abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40392114
Weet niet of het hier al gemeld is, maar Alex en Gomes zitten bij de Braziliaanse selectie voor de oefeninterland tegen Noorwegen op 16 augustus.
quote:
Gomes (PSV Eindhoven)
Fábio (Cruzeiro)
Juan (Bayer Leverkusen)
Lúcio (Bayern de Munique)
Luisão (Benfica)
Alex (PSV Eindhoven)
Cicinho (Real Madrid)
Maicon (Internazionale)
Gilberto (Hertha Berlim)
Marcelo (Fluminense)
Gilberto Silva (Arsenal)
Edmílson (Barcelona)
Elano (Shakhtar Donetsk)
Julio Baptista (Real Madrid)
Jônatas (Flamengo)
Morais (Vasco da Gama)
Dudu Cearense (CSKA)
Daniel Carvalho (CSKA)
Robinho (Real Madrid)
Fred (Lyon)
Wagner(Cruzeiro)
Vagner Love (CSKA)
http://cbfnews.uol.com.br/noticias/ult966u1207.jhtm
pi_40393536
quote:
Landskampioen PSV heeft een nieuw contract met Philips afgesloten. De Nederlandse multinational is tot medio 2011 de hoofdsponsor van de Eindhovense club.

Tijdens de jaarlijkse perspresentatie maakte voorzitter Rob Westerhof nog meer goed nieuws bekend. Het afgelopen seizoen heeft de ploeg uit Eindhoven een "klein winstje" geboekt. Dat komt vooral door het halen van de tweede ronde in de Champions League en de verkoop van Lee en Bouma.

De voorzitter liet ook nog weten dat de club met verschillende partijen in gesprek is over de financiering van het Philips-stadion. Daarbij liet de voorzitter nadrukkelijk weten het stadion in eigen beheer te willen houden. Hij wil daarmee een situatie zoals bij Ajax en Feyenoord voorkomen.
Goed nieuws
pi_40393695
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:23 schreef Ricky_ het volgende:
Weet niet of het hier al gemeld is, maar Alex en Gomes zitten bij de Braziliaanse selectie voor de oefeninterland tegen Noorwegen op 16 augustus.
[..]

Dat is wel leuk natuurlijk, al is het veel 2e keus volgens mij.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40394647
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:23 schreef Ricky_ het volgende:
[..]

Ruim een jaar te laat naar mijn mening, maar beter te laat dan nooit he
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:09:15 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40398894
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:20 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Goed nieuws
verstandig, we gaan het stadion dus niet verkopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_40401406
tvp
quote:
PSV wil via herfinanciering stadion in eigen beheer houden

BRON: Telegraaf.nl

Rob Westerhof heeft laten weten dat de club in september duidelijkheid hoopt te verkrijgen over de herfinanciering van het stadion. Daardoor zou de club het stadion niet hoeven te verkopen en zou mogelijk 5 á 6 miljoen per jaar 11,5 miljoen kosten van het Philips Stadion. Westerhof benadrukte wel dat de mogelijke herfinanciering van het stadion los staat van de sponsordeals met Rabobank en De Lage Landen.
PSV Netwerk
PSV wil het stadion in eigen beheer houden. "Omdat stadions dan ook zelf plannen ontwikkelen om geld te verdienen. Een voorbeeld is de ArenA. Ajax moet 75.000 euro betalen voor een open dag. Ons stadion heeft een sterke band met de gemeenschap in Eindhoven en dat willen we graag zo houden", aldus de PSV-voorzitter op Telegraaf.nl.
quote:
Brazilianen dolblij met selectie van Dunga

Gomes en Alex waren dolblij met de selectie voor de eerste interland van de nieuwe bondscoach Dunga. In een interview voor Braziliaanse radio liet Gomes weten even geschrokken te zijn toen hij aanwezig op de persdag opeens 12 oproepen op zijn mobiele telefoon zag. Van zijn vrouw hoorde hij het goede nieuws. "Het was heel goed nieuws. Toen ik Alex informeerde was hij erg blij. Het was al lang tijd voor hem om ook bij de selectie te komen."
PSV Netwerk
"Ik wil in de selectie laten zien wat ik al twee jaar bij PSV doe. Iedereen wil graag bij de selectie horen en daar zijn beste laten zien. Nu is het de tijd om mijn waarde te tonen. Het is een enorme motivatie dat ik direct door Dunga wordt uitgenodigd. Met de andere keeper die er bij zit, Fabio, heb ik nooit samengewerkt, alleen tegen gespeeld. Het is een uitstekende keeper en verdient zeker ook een kans. Dat zal een goede strijd worden."
PSV Netwerk
PSV.nl liet weten dat de media aandacht vanuit Brazilie voor het tweetal zo groot was dat de club hun nauwelijks telefonisch kon bereiken vanavond om hen te feliciteren.
Leuk voor hun
pi_40403055
Woei Hopen dat ze ook speeltijd krijgen bij het elftal, maar leuk dat ze zijn geselecteerd.
pi_40403436
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:26 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat is wel leuk natuurlijk, al is het veel 2e keus volgens mij.
Veel van deze jongens zullen er wel bij blijven, gezien de namen. Met wat ervaren jongens zal dit de kern worden van de Braziliaanse selectie de komende jaren.
That's all folks!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:48:02 #259
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40410395
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

verstandig, we gaan het stadion dus niet verkopen
Yup, Westerhof heeft een helder moment gehad
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:09:05 #260
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_40410772
Leuk voor Gomes en Alex dat ze geselecteerd zijn! Minder leuk is het voor ons. Als ze erbij blijven zijn ze zeker weg na dit seizoen, samen met Farfan, dat is nogal een flinke aderlating
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 augustus 2006 @ 10:32:41 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40411302
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:48 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Yup, Westerhof heeft een helder moment gehad
hij heeft de afrekening met Guus Meeuwis gezien denk ik
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_40411745
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef Lemming22 het volgende:
Leuk voor Gomes en Alex dat ze geselecteerd zijn! Minder leuk is het voor ons. Als ze erbij blijven zijn ze zeker weg na dit seizoen, samen met Farfan, dat is nogal een flinke aderlating
Dat zijn dingen waar een club als PSV ieder jaar op moet rekenen. dit jaar gelukkig niet, maar dan volgend jaar...
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 augustus 2006 @ 10:53:44 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40411838
quote:
voorzichtig alvast beginnen met het losweken van Isaksson
DeLuna vindt me dik ;(
pi_40414332
quote:
We mogen blij zijn dat ze dit jaar nob bij PSV spelen, grote kans gehad dat ze al weg zouden zijn.
pi_40415181
Westerhof doet goede zaken, mag ook wel eens gezegd worden. Financieel is ie iig goed bij! Voor t eerst sinds tijden weer winst voor PSV
ok, voetbaltechnisch kan er nog wel wat verbeterd worden...
pi_40415503
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
Westerhof doet goede zaken, mag ook wel eens gezegd worden. Financieel is ie iig goed bij! Voor t eerst sinds tijden weer winst voor PSV
ok, voetbaltechnisch kan er nog wel wat verbeterd worden...
Maar das dan toch ook niet echt zijn pakkie an wel?
pi_40415954
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Maar das dan toch ook niet echt zijn pakkie an wel?
inderdaad, dus daar kan hij ook niet op afgerekend worden.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_40416105
nou ja, hij probeer(t)(de) zich toch met voetbaltechnische zaken te bemoeien heb ik t idee, ook natuurlijk omdat er niet echt een TD meer is na t vertrek van guus.
pi_40418746
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voorzichtig alvast beginnen met het losweken van Isaksson
Of opnieuw een Braziliaanse doelman halen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40418810
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die keeper die AZ trachtte te halen?
pi_40418839
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

DAM zei dat de keeper van Libertad (Paraguay) ook een geweldenaar is, ken je die?
pi_40418900
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die keeper die AZ trachtte te halen?
Fábio bijvoorbeeld. Of Ceni/Marcos, die dan nog wel 3 jaar mee kunnen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40418934
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:32 schreef Radegast het volgende:

[..]

DAM zei dat de keeper van Libertad (Paraguay) ook een geweldenaar is, ken je die?
Bobadilla. Dat klopt wel ja .
pi_40421476
quote:
André Ooijer en Jan Vennegoor of Hesselink zijn door bondscoach Marco van Basten opgenomen in de voorlopige selectie voor een oefenduel met Ierland, op 16 augustus. De voorlopige lijst van internationals bevat 31 namen.
Twee spelers maar. Volgens mij is het de laatste jaren nooit zo laag geweest. Wellicht dat de komende twee jaar ibi en isi nog kansen krijgen. Hoop er wel op in ieder geval. Dat is als ze uberhaupt voor Nederland willen spelen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_40422723
He mannen, wanneer begint voetbal eigenlijk weer. Ik ben een beetje voetbal kijker, vooral de leuke wedstrijden. Europees is gewoon op tv toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')