abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40303232
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:52 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

José Valencia, speelt nu bij Willem II, daarvoor bij NEC en Ajax 2.
Precies!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40303233
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik volg het ook maar via internet hoor

en ub40_bboy, Culina maakte de derde.
Volgens http://www4.soccerstand.com/ Koné.
lollig
pi_40303429
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:53 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Volgens http://www4.soccerstand.com/ Koné.
Is niet zo, maar Kone gaf wel de assist.

Toch goede overwinning lijkt me. Alleen jammer van de eerste tegengoals in de oefencampagne.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_40303909
Wel leuk dat Koeman Culina wat speelminuten heeft gegund. Dat is al meer dan in zijn Ajax periode.
lollig
pi_40303977
Gaatie Smit erin zetten . Laatste 35min was het niet echt wat van PSV's kant. Berends oid? liet soms nog wel wat leuks zien.
pi_40304279
N'Zogbia is trouwens een behendige dribbelaar en een groot talent.
Newcastle is allerminst een te onderschatten ploeg, dus niet schlecht
pi_40304367
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gaatie Smit erin zetten . Laatste 35min was het niet echt wat van PSV's kant. Berends oid? liet soms nog wel wat leuks zien.
Dus als PSV in zijn sterkste opstelling was blijven spelen waren die twee goals nooit gescoord? Dat is positief om te horen.
lollig
pi_40304423
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:43 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Dus als PSV in zijn sterkste opstelling was blijven spelen waren die twee goals nooit gescoord? Dat is positief om te horen.
Geen idee.
pi_40304527
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:01 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Is niet zo, maar Kone gaf wel de assist.

Toch goede overwinning lijkt me. Alleen jammer van de eerste tegengoals in de oefencampagne.
Ach, bedenk wel dat niet onze eerste keeper Gomes op doel stond, maar Moens, die het volgens mij best goed doet.
pi_40307922
Netjes.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40310045
Goed resultaat, maar ook weer niet erg verassend. PSV speelde vooral in de eerste helft erg goed, hoorde ik?
pi_40310202
Goed resultaat.
pi_40311251
Een puike pot van PSV.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40313051
PSV speelde in de eerste helft goed, ik zie het somber in voor Ajax, Feyenoord en AZ

Feyenoord
AZ
Ajax
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40314006
Mooie goal van VoH
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 30 juli 2006 @ 02:33:45 #166
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_40314142
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:49 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ach, bedenk wel dat niet onze eerste keeper Gomes op doel stond, maar Moens, die het volgens mij best goed doet.
moens is na vd sar de beste ned keeper
brugge-ado
pi_40319206
kvond het er met vlagen wel goed uit zien gister, de 3 - 2 was een penalty wat er iig geen was.. dus 3 - 1 tegen een team als newcastle dat al een paar wedstrijden meer in de benen heeft vond ik wel een net resultaat.. nu Smit e.d. nog lozen en dan komen we er wel
pi_40319549
Ik was onder de indruk van het PSV dat ik in de eerste helft zag.
That's all folks!
  zondag 30 juli 2006 @ 13:25:49 #169
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_40320620
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Roy Beerens
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_40320980
Steef over Mendez.
quote:
Onzin. Mendez is een behoorlijke middenvelder met een goed rechterbeen en iemand die altijd in beweging is tussen de linies. Niettemin is-ie bij Ecuador en LDU Quito de man en hoeft-ie in de omschakeling niks te doen en heeft hij een vrije rol waarin de andere middenvelder het vuile werk voor 'm opknappen. Daarnaast is-ie vreselijk zelfzuchtig en haalt-ie veel te veel uit van belachelijke afstanden.

Soort Cziommer. De hele wereld heeft echt niet zitten slapen dat er een wereldspeler van 27 nog in Ecuador rondliep die volledig buiten zijn schuld al in Mexico is geflopt.

Geen extra klasse, geen restwaarde. Komt er bij mij niet in.
lollig
pi_40321508
Waarom is Lucius trouwens niet de rechtsback plek gegarandeerd? Lucius is wel wat beter dan Lamey.
lollig
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 juli 2006 @ 14:06:58 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40321644
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom is Lucius trouwens niet de rechtsback plek gegarandeerd? Lucius is wel wat beter dan Lamey.
afgelopen zeizoen had Lucius gewoon een drama seizoen, totaal geen vorm.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_40321698
quote:
Greene staat daar al.
pi_40321773
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:08 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Greene staat daar al.
speelt Greene bij PSV?
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_40321831
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:11 schreef kollie het volgende:

[..]

speelt Greene bij PSV?
Nee, maar Lucius wel bij Feyenoord.
pi_40321951
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:13 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Nee, maar Lucius wel bij Feyenoord.
laat maar, je snapt het niet
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_40321968
quote:
Omdat Lucius op de eerste meters niet snel is. Zijn 'correctievermogen' is daardoor lager dan van bijvoorbeeld Addo en Lamey. Het is geen goede rechtsback.
  zondag 30 juli 2006 @ 14:28:25 #178
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_40322248
Heb net nog de wedstrijd gekeken want gister was ik de hele dag niet thuis, het zag er wel goed uit jammer van die laatste 2 goals...

Maar die penalty: Addo maakt een perfecte sliding op de bal en in een keer wordt er een penalty gegeven, iedereen stomverbaasd. Je zag zelf die Ameobi kijken van 'was dat er een dan?'

Misschien moeten we toch eens niet zoveel klagen over onze scheidsrechters in Nederland
Patat Friet
pi_40322537
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:17 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Omdat Lucius op de eerste meters niet snel is. Zijn 'correctievermogen' is daardoor lager dan van bijvoorbeeld Addo en Lamey. Het is geen goede rechtsback.
Vond hem altijd wel sterk als rechtsback ook tegen clubs als AC Milan etc.
lollig
pi_40323594
Van vi.nl
quote:
PSV vervult droom Ecuadoriaan Méndez

30/7/2006 15:18

Edison Méndez staat aan de vooravond van zijn eerste Europese avontuur. Een wens van de middenvelder uit Ecuador gaat naar eigen zeggen in vervulling: hij gaat tekenen bij PSV.

PSV had de concurrentie van Charlton Athletic, dat eveneens pogingen ondernam de middenvelder naar Europa te halen. Maar Méndez liet de financieel aanlokkelijke kans in het Premiership te spelen lopen en koos voor de Eindhovense club.

'Soms gaat het niet om het geld', vertelde Méndez tegen Canal Uno. 'PSV speelt in de Champions League. Bovendien wist de club alles over mij. Voor mij is belangrijker dat je je lekker kan voelen bij een club dan het geld.'

Méndez verwacht uiterlijk donderdag zijn handtekening te zetten onder het contract met PSV. 'Mijn droom komt dan meer dan uit', aldus de international, die zich ook liet leiden door hoe Zuid-Amerikanen als Farfán, Romario en Ronaldo zich hebben kunnen manifesteren bij PSV. 'Bovendien wordt er niet door de lucht gespeeld, maar over de grond. Die stijl past beter bij mij.'

Méndez is bezig aan zijn tweede seizoen bij LDU Quito. Bovendien kwam de 27-jarige middenvelder, die in 2002 zijn land op het WK al vertegenwoordigde, op het WK in Duitsland in vier duels in actie.
lollig
pi_40324391
Nog meer goed nieuws.
quote:
Celtic knapt af op transfersom Vennegoor
30 juli 2006, 15:43
Door: Patrick Boor
De kans is zeer gering dat PSV'er Jan Vennegoor of Hesselink komend seizoen in het shirt Celtic speelt. Volgens The Sunday Mail vindt de club uit Glasgow de transfersom van acht miljoen euro voor de aanvaller te gortig.
Eerder knapte Porto af op de vraagprijs. Celtic richt zijn pijlen nu op St. Etienne-aanvaller Frederic Piquionne. De Franse spits is vier miljoen euro goedkoper dan Vennegoor of Hesselink. Voor de aanvaller PSV lijkt een gedroomde transfer, door de hoge vraagprijs van zijn werkgever, in duigen te vallen.
lollig
pi_40325667
Zou Méndez de eerste miskoop worden dit seizoen? Hij is tenslotte al eens in Mexico mislukt...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40325955
lullig voor VoH, weet niet of t slim is van PSV om zo aan die prijs vast te houden...zo'n wereldspits is t nu ook weer niet
pi_40326574
PSV is de te kloppen ploeg in Nederland. Het ziet er goed uit, in Eindhoven.
pi_40326627
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:47 schreef cultheld het volgende:
Zou Méndez de eerste miskoop worden dit seizoen? Hij is tenslotte al eens in Mexico mislukt...
Dat voorspelt niet veel goeds nee. Maar als we Piet de Visser mogen geloven (iemand die ik eerder geloof dan ene "Steef") is het toch wel een aardige speler
pi_40326655
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:22 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Dat voorspelt niet veel goeds nee. Maar als we Piet de Visser mogen geloven (iemand die ik eerder geloof dan ene "Steef") is het toch wel een aardige speler
Piet de Visser vond Robert ook een topper.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40326912
Piet de Visser vindt elke Zuid-Amerikaan een topper
pi_40327135
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Piet de Visser vond Robert ook een topper.
Serieus? Dan zat hij wel goed fout. Hoewel Robert niet veel onder doet voor Vennegoor.
lollig
pi_40327323
Steef zegt dat Mendez wellicht als Park tussen de linies kan spelen, maar dat hij ook daar z'n twijfels nog bij heeft. Ik vond 'm persoonlijk aardig spelen op het WK, maar dat zegt natuurlijk niet alles.
pi_40327843
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:46 schreef cultheld het volgende:
Steef zegt dat Mendez wellicht als Park tussen de linies kan spelen, maar dat hij ook daar z'n twijfels nog bij heeft. Ik vond 'm persoonlijk aardig spelen op het WK, maar dat zegt natuurlijk niet alles.
Als Mendez als een soort Park gaat fungeren. Gaat dat ten koste van Koné, dat zou ik wel jammer vinden.
lollig
pi_40327910
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:46 schreef cultheld het volgende:
Op het WK was het, vond ik, meer een Cocu type. Maar he, Steef kent hem beter .
pi_40328124
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Op het WK was het, vond ik, meer een Cocu type. Maar he, Steef kent hem beter .
Die heeft er menig DVD van bekeken idd .
pi_40330606
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 juli 2006 @ 19:53:43 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40330671
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:42 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Vond hem altijd wel sterk als rechtsback ook tegen clubs als AC Milan etc.
in het PSV super seizoen van 2 jaar terug was één van de beste. bleef met gemak overeind en haalde terecht oranje, maar afgelopen seizoen leek het nergens op en heeft hij terecht op de bank en de tribune gezeten!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 juli 2006 @ 19:54:57 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40330706
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
lullig voor VoH, weet niet of t slim is van PSV om zo aan die prijs vast te houden...zo'n wereldspits is t nu ook weer niet
mwah waar haal een gelijkwaardige betaalbare spits vandaan?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_40330967
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

in het PSV super seizoen van 2 jaar terug was één van de beste. bleef met gemak overeind en haalde terecht oranje, maar afgelopen seizoen leek het nergens op en heeft hij terecht op de bank en de tribune gezeten!
Omdat Lucius mee kon voetballen tegen AC Milan. Als je René Bot in die wedstrijd op die positie had gezet met 10 anderen die sowieso goed spelen, had René Bot ook een goede match gespeeld.
pi_40331004
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mwah waar haal een gelijkwaardige betaalbare spits vandaan?
Steef en Piet hebben er genoeg op hun lijstje staan.
lollig
pi_40331026
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Omdat Lucius mee kon voetballen tegen AC Milan. Als je René Bot in die wedstrijd op die positie had gezet met 10 anderen die sowieso goed spelen, had René Bot ook een goede match gespeeld.
Lucius knapte verdedigend ook goed werk op hoor tegen AC Milan.
lollig
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 juli 2006 @ 20:11:27 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40331150
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:07 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

inderdaad, er was er destijds maar eentje die niet overeind bleef en het erg moeilijk had; Bouma.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_40331157
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:07 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Het is een complete voetballer, ik vind hem ook prettig om erbij te hebben. Toch zou hij de rechtsbackpositie niet goed genoeg kunnen vervullen gezien zijn niet aanwezige (eerder genoemde) correctie- en acceleratievermogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')