abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40250124
Koeman brengt zichzelf in de problemen als het niet goed uitpakt. Verder denk ik dat PSV als vervanger gaat voor een iets ander type spits, een echte goalgetter.
That's all folks!
pi_40251077
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Koeman brengt zichzelf in de problemen als het niet goed uitpakt. Verder denk ik dat PSV als vervanger gaat voor een iets ander type spits, een echte goalgetter.
Hopelijk gewoon weer een nieuwe Kezman maar dan een die ook in Europa scoort
Patat Friet
pi_40251590
Mooi nieuws van Sibon, nu de andere kneuzen nog
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:40:45 #54
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_40262134
Ooijer tekent bij tot 2009, Sibon was transfervrij omdat niemand een transfersom wilde betalen en PSV wil een jonge spits erbij om Sibon op te volgen ( Bron PSV Netwerk )

Goeie zaak, Ooijer sluit zijn carriere dus bij PSV af en we krijgen een talentvolle jonge spits die op de bank begint
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:49:34 #55
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40262274
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:42 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Hopelijk gewoon weer een nieuwe Kezman maar dan een die ook in Europa scoort
Of een nieuwe romario dat zou helemaal geweldig zijn
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:02:14 #56
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_40262550
Krijgen we nog geld voor van Nistelrooy? Zou goed kunnen dat we 10 % opleidingsvergoeding krijgen, dat zou 1,5 miljoen euro zijn
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:56:13 #57
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40263909
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Verder denk ik dat PSV als vervanger gaat voor een iets ander type spits, een echte goalgetter.
Dat denk ik niet gezien het feit je met Arouna en Jefferson al 2 spelers voorin hebt staan die heel makkelijk scoren.

Ik denk inderdaad dat als VoH vertrekt er ook weer een aanspeelpunt voor wordt aangetrokken.
Maar misschien is het wel het beste als VoH helemaal niet vertrekt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_40264217
Arouna is vooralsnog niet een speler die gemakkelijk scoort... Dat kan natuurlijk nog veranderen, maar ik heb ook liever dat VoH blijft als er geen goede vervanger gehaald kan worden.
We sure are cute for two ugly people.
pi_40264264
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat denk ik niet gezien het feit je met Arouna en Jefferson al 2 spelers voorin hebt staan die heel makkelijk scoren.
Arouna en makkelijk scoren, dat moet je toch eens nader toelichten...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:14:24 #60
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40264407
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:09 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Arouna en makkelijk scoren, dat moet je toch eens nader toelichten...
Arouna wat minder dan Jefferson inderdaad en misschien is makkelijk voor Arouna inderdaad niet de juiste woordkeuze
pi_40265424
Arouna heeft wel de kwaliteiten om veel te kunnen scoren, alleen doet hij het niet. (en ik ben een geweldige minister- president, alleen....)

Ik wil dat Jan blijft...
pi_40265857
Benni McCarthy gaat waarschijnlijk van Porto naar Blackburn, dus Porto heeft waarschijnlijk nu meer geld om te investeren in Vennegoor
pi_40266918
Ik vind Celtic meer een club voor Lange Jan. De opvolger van Hartson en dan is nog beter ook .
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:25:45 #64
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40266922
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:59 schreef JustJunior het volgende:
Benni McCarthy gaat waarschijnlijk van Porto naar Blackburn, dus Porto heeft waarschijnlijk nu meer geld om te investeren in Vennegoor
Oud nieuws toch?
pi_40268818
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:56 schreef PyTh het volgende:

Maar misschien is het wel het beste als VoH helemaal niet vertrekt.
Haal 'misschien is' maar weg, dat is gewoon het beste voor PSV.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 juli 2006 @ 13:50:52 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40269768
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef johannes1986 het volgende:
Krijgen we nog geld voor van Nistelrooy? Zou goed kunnen dat we 10 % opleidingsvergoeding krijgen, dat zou 1,5 miljoen euro zijn
uit het DB topic:
quote:
[quote]300.000 euro voor FC bij verkoop van Nistelrooij

Het zal hem vast niet over de drempel helpen om voor een vertrek bij Manchester United te kiezen, maar Ruud van Nistelrooij vindt het ongetwijfeld prettig dat zijn voormalige clubs er financieel van kunnen meeprofiteren.

Bij zijn vorige transfers (van Den Bosch naar Heerenveen, van Heerenveen naar PSV en van PSV naar Manchester United) bestond de Solidariteitsbijdrage nog niet. Dit keer mogen de clubs die Van Nistelrooij opleidden van z’n 12de tot z’n 23ste in totaal vijf procent van de transfersom verdelen. Als hij inderdaad verkast en zijn nieuwe club 15 miljoen euro neertelt, dan levert dat Nooit Gedacht, Margriet, Heerenveen en PSV elk 75.000 euro op en FC Den Bosch 300.000 euro.

Vice-voorzitter Jo van der Heijden van de Osse amateurclub Margriet wil zijn club nog niet rijk rekenen, maar heeft al wel nagedacht over een bestemming voor de mogelijke extra inkomsten. „Sinds wij in het district Zuid 2 zijn ingedeeld, hebben we veel meer reiskosten. Onze hoog spelende jeugdteams moeten geregeld naar Zuid-Limburg bijvoorbeeld.“
Nico Rovers, voorzitter van het Geffense Nooit Gedacht - waar Van Nistelrooij zijn loopbaan als 5-jarig menneke begon - vindt dat Ruud al veel voor zijn club doet. „Zo hebben we elk jaar het Ruud van Nistelrooij-toernooi met zo’n 1500 deelnemertjes. Als hij enigszins kan, laat-ie zich altijd even zien. Maar dat we indirect nu misschien wel 75.000 euro binnenkrijgen door Ruud, is natuurlijk ook prachtig. We komen wat aluminium doeltjes tekort voor de jeugdtrainingen. En het meubilair in het clubhuis is aan een nieuw verflaagje toe. Als de transfer van Ruud doorgaat, laten wij de champagne hier dan ook knallen!“
75.000e dus

wel lekker voor Den Bosch en die amateurclubs
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_40269875
Echt leuk voor die cluppies!
pi_40283275
prachtig, nieuwe aluminium doeltjes bij Nooit Gedacht
pi_40284227
quote:
Gerucht over interesse in Mendez, speler weet van niets

In Ecuador deed gisteren het gerucht de ronde dat PSV interesse zou hebben in middenvelder Edison Mendez van LDU Quito. De 27 jarige middenvelder speelde alle duels van Ecuador op het WK en kwam ook op het WK 2002 al in actie voor zijn land.

In een reactie op de geruchten ontkende hij dat er ook maar enig contact is geweest met PSV. Hij liet weten dat hij het een hele vervelende situatie vond om zijn familie te moeten teleurstellen die de geruchten voor waar aangenomen hadden.
quote:
Mendez vliegt maandag naar Nederland

In een ochtendkrant (zie eerder bericht) in Ecuador liet Edison Mendez weten niets gehoord te hebben van interesse van PSV. Zojuist meldt radiostation Super Radio K 800 in Ecuador dat de middenvelder van Quito en het nationale elftal van Ecuador maandag een KLM vlucht naar Nederland zal nemen. Er zou al een akkoord bereikt zijn met PSV. Zondag zou hij al niet meer meespelen bij zijn huidige club. PSV scout Piet de Visser was tijdens het WK zeer te spreken over de middenvelder.

Zijn club meldt er nog niets van op de officiele website, dus het is nog onduidelijk of het slechts een gerucht is, zoals de middenvelder zelf een dag geleden dus aangaf. Wel ontbreekt de international in de vermoedelijke opstelling voor het duel van aanstaande zondag tegen Emelec, welke op de officiele site van de club is geplaatst.
Nog nooit van de jongen gehoord eigenlijk
pi_40284344
En PSV heeft al zoveel middenvelders. Koop dan een aanvaller.
lollig
pi_40284352
Ik vond hem wel aardig spelen op het WK, maar ook weer niet opvallend.
pi_40284483
Dat was veruit de beste Ecuadoriaan op het 't WK. Piet de Visser is er helemaal gek van, daarom zal hij wel komen .
pi_40285172
Steef vindt het niks. Hij zal dus wel geweldig goed zijn...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_40285341
Lekker tegenstrijdige berichten over Mendes... eerst zelf alles ontkennen en nu zou zelfs de Ecuadoriaanse bond ermee komen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 23:00:22 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40285936
28/7/2006 - Nationale bond Ecuador: transfer Mendez rond (filmpjes)
(Gepost door RvN)

De nationale bond van Ecuardor heeft op haar officiele website gemeld dat de transfer van Mendez naar PSV een feit is. De speler zou dat zelf hebben bevestigd. Er bestond interesse van diverse Engelse clubs, maar het was PSV dat vandaag een akkoord bereikte over de transfer. Maandag komt hij inderdaad naar Nederland.

bron: psv.netwerk.to
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')