quote:Verspreiding seizoenkaarthouders over provincies
Het boek 'Voetballen in de kleine ruimte' geeft inzicht in de verspreiding van de seizoenkaarthouders van de Nederlandse betaald voetbal clubs over Nederland. De seizoenkaarthouders van PSV zijn verspreid over 61 gemeenten.
Het Brabants Dagblad citeert uit het boek en geeft ook de onderverdeling in het aantal provincies. De seizoenkaarthouders van PSV zijn als volgt over de provincies verdeeld:
Noord-Brabant 28.746
Limburg: 1.692
Gelderland: 784
Zuid-Holland: 425
Utrecht: 288
Noord-Holland: 200
Zeeland: 74
Overijssel: 58
Flevoland: 15
Drenthe: 8
Friesland: 5
Groningen: 3
Belgie: 550

We durven het eindelijk toe te geven; België hoort bij ons...maar niet doorvertellen hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
We hebben een nieuwe provincie?

quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
De combi Edison en Philips is wel een grappige natuurlijk...

quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:30 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Klinkt toch aardig alsof het rond is. Ik ben benieuwd

Welke is de eerste dan geweest?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
De mooiste aantekeningen geeft Piet toch altijd aan zijn vriend en dan krijgt PSV de tweede garnituur toch?
Wel leuk, een Ecuadoriaan. De 2e in Nederland ooit dan denk ik.

PSV speelde helemaal geen 433quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede transfer! PSV wordt wel een leuk internationaal gezelschap zo. Koeman heeft gezegd vast te houden aan een 4-3-3 systeem, zoals die de voorgaande jaren ook ingevuld werd.
Er zullen nu wel wat spelers nog af moeten vloeien.

wat een dooddoenerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:57 schreef Haruhi het volgende:
[..]
PSV speelde helemaal geen 433. Die speelde 91

Mag ik je avatar gebruiken?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:35 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
wat een dooddoener![]()
laat me raden... nieuw hier? die grap is nl nog nooit gemaakt ofzo
TVPPSV
TVP

José Valencia, speelt nu bij Willem II, daarvoor bij NEC en Ajax 2.quote:

is het ergens te zien?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:20 schreef mcyodogg het volgende:
PSV 0-1 voor tegen Newcastle
maker: Farfan

Sport1quote:

Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:22 schreef Ciscus het volgende:
Newcastle heeft echt wel een goede ploeg staan hoor, ik ken alleen die N'Zogbia niet. erg knap van PSV tot dusverre!!

Hihihihi Ball in de basis.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Opstelling PSV: Moens, Lamey, Ooijer ('46 Alex), Da Costa ('46 Culina), Ball ('46 Salcido), Vayrynen, Simons, Cocu ('46 Aissati), Koné, Vennegoor of Hesselink en Farfán
PSV Netwerk
Opstelling Newcastle: Given, Carr, Bramble, Taylor, Ramage, N'Zogbia, Emre, Parker, Duff, Solano Ameobi

Nou volgens mensen op dit forum kan hij ook back spelen. En hij is oorspronkelijk een rechtermiddenvelder. Dus ik heb echt geen idee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:36 schreef cultheld het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar die Mendez. Op het WK speelde hij m.i. aardig, maar Steef's kritiek vind ik niet direct ongegrond. Zou hij voor de Park-rol zijn gehaald?

quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Van Newcastle hoeven we dus ook niet veel te verwachten dit seizoen

geen 2-4quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:39 schreef mcyodogg het volgende:
edit

afgekeurd of wat?quote:

Ik las het ook hierquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |