Ik snap er ook niks van. Aissatti, Affelay, Simons, Vayrynen, Culina staan nog een tijdje onder contract.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:12 schreef ganzenherder het volgende:
Als PSV iets niet nodig heeft is het wel een middenvelder. Geloof er echt niks van.
Als ze toch een extra middenvelder nodig hebben,waarom hebben ze Cziommer dan niet gekocht terwijl je van hem wel zeker weet dat hij kan voetballen en hij is al gewend aan de Nederlandse competitie.
Maar ik geloof er tot dusver niks van![]()
ach, van Cziommer weet je ook niet zeker of hij het niveau van een topclub aankan. Is geflopt bij Schalke....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:12 schreef ganzenherder het volgende:
waarom hebben ze Cziommer dan niet gekocht terwijl je van hem wel zeker weet dat hij kan voetballen en hij is al gewend aan de Nederlandse competitie.
Misschien wordt Culina door Koeman als voorhoedespeler gezien (of wil hij m kwijt), en is Vayrynen vooralsnog fysiek een probleem.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Aissatti, Affelay, Simons, Vayrynen, Culina staan nog een tijdje onder contract.
Alleen Simons kan het niveau aan. Culina is toch 2e plan,, Vayranen is alleen nog maar geblesseerd geweest en A&A zijn nog erg jong. Zeker die 1equote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Aissatti, Affelay, Simons, Vayrynen, Culina staan nog een tijdje onder contract.
Op het PSV netwerk werd erover gesproken dat hij ook als aanvaller ingezet kan worden als een soort Park. En vroeger wou hij keeper worden dus kan hij ook wel keepen. En nu kan hij dus ook als back ingezet worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Deze speler kan ook ingezet worden als back. Op de site van de UEFA wordt aangegeven dat het een spelmaker is. Ikzelf denk dat hij gehaald is voor de positie van Cocu, aangezien die waarschijnlijk volgend seizoen stopt. Zo kan die jongen nu al een beetje wennen aan Nederland en aan PSV, zodat je volgend seizoen een goede kracht bij hebt!!!
een nieuwe Theoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Op het PSV netwerk werd erover gesproken dat hij ook als aanvaller ingezet kan worden als een soort Park. En vroeger wou hij keeper worden dus kan hij ook wel keepen. En nu kan hij dus ook als back ingezet worden.
Deze man kan je echt overal in je elftal kwijt.
Klinkt toch aardig alsof het rond is. Ik ben benieuwdquote:Edison Mendez: mijn droom wordt werkelijkheid
Edison Mendez reageerde deze middag in Ecuador zeer verheugd op het rondkomen van de transfer naar PSV. Hij wees daarvoor een financieel aantrekkelijker aanbod van Charlton Athletic af. Die club had al een akkoord met zijn club Quito, Mendes hoefde het contract alleen nog maar te ondertekenen. Hij wilde echter op PSV wachten. "Soms kies je niet voor het geld. PSV gaat Champions League spelen. het is een club dat al alles van mij wist. Ik denk dat het belangrijkste is dat je ergens speelt waar je je goed voelt. Hopelijk kan ik dinsdag of woensdag mijn contract ondertekenen bij PSV en dan wordt mijn droom werkelijkheid."ö
Mendes gaf aan dat PSV het voetbal speelt wat hem wel ligt, goed voetbal over de grond en niet door de lucht zoals bijvoorbeeld in Engeland. Dat speelde een belangrijke rol net als het feit dat vele Zuid-Amerikanen hem succes voorgingen, zoals Farfan, Ronaldo en Romario.
Culina wil je toch niet kwijtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Misschien wordt Culina door Koeman als voorhoedespeler gezien (of wil hij m kwijt), en is Vayrynen vooralsnog fysiek een probleem.
Je vergeet De Jong en Cocu trouwens.
Staat Aisatti trouwens in de voorbereiding vaak in de voorhoede, of zag ik dat verkeerd?
Verdomme ik wil ook weer een seizoenskaartquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Seizoenskaart komt trouwens in dezer dagen binnen. Zit op NN![]()
het enige waar Culina bij mij vorig jaar indruk heeft gemaakt waren zijn spelhervattingen. Voor de rest had ik het idee dat hij elke keer net een stapje tekort komt voor het PSV-niveau....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Culina wil je toch niet kwijtIk vind het tenmiste een goede speler, of als hij niet speelt een goede stand-in.
Heb je een punt. Maar spelhervattingen zijn wel juist iets waar psv het vaak van moe(s)t hebben...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:39 schreef kollie het volgende:
[..]
het enige waar Culina bij mij vorig jaar indruk heeft gemaakt waren zijn spelhervattingen. Voor de rest had ik het idee dat hij elke keer net een stapje tekort komt voor het PSV-niveau....
Bij gebrek aan beter ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je een punt. Maar spelhervattingen zijn wel juist iets waar psv het vaak van moe(s)t hebben...
tja, da's ook weer waar. Die Mendez schijnt wel een aardige traptechniek te hebben, dus wie weetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je een punt. Maar spelhervattingen zijn wel juist iets waar psv het vaak van moe(s)t hebben...
Nope, de kracht op het middenveld. Ook gescoort in de laatste poulewedstrijd meen ik. En 2 assists ofzoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:06 schreef Radegast het volgende:
Speelde Mendez niet rechtsback het afgelopen WK? Of verwar ik hem nou met een andere speler?
Volgens mij was dat Valencia hoor (Daar is Steef ook wild van).quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik durf te wedden dat Piet de Visser hem met alle geweld naar PSV wil hebben. Die man zat tijdens het WK toch te kwijlen om die kerel.
Nope, het was Mendez. Check z'n aantekeningen maarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Valencia hoor (Daar is Steef ook wild van).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |