Grappig dat ze al gemeld hebben dattie vertrekt terwijl PSV nog niks weet van een transfer.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als TBS dat zegt, wordt-ie waarschijnlijk overmorgen gepresenteerd.![]()
[..]
Het zou me niks verbazen indien hij geen club vind (wat volgens mij het geval is)quote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Radegast het volgende:
Ronald belooft Hatem wat state-of-the-art spul van Philips en dan tekent ie wel.
Zou toch geweldig zijn?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen indien hij geen club vind (wat volgens mij het geval is)
Saviola denkt dat ie Ronaldinho isquote:Volgens diverse Spaanse kranten vroeg de Argentijn Saviola een tekengeld van maar liefst 7 miljoen euro netto voor een overstap naar PSV. Barcelona zou geen transfersom hebben gevraagd vanwege het hoge salaris van de Argentijn. Saviola wil dat salaris van 3 miljoen euro netto blijven verdienen en zou daarnaast het extreme tekengeld hebben gevraagd. Volgens de Spaanse berichten heeft Ronald Koeman Barcelona dit laten weten, omdat die club zich erover verbaasde dat Saviola er niet in slaagde een nieuwe club te vinden tot nu toe.
Erg triest als dit waar is.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef cultheld het volgende:
quote]Volgens diverse Spaanse kranten vroeg de Argentijn Saviola een tekengeld van maar liefst 7 miljoen euro netto voor een overstap naar PSV. Barcelona zou geen transfersom hebben gevraagd vanwege het hoge salaris van de Argentijn. Saviola wil dat salaris van 3 miljoen euro netto blijven verdienen en zou daarnaast het extreme tekengeld hebben gevraagd. Volgens de Spaanse berichten heeft Ronald Koeman Barcelona dit laten weten, omdat die club zich erover verbaasde dat Saviola er niet in slaagde een nieuwe club te vinden tot nu toe.
Saviola denkt dat ie Ronaldinho isquote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef cultheld het volgende:
pquote]Volgens diverse Spaanse kranten vroeg de Argentijn Saviola een tekengeld van maar liefst 7 miljoen euro netto voor een overstap naar PSV. Barcelona zou geen transfersom hebben gevraagd vanwege het hoge salaris van de Argentijn. Saviola wil dat salaris van 3 miljoen euro netto blijven verdienen en zou daarnaast het extreme tekengeld hebben gevraagd. Volgens de Spaanse berichten heeft Ronald Koeman Barcelona dit laten weten, omdat die club zich erover verbaasde dat Saviola er niet in slaagde een nieuwe club te vinden tot nu toe.
quote:
zijn knieen liggen toch aan gort ofzo. die komt volgens mij nergens de medische keuring door. wel triest hoor op zijn leeftijdquote:Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen indien hij geen club vind (wat volgens mij het geval is)
Misschien waren die Engelsen wel moe van het handtekeningen zetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:08 schreef OneStupidDog het volgende:
Toch best knap hoor binnen 50 minuten 3 keer scoren uit bij Newcastle terwijl zij hun zeg maar teampresentatie hadden.
Dit belooft nog wat voor het komende seizoen
Idd jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Misschien waren die Engelsen wel moe van het handtekeningen zetten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Misschien waren die Engelsen wel moe van het handtekeningen zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |