Die paar gelukte tackles in 90 minuten buiten de 16? Iedere profvoetballer kan mee voetballen in een team met Cocu, Alex, Van Bommel en Park (die allen goed in de wedstrijd zitten). Slechts enkelen spelen ook goed als de rest níet goed in de wedstrijd zit.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Lucius knapte verdedigend ook goed werk op hoor tegen AC Milan.
Omdat Shevchenko z'n directe tegenstander was. Wie was de directe tegenstander van Theo? Z'n linkerbeen?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, er was er destijds maar eentje die niet overeind bleef en het erg moeilijk had; Bouma.
af en toe? haal dan Addo ff uit die zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef ganzenherder het volgende:
Lucius was wel constanter dan Lamey, Bouma en Addo die af en toe toch wel (grote) blunders hadden in belangrijke wedstrijden. Lucius had dit veel minder en speelde dus toch veel constanter vind ik, had hem ook liever op de rechtsback positie zien staan dan Lamey.
Dan vervang iik Addo wel door Ballquote:Op zondag 30 juli 2006 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
af en toe? haal dan Addo ff uit die zijn
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dan vervang iik Addo wel door Ball![]()
Waarom zou Vennegoor uberhaupt naar Celtic willen gaan?quote:
Financieel misschien wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom zou Vennegoor uberhaupt naar Celtic willen gaan?
Lijkt me niet echt een verbetering t.o.v. PSV.
Ja ik dacht ook dat ze rond waren, maar daar blijkt nog niet veel van waar te zijn..quote:Op maandag 31 juli 2006 10:54 schreef Neoktheone het volgende:
Wat betreft Mendez is er vanuit PSV alleen nog maar interesse en niet meer... Volgens het ED althans.
quote:Theo Lucius begint aan 240 uur taakstraf
Rotterdam - Zaterdag 8 juli jl is de straf van Theo Lucius, de door de rechter opgelegde taakstraf van 240 uur vanwege de handel in illegaal vuurwerk, van start gegaan in Rotterdam. De ex PSV'er had de mogelijkheid om zijn taakstraf uit te voeren in Rotterdam en nam hier dan ook genoegen mee.
Lucius:
'Ik heb iets gedaan waar ik spijt van heb, daar moet ik nu voor boeten. Bij PSV had ik het goed naar mijn zin, helaas is de eis van de rechter hard. Ik had de mogelijkheid om mijn taakstraf bij het eerste elftal van Feyenoord te voldoen, ik heb hier voor gekozen.' Ook al vindt Lucius het nogal een zware straf, hij hoopt er toch iets van te leren: Lucius: 'Je weet dat als je bij Feyenoord speelt je misschien 1 keer per 10 jaar kampioen wordt. Dat is moeilijk om met die gedachte ergens aan te werken. Bij PSV had je hierover een bepaalde zekerheid. Ik hoop dat als mijn taakstraf erop zit ik weer naar Eindhoven mag, want daar is het elk jaar feest!'
Maar eerst zal Theo Lucius nog moeten afzien.
Zijn 240 uur taakstraf zitten er op wanneer hij 160 wedstrijden bij Feyenoord heeft gespeeld. Dat betekent bijna 5 jaar alle competitiewedstrijden voor de Rotterdammers spelen. Theo zelf ziet het als een wijze les en wil dit ook overbrengen op alle jongeren: 'Doe niet zulke stomme dingen als ik heb gedaan. Want ook jij kan zomaar aan een taakstraf bij Feyenoord beginnen en dat is geen pretje.'
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:32 schreef Zapper het volgende:
Deze las ik ergens op het PSV Netwerk forum, voor wie 'm nog niet kent:
[..]
Een oefenwedstrijd tegen een selectie elftal van spelers van amateurclubs in de regio waarmee PSV een samenwerkingsverband heeft.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:38 schreef Suijk het volgende:
Open dag vandaag toch? Ook nog een wedstrijd ofzo?
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:32 schreef Zapper het volgende:
Deze las ik ergens op het PSV Netwerk forum, voor wie 'm nog niet kent:
[..]
Ik ben benieuwdquote:Volgens PSV is er nog niet onderhandeld en heeft de club nog geen bod uitgebracht op Mendez, de club uit Ecuador lijkt dat allemaal minder spannend te vinden en heeft op de site inmiddels de middenvelder bedankt voor bewezen diensten en wenst hem veel succes bij PSV. Volgens de club vliegt hij, zoals al eerder werd gemeld, vandaag naar Nederland, waar hij tot vrijdag zal blijven voor onder andere medische keuringen. Daarna keert hij nog even terug naar Ecuador om enige zaken af te ronden alvorens zo snel mogelijk weer naar Nederland af te reizen. Mendez zou een contract van vier jaar moeten gaan ondertekenen bij PSV.
quote:Doe niet zulke stomme dingen als ik heb gedaan. Want ook jij kan zomaar aan een taakstraf bij Feyenoord beginnen en dat is geen pretje.
Als TBS dat zegt, wordt-ie waarschijnlijk overmorgen gepresenteerd.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Mendez is geen hot item, aldus TBS
quote:31/7/2006 - Club Mendez: transfer rond
(Gepost door RvN)
BRON: Club LDU
Volgens PSV is er nog niet onderhandeld en heeft de club nog geen bod uitgebracht op Mendez, de club uit Ecuador lijkt dat allemaal minder spannend te vinden en heeft op de site inmiddels de middenvelder bedankt voor bewezen diensten en wenst hem veel succes bij PSV. Volgens de club vliegt hij, zoals al eerder werd gemeld, vandaag naar Nederland, waar hij tot vrijdag zal blijven voor onder andere medische keuringen. Daarna keert hij nog even terug naar Ecuador om enige zaken af te ronden alvorens zo snel mogelijk weer naar Nederland af te reizen. Mendez zou een contract van vier jaar moeten gaan ondertekenen bij PSV. [reageer]
http://psv.netwerk.to
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |