http://cbfnews.uol.com.br/noticias/ult966u1207.jhtmquote:Gomes (PSV Eindhoven)
Fábio (Cruzeiro)
Juan (Bayer Leverkusen)
Lúcio (Bayern de Munique)
Luisão (Benfica)
Alex (PSV Eindhoven)
Cicinho (Real Madrid)
Maicon (Internazionale)
Gilberto (Hertha Berlim)
Marcelo (Fluminense)
Gilberto Silva (Arsenal)
Edmílson (Barcelona)
Elano (Shakhtar Donetsk)
Julio Baptista (Real Madrid)
Jônatas (Flamengo)
Morais (Vasco da Gama)
Dudu Cearense (CSKA)
Daniel Carvalho (CSKA)
Robinho (Real Madrid)
Fred (Lyon)
Wagner(Cruzeiro)
Vagner Love (CSKA)
Goed nieuwsquote:Landskampioen PSV heeft een nieuw contract met Philips afgesloten. De Nederlandse multinational is tot medio 2011 de hoofdsponsor van de Eindhovense club.
Tijdens de jaarlijkse perspresentatie maakte voorzitter Rob Westerhof nog meer goed nieuws bekend. Het afgelopen seizoen heeft de ploeg uit Eindhoven een "klein winstje" geboekt. Dat komt vooral door het halen van de tweede ronde in de Champions League en de verkoop van Lee en Bouma.
De voorzitter liet ook nog weten dat de club met verschillende partijen in gesprek is over de financiering van het Philips-stadion. Daarbij liet de voorzitter nadrukkelijk weten het stadion in eigen beheer te willen houden. Hij wil daarmee een situatie zoals bij Ajax en Feyenoord voorkomen.
Dat is wel leuk natuurlijk, al is het veel 2e keus volgens mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:23 schreef Ricky_ het volgende:
Weet niet of het hier al gemeld is, maar Alex en Gomes zitten bij de Braziliaanse selectie voor de oefeninterland tegen Noorwegen op 16 augustus.
[..]
http://cbfnews.uol.com.br/noticias/ult966u1207.jhtm
Ruim een jaar te laat naar mijn mening, maar beter te laat dan nooit hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:23 schreef Ricky_ het volgende:
Weet niet of het hier al gemeld is, maar Alex en Gomes zitten bij de Braziliaanse selectie voor de oefeninterland tegen Noorwegen op 16 augustus.
[..]
http://cbfnews.uol.com.br/noticias/ult966u1207.jhtm
quote:
quote:PSV wil via herfinanciering stadion in eigen beheer houden
BRON: Telegraaf.nl
Rob Westerhof heeft laten weten dat de club in september duidelijkheid hoopt te verkrijgen over de herfinanciering van het stadion. Daardoor zou de club het stadion niet hoeven te verkopen en zou mogelijk 5 á 6 miljoen per jaar 11,5 miljoen kosten van het Philips Stadion. Westerhof benadrukte wel dat de mogelijke herfinanciering van het stadion los staat van de sponsordeals met Rabobank en De Lage Landen.
PSV Netwerk
PSV wil het stadion in eigen beheer houden. "Omdat stadions dan ook zelf plannen ontwikkelen om geld te verdienen. Een voorbeeld is de ArenA. Ajax moet 75.000 euro betalen voor een open dag. Ons stadion heeft een sterke band met de gemeenschap in Eindhoven en dat willen we graag zo houden", aldus de PSV-voorzitter op Telegraaf.nl.
Leuk voor hunquote:Brazilianen dolblij met selectie van Dunga
Gomes en Alex waren dolblij met de selectie voor de eerste interland van de nieuwe bondscoach Dunga. In een interview voor Braziliaanse radio liet Gomes weten even geschrokken te zijn toen hij aanwezig op de persdag opeens 12 oproepen op zijn mobiele telefoon zag. Van zijn vrouw hoorde hij het goede nieuws. "Het was heel goed nieuws. Toen ik Alex informeerde was hij erg blij. Het was al lang tijd voor hem om ook bij de selectie te komen."
PSV Netwerk
"Ik wil in de selectie laten zien wat ik al twee jaar bij PSV doe. Iedereen wil graag bij de selectie horen en daar zijn beste laten zien. Nu is het de tijd om mijn waarde te tonen. Het is een enorme motivatie dat ik direct door Dunga wordt uitgenodigd. Met de andere keeper die er bij zit, Fabio, heb ik nooit samengewerkt, alleen tegen gespeeld. Het is een uitstekende keeper en verdient zeker ook een kans. Dat zal een goede strijd worden."
PSV Netwerk
PSV.nl liet weten dat de media aandacht vanuit Brazilie voor het tweetal zo groot was dat de club hun nauwelijks telefonisch kon bereiken vanavond om hen te feliciteren.
Veel van deze jongens zullen er wel bij blijven, gezien de namen. Met wat ervaren jongens zal dit de kern worden van de Braziliaanse selectie de komende jaren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is wel leuk natuurlijk, al is het veel 2e keus volgens mij.
Yup, Westerhof heeft een helder moment gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]verstandig, we gaan het stadion dus niet verkopen
hij heeft de afrekening met Guus Meeuwis gezien denk ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup, Westerhof heeft een helder moment gehad
Dat zijn dingen waar een club als PSV ieder jaar op moet rekenen. dit jaar gelukkig niet, maar dan volgend jaar...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef Lemming22 het volgende:
Leuk voor Gomes en Alex dat ze geselecteerd zijn! Minder leuk is het voor ons. Als ze erbij blijven zijn ze zeker weg na dit seizoen, samen met Farfan, dat is nogal een flinke aderlating![]()
voorzichtig alvast beginnen met het losweken van Isakssonquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef Lemming22 het volgende:
Leuk voor Gomes en Alex dat ze geselecteerd zijn! Minder leuk is het voor ons. Als ze erbij blijven zijn ze zeker weg na dit seizoen, samen met Farfan, dat is nogal een flinke aderlating![]()
We mogen blij zijn dat ze dit jaar nob bij PSV spelen, grote kans gehad dat ze al weg zouden zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef Lemming22 het volgende:
Maar das dan toch ook niet echt zijn pakkie an wel?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
Westerhof doet goede zaken, mag ook wel eens gezegd worden. Financieel is ie iig goed bij! Voor t eerst sinds tijden weer winst voor PSV
ok, voetbaltechnisch kan er nog wel wat verbeterd worden...
inderdaad, dus daar kan hij ook niet op afgerekend worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Maar das dan toch ook niet echt zijn pakkie an wel?
Of opnieuw een Braziliaanse doelman halenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voorzichtig alvast beginnen met het losweken van Isaksson
Die keeper die AZ trachtte te halen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of opnieuw een Braziliaanse doelman halen.
DAM zei dat de keeper van Libertad (Paraguay) ook een geweldenaar is, ken je die?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of opnieuw een Braziliaanse doelman halen.
Fábio bijvoorbeeld. Of Ceni/Marcos, die dan nog wel 3 jaar mee kunnenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die keeper die AZ trachtte te halen?
Bobadilla. Dat klopt wel jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
DAM zei dat de keeper van Libertad (Paraguay) ook een geweldenaar is, ken je die?
Twee spelers maar. Volgens mij is het de laatste jaren nooit zo laag geweest. Wellicht dat de komende twee jaar ibi en isi nog kansen krijgen. Hoop er wel op in ieder geval. Dat is als ze uberhaupt voor Nederland willen spelen.quote:André Ooijer en Jan Vennegoor of Hesselink zijn door bondscoach Marco van Basten opgenomen in de voorlopige selectie voor een oefenduel met Ierland, op 16 augustus. De voorlopige lijst van internationals bevat 31 namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |