Nee, Cannavaro is een topverdedigerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je volgt hem niet dus. Alle Spaanse en Italiaanse topclubs hopen hem over te nemen deze zomer. Dat is niet zonder reden. Cannavaro is trouwens nog kleiner.
Uhm ja, eigenlijk wel ja.quote:
ongeveer 1 miljoen euro.. .tja weet niet hoeveel hij gekost heeft?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm ja, eigenlijk wel ja.![]()
Glasgow Rangers en PSV zijn het eens over de prijs van Beasley, die zo'n 700.000 pond zou bedragen, beduidend lager dan de eerder genoemde ¤ 3.000.000,- dus.![]()
3miljoen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ongeveer 1 miljoen euro.. .tja weet niet hoeveel hij gekost heeft?
Inderdaad, gewoon lozen van overbodige spelers. Alles wat je krijgt is toch mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:04 schreef leolinedance het volgende:
700.000 pond, beetje weinig. Maar niet heel erg onredelijk. Wel een salarispost minder![]()
Van het netwerk.toquote:Ronno schreef:
Mijn vader doet de medische keuringen van PSV-spelers in het St. Anna Ziekenhuis...
Morgen wordt Perez gekeurd...
't zal dus wel rond zijn.
Ik ook welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Ik heb wel een goed gevoel bij Perez...
Aangepastquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:49 schreef KELDER het volgende:
PS: zijn van 245 naar 247 gegaan, omdat 246 ontbrak
Het Officiële PSV Topic #245: Farfan blijft! (Voorlopig...)
Het Officiele PSV Topic #246: Een standbeeld voor Alex.
Wist vantevoren dat jij hier op ging reagerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat wordt ook overdreven hoor.
Neem PSV-Zone niet zo serieus eigenlijk maar ga er wel vanuit dat het zo goed als rond is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:05 schreef leolinedance het volgende:
PSV en Ajax akkoord over Perez
Bas - Datum: 12-06-2007 - Bron: PSVZone.nl
Exclusief - PSV en Ajax hebben gisterenavond een akkoord bereikt over Kenneth Perez. De Deen en de landskampioen kwamen eerder deze week al een contract voor drie seizoenen overeen. Perez zal woensdag worden gekeurd waarna hij waarschijnlijk diezelfde dag nog zijn handtekening onder het contract zet.
Perez kwam dit sinds dit seizoen uit voor Ajax maar zat niet op een lijn met coach Henk ten Cate waardoor een transfer de noodzakelijke uitweg is.
Ik weet niet, ik denk dat dat wel enigszins overdreven wordt en dat iedereen elkaar hierover maar napraat. Ik denk dat bijvoorbeelde de mentaliteit van Perez helemaal niet zo slecht is, Lazovic zal wel wat Kezman trekjes hebben, maar daar hebben we bij PSV ook nooit echt last van gehad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:02 schreef SiemeN het volgende:
Hoe staan jullie tegenover de komst van Lazovic en de (eventuele) komst van Perez? Het kunnen beiden lastige jongens zijn. Zolang er gewonnen wordt in Eindhoven zul je ze niet horen maar ik ben benieuwd wat er gebeurt mocht er een mindere periode zijn intrede doen. Zeker omdat Koeman niet echt bekend staat als een 'peoples manager'. Hoe zien jullie dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |