Precies!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
José Valencia, speelt nu bij Willem II, daarvoor bij NEC en Ajax 2.
Volgens http://www4.soccerstand.com/ Koné.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik volg het ook maar via internet hoor
en ub40_bboy, Culina maakte de derde.
Is niet zo, maar Kone gaf wel de assist.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:53 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Volgens http://www4.soccerstand.com/ Koné.
Dus als PSV in zijn sterkste opstelling was blijven spelen waren die twee goals nooit gescoord? Dat is positief om te horen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gaatie Smit erin zetten. Laatste 35min was het niet echt wat van PSV's kant. Berends oid? liet soms nog wel wat leuks zien.
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dus als PSV in zijn sterkste opstelling was blijven spelen waren die twee goals nooit gescoord? Dat is positief om te horen.
Ach, bedenk wel dat niet onze eerste keeper Gomes op doel stond, maar Moens, die het volgens mij best goed doet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Is niet zo, maar Kone gaf wel de assist.
Toch goede overwinning lijkt me. Alleen jammer van de eerste tegengoals in de oefencampagne.
moens is na vd sar de beste ned keeperquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:49 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ach, bedenk wel dat niet onze eerste keeper Gomes op doel stond, maar Moens, die het volgens mij best goed doet.
Roy Beerensquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gaatie Smit erin zetten. Laatste 35min was het niet echt wat van PSV's kant. Berends oid? liet soms nog wel wat leuks zien.
quote:Onzin. Mendez is een behoorlijke middenvelder met een goed rechterbeen en iemand die altijd in beweging is tussen de linies. Niettemin is-ie bij Ecuador en LDU Quito de man en hoeft-ie in de omschakeling niks te doen en heeft hij een vrije rol waarin de andere middenvelder het vuile werk voor 'm opknappen. Daarnaast is-ie vreselijk zelfzuchtig en haalt-ie veel te veel uit van belachelijke afstanden.
Soort Cziommer. De hele wereld heeft echt niet zitten slapen dat er een wereldspeler van 27 nog in Ecuador rondliep die volledig buiten zijn schuld al in Mexico is geflopt.
Geen extra klasse, geen restwaarde. Komt er bij mij niet in.
afgelopen zeizoen had Lucius gewoon een drama seizoen, totaal geen vorm.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom is Lucius trouwens niet de rechtsback plek gegarandeerd? Lucius is wel wat beter dan Lamey.
Greene staat daar al.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom is Lucius trouwens niet de rechtsback plek gegarandeerd? Lucius is wel wat beter dan Lamey.
speelt Greene bij PSV?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |