_0-quote:Op maandag 18 april 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
tvp
mooie titel... gebruiken we voor volgend jaar weer
Hoort daar niet een kraagje aan? Aangenomen dat dat het shirt uit de 'Romariotijd' was.quote:Op maandag 18 april 2005 15:01 schreef pascalheister het volgende:
zo ff blij doen hier
deze gister gekocht op Ebay
[afbeelding]
das een oudjequote:Op maandag 18 april 2005 15:01 schreef pascalheister het volgende:
zo ff blij doen hier
deze gister gekocht op Ebay
[afbeelding]
Duidelijk.quote:Op maandag 18 april 2005 14:59 schreef cultheld het volgende:
ff reageren op de post van Suijk: Voetballend gezien is het een aanwinst; Maar zijn arrogante maniertjes zouden de sfeer van de groep ongetwijfeld verzieken. Daar ben ik niet zo idolaat van, moet ik zeggen, dus eigenlijk ben ik wel blij dat hij niet komt; Dat die arrogante etter nóóit meer in Oranje komt te spelen.
zorgen jullie eerst maar dat je in CL terecht komtquote:
als je ff wacht tot mei dan kan ie dr gewoon als prijs bijquote:Op maandag 18 april 2005 15:29 schreef ASSpirine het volgende:
Degene die de banner heeft gemaakt, pascal zeker?
mag misschien even updaten
Niet dat het lelijk is ofzo, maar de recente CL-successen mogen er mss ook bij staan
Natuurlijk als je er tijd voor hebt
puur zonder emoties bekeken levert de finale ophalen gewoon nog veel meer miljoenen op. Maar k verlies liever de finale dan de halve finalequote:Op maandag 18 april 2005 15:49 schreef ASSpirine het volgende:
Nu ik er zo over nadenk, de finale verliezen of in de halve finale verliezen...
de halve finale verliezen is natuurlijk zo erg, maar om in de finale onderuit te gaan, daar zou ik echt niet tegenkunnen
dus als we naar de finale gaan, moeten we meteen de beker meenemen
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 18 april 2005 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
puur zonder emoties bekeken levert de finale ophalen gewoon nog veel meer miljoenen op. Maar k verlies liever de finale dan de halve finale
jij werkt 's avonds ?quote:Op maandag 18 april 2005 15:59 schreef LuNaTiC het volgende:
netjes. Ik zou ook wel weer willenmaar zit er helaas niet in dit keer.
Wordt denk ik weer een hel om twee keer vrij te krijgen van werkMn collega'skrijgen een punthoofd van me omdat ik steeds moet ruilen om het te kunnen zien
Dus ik denk dat ze PSV liever zagen stranden
toch ga ik vanavond weer ff een poging doen
Ik neem ff aan dat jij ook gaatquote:Op maandag 18 april 2005 16:06 schreef rubbereend het volgende:Appelsientje
duimen dat t lukt om kaartjes te krijgen
quote:Op maandag 18 april 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik neem ff aan dat jij ook gaat
Jij kan alleen de kaartjes al 1 dag eerder kopen
Als het net zo snel gaat als vorige keer.. mag ik vrijdag wel heel vroeg op staan....quote:Op maandag 18 april 2005 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben benieuwd hoe snel t zal gaan, heel snel denk k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |