weet dat als je bij Feyenoord speelt je misschien 1 keer per 10 jaar kampioen wordt. Dat is moeilijk om met die gedachte ergens aan te werken. Bij PSV had je hierover een bepaalde zekerheid. Ik hoop dat als mijn taakstraf erop zit ik weer naar Eindhoven mag, want daar is het elk jaar feest!'
Maar eerst zal Theo Lucius nog moeten afzien.
Zijn 240 uur taakstraf zitten er op wanneer hij 160 wedstrijden bij Feyenoord heeft gespeeld. Dat betekent bijna 5 jaar alle competitiewedstrijden voor de Rotterdammers spelen. Theo zelf ziet het als een wijze les en wil dit ook overbrengen op alle jongeren: 'Doe niet zulke stomme dingen als ik heb gedaan. Want ook jij kan zomaar aan een taakstraf bij Feyenoord beginnen en dat is geen pretje.'
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:32 schreef Zapper het volgende:
Deze las ik ergens op het PSV Netwerk forum, voor wie 'm nog niet kent:
[..]
Een oefenwedstrijd tegen een selectie elftal van spelers van amateurclubs in de regio waarmee PSV een samenwerkingsverband heeft.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:38 schreef Suijk het volgende:
Open dag vandaag toch? Ook nog een wedstrijd ofzo?
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:32 schreef Zapper het volgende:
Deze las ik ergens op het PSV Netwerk forum, voor wie 'm nog niet kent:
[..]
Ik ben benieuwdquote:Volgens PSV is er nog niet onderhandeld en heeft de club nog geen bod uitgebracht op Mendez, de club uit Ecuador lijkt dat allemaal minder spannend te vinden en heeft op de site inmiddels de middenvelder bedankt voor bewezen diensten en wenst hem veel succes bij PSV. Volgens de club vliegt hij, zoals al eerder werd gemeld, vandaag naar Nederland, waar hij tot vrijdag zal blijven voor onder andere medische keuringen. Daarna keert hij nog even terug naar Ecuador om enige zaken af te ronden alvorens zo snel mogelijk weer naar Nederland af te reizen. Mendez zou een contract van vier jaar moeten gaan ondertekenen bij PSV.
quote:Doe niet zulke stomme dingen als ik heb gedaan. Want ook jij kan zomaar aan een taakstraf bij Feyenoord beginnen en dat is geen pretje.
Als TBS dat zegt, wordt-ie waarschijnlijk overmorgen gepresenteerd.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Mendez is geen hot item, aldus TBS
quote:31/7/2006 - Club Mendez: transfer rond
(Gepost door RvN)
BRON: Club LDU
Volgens PSV is er nog niet onderhandeld en heeft de club nog geen bod uitgebracht op Mendez, de club uit Ecuador lijkt dat allemaal minder spannend te vinden en heeft op de site inmiddels de middenvelder bedankt voor bewezen diensten en wenst hem veel succes bij PSV. Volgens de club vliegt hij, zoals al eerder werd gemeld, vandaag naar Nederland, waar hij tot vrijdag zal blijven voor onder andere medische keuringen. Daarna keert hij nog even terug naar Ecuador om enige zaken af te ronden alvorens zo snel mogelijk weer naar Nederland af te reizen. Mendez zou een contract van vier jaar moeten gaan ondertekenen bij PSV. [reageer]
http://psv.netwerk.to
Grappig dat ze al gemeld hebben dattie vertrekt terwijl PSV nog niks weet van een transfer.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als TBS dat zegt, wordt-ie waarschijnlijk overmorgen gepresenteerd.![]()
[..]
Het zou me niks verbazen indien hij geen club vind (wat volgens mij het geval is)quote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Radegast het volgende:
Ronald belooft Hatem wat state-of-the-art spul van Philips en dan tekent ie wel.
Zou toch geweldig zijn?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen indien hij geen club vind (wat volgens mij het geval is)
Saviola denkt dat ie Ronaldinho isquote:Volgens diverse Spaanse kranten vroeg de Argentijn Saviola een tekengeld van maar liefst 7 miljoen euro netto voor een overstap naar PSV. Barcelona zou geen transfersom hebben gevraagd vanwege het hoge salaris van de Argentijn. Saviola wil dat salaris van 3 miljoen euro netto blijven verdienen en zou daarnaast het extreme tekengeld hebben gevraagd. Volgens de Spaanse berichten heeft Ronald Koeman Barcelona dit laten weten, omdat die club zich erover verbaasde dat Saviola er niet in slaagde een nieuwe club te vinden tot nu toe.
Erg triest als dit waar is.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef cultheld het volgende:
quote]Volgens diverse Spaanse kranten vroeg de Argentijn Saviola een tekengeld van maar liefst 7 miljoen euro netto voor een overstap naar PSV. Barcelona zou geen transfersom hebben gevraagd vanwege het hoge salaris van de Argentijn. Saviola wil dat salaris van 3 miljoen euro netto blijven verdienen en zou daarnaast het extreme tekengeld hebben gevraagd. Volgens de Spaanse berichten heeft Ronald Koeman Barcelona dit laten weten, omdat die club zich erover verbaasde dat Saviola er niet in slaagde een nieuwe club te vinden tot nu toe.
Saviola denkt dat ie Ronaldinho isquote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef cultheld het volgende:
pquote]Volgens diverse Spaanse kranten vroeg de Argentijn Saviola een tekengeld van maar liefst 7 miljoen euro netto voor een overstap naar PSV. Barcelona zou geen transfersom hebben gevraagd vanwege het hoge salaris van de Argentijn. Saviola wil dat salaris van 3 miljoen euro netto blijven verdienen en zou daarnaast het extreme tekengeld hebben gevraagd. Volgens de Spaanse berichten heeft Ronald Koeman Barcelona dit laten weten, omdat die club zich erover verbaasde dat Saviola er niet in slaagde een nieuwe club te vinden tot nu toe.
quote:
zijn knieen liggen toch aan gort ofzo. die komt volgens mij nergens de medische keuring door. wel triest hoor op zijn leeftijdquote:Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen indien hij geen club vind (wat volgens mij het geval is)
Misschien waren die Engelsen wel moe van het handtekeningen zetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:08 schreef OneStupidDog het volgende:
Toch best knap hoor binnen 50 minuten 3 keer scoren uit bij Newcastle terwijl zij hun zeg maar teampresentatie hadden.
Dit belooft nog wat voor het komende seizoen
Idd jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Misschien waren die Engelsen wel moe van het handtekeningen zetten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Misschien waren die Engelsen wel moe van het handtekeningen zetten.
http://cbfnews.uol.com.br/noticias/ult966u1207.jhtmquote:Gomes (PSV Eindhoven)
Fábio (Cruzeiro)
Juan (Bayer Leverkusen)
Lúcio (Bayern de Munique)
Luisão (Benfica)
Alex (PSV Eindhoven)
Cicinho (Real Madrid)
Maicon (Internazionale)
Gilberto (Hertha Berlim)
Marcelo (Fluminense)
Gilberto Silva (Arsenal)
Edmílson (Barcelona)
Elano (Shakhtar Donetsk)
Julio Baptista (Real Madrid)
Jônatas (Flamengo)
Morais (Vasco da Gama)
Dudu Cearense (CSKA)
Daniel Carvalho (CSKA)
Robinho (Real Madrid)
Fred (Lyon)
Wagner(Cruzeiro)
Vagner Love (CSKA)
Goed nieuwsquote:Landskampioen PSV heeft een nieuw contract met Philips afgesloten. De Nederlandse multinational is tot medio 2011 de hoofdsponsor van de Eindhovense club.
Tijdens de jaarlijkse perspresentatie maakte voorzitter Rob Westerhof nog meer goed nieuws bekend. Het afgelopen seizoen heeft de ploeg uit Eindhoven een "klein winstje" geboekt. Dat komt vooral door het halen van de tweede ronde in de Champions League en de verkoop van Lee en Bouma.
De voorzitter liet ook nog weten dat de club met verschillende partijen in gesprek is over de financiering van het Philips-stadion. Daarbij liet de voorzitter nadrukkelijk weten het stadion in eigen beheer te willen houden. Hij wil daarmee een situatie zoals bij Ajax en Feyenoord voorkomen.
Dat is wel leuk natuurlijk, al is het veel 2e keus volgens mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:23 schreef Ricky_ het volgende:
Weet niet of het hier al gemeld is, maar Alex en Gomes zitten bij de Braziliaanse selectie voor de oefeninterland tegen Noorwegen op 16 augustus.
[..]
http://cbfnews.uol.com.br/noticias/ult966u1207.jhtm
Ruim een jaar te laat naar mijn mening, maar beter te laat dan nooit hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:23 schreef Ricky_ het volgende:
Weet niet of het hier al gemeld is, maar Alex en Gomes zitten bij de Braziliaanse selectie voor de oefeninterland tegen Noorwegen op 16 augustus.
[..]
http://cbfnews.uol.com.br/noticias/ult966u1207.jhtm
quote:
quote:PSV wil via herfinanciering stadion in eigen beheer houden
BRON: Telegraaf.nl
Rob Westerhof heeft laten weten dat de club in september duidelijkheid hoopt te verkrijgen over de herfinanciering van het stadion. Daardoor zou de club het stadion niet hoeven te verkopen en zou mogelijk 5 á 6 miljoen per jaar 11,5 miljoen kosten van het Philips Stadion. Westerhof benadrukte wel dat de mogelijke herfinanciering van het stadion los staat van de sponsordeals met Rabobank en De Lage Landen.
PSV Netwerk
PSV wil het stadion in eigen beheer houden. "Omdat stadions dan ook zelf plannen ontwikkelen om geld te verdienen. Een voorbeeld is de ArenA. Ajax moet 75.000 euro betalen voor een open dag. Ons stadion heeft een sterke band met de gemeenschap in Eindhoven en dat willen we graag zo houden", aldus de PSV-voorzitter op Telegraaf.nl.
Leuk voor hunquote:Brazilianen dolblij met selectie van Dunga
Gomes en Alex waren dolblij met de selectie voor de eerste interland van de nieuwe bondscoach Dunga. In een interview voor Braziliaanse radio liet Gomes weten even geschrokken te zijn toen hij aanwezig op de persdag opeens 12 oproepen op zijn mobiele telefoon zag. Van zijn vrouw hoorde hij het goede nieuws. "Het was heel goed nieuws. Toen ik Alex informeerde was hij erg blij. Het was al lang tijd voor hem om ook bij de selectie te komen."
PSV Netwerk
"Ik wil in de selectie laten zien wat ik al twee jaar bij PSV doe. Iedereen wil graag bij de selectie horen en daar zijn beste laten zien. Nu is het de tijd om mijn waarde te tonen. Het is een enorme motivatie dat ik direct door Dunga wordt uitgenodigd. Met de andere keeper die er bij zit, Fabio, heb ik nooit samengewerkt, alleen tegen gespeeld. Het is een uitstekende keeper en verdient zeker ook een kans. Dat zal een goede strijd worden."
PSV Netwerk
PSV.nl liet weten dat de media aandacht vanuit Brazilie voor het tweetal zo groot was dat de club hun nauwelijks telefonisch kon bereiken vanavond om hen te feliciteren.
Veel van deze jongens zullen er wel bij blijven, gezien de namen. Met wat ervaren jongens zal dit de kern worden van de Braziliaanse selectie de komende jaren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is wel leuk natuurlijk, al is het veel 2e keus volgens mij.
Yup, Westerhof heeft een helder moment gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]verstandig, we gaan het stadion dus niet verkopen
hij heeft de afrekening met Guus Meeuwis gezien denk ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup, Westerhof heeft een helder moment gehad
Dat zijn dingen waar een club als PSV ieder jaar op moet rekenen. dit jaar gelukkig niet, maar dan volgend jaar...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef Lemming22 het volgende:
Leuk voor Gomes en Alex dat ze geselecteerd zijn! Minder leuk is het voor ons. Als ze erbij blijven zijn ze zeker weg na dit seizoen, samen met Farfan, dat is nogal een flinke aderlating![]()
voorzichtig alvast beginnen met het losweken van Isakssonquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef Lemming22 het volgende:
Leuk voor Gomes en Alex dat ze geselecteerd zijn! Minder leuk is het voor ons. Als ze erbij blijven zijn ze zeker weg na dit seizoen, samen met Farfan, dat is nogal een flinke aderlating![]()
We mogen blij zijn dat ze dit jaar nob bij PSV spelen, grote kans gehad dat ze al weg zouden zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef Lemming22 het volgende:
Maar das dan toch ook niet echt zijn pakkie an wel?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
Westerhof doet goede zaken, mag ook wel eens gezegd worden. Financieel is ie iig goed bij! Voor t eerst sinds tijden weer winst voor PSV
ok, voetbaltechnisch kan er nog wel wat verbeterd worden...
inderdaad, dus daar kan hij ook niet op afgerekend worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Maar das dan toch ook niet echt zijn pakkie an wel?
Of opnieuw een Braziliaanse doelman halenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voorzichtig alvast beginnen met het losweken van Isaksson
Die keeper die AZ trachtte te halen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of opnieuw een Braziliaanse doelman halen.
DAM zei dat de keeper van Libertad (Paraguay) ook een geweldenaar is, ken je die?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of opnieuw een Braziliaanse doelman halen.
Fábio bijvoorbeeld. Of Ceni/Marcos, die dan nog wel 3 jaar mee kunnenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die keeper die AZ trachtte te halen?
Bobadilla. Dat klopt wel jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
DAM zei dat de keeper van Libertad (Paraguay) ook een geweldenaar is, ken je die?
Twee spelers maar. Volgens mij is het de laatste jaren nooit zo laag geweest. Wellicht dat de komende twee jaar ibi en isi nog kansen krijgen. Hoop er wel op in ieder geval. Dat is als ze uberhaupt voor Nederland willen spelen.quote:André Ooijer en Jan Vennegoor of Hesselink zijn door bondscoach Marco van Basten opgenomen in de voorlopige selectie voor een oefenduel met Ierland, op 16 augustus. De voorlopige lijst van internationals bevat 31 namen.
In het weekend van 20 augustus begint de competitie weer. Uiteraard is CL via de TV te volgenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef HenkdeTank het volgende:
He mannen, wanneer begint voetbal eigenlijk weer. Ik ben een beetje voetbal kijker, vooral de leuke wedstrijden. Europees is gewoon op tv toch?
dat lijkt me vrij dicht bij de basis van aankomend seizoen komenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:27 schreef mcyodogg het volgende:
Opstelling tegen Aachen. Het begint er al op te lijken:
Gomes, Reiziger, Alex, Ooijer, Salcido, Simons, Cocu, Afellay, Farfán, Vennegoor of Hesselink, Koné.
mooi gat in de begroting wordt zo snel kleiner!quote:2/8/2006 - ED: Philips betaalt 7,5 miljoen euro
(Gepost door RvN)
BRON: Eindhovens Dagblad
Volgens het Eindhovens Dagblad gaat Philips volgens het nieuwe contract 7,5 miljoen euro betalen als hoofdsponsor. Over het bedrag van de hoofdsponsor deden de afgelopen jaren verschillende berichten de ronde onder supporters. De krant meldt verder dat de winst over afgelopen seizoen zo'n miljoen euro zal zijn.
PSV Netwerk
PSV voorzitter Westerhof meldt in het ED dat de artiesten in de rij staan om ook in het Philips Stadion te mogen optreden. dat volgt na de succesvolle pilot samen met Guus Meeuwis.
Vrezen we niet meer voor een vertrek van Jan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat lijkt me vrij dicht bij de basis van aankomend seizoen komen
Het is ook een fantastisch stadion voor optredens. Ik ben naar het concert van Guus Meeuwis geweest (via Bavaria kaartjes), en dat was super georganiseerd! Enige probleem blijft de parkeerplek.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi gat in de begroting wordt zo snel kleiner!
neuh, niemand die 8 miljoen voor hem wil en kan betalenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Vrezen we niet meer voor een vertrek van Jan?
Ik denk niet dat hij nog vertrekt, iedereen hikt aan tegen het prijskaartje. En van PSV hoeft hij niet weg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Vrezen we niet meer voor een vertrek van Jan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |