Nee, Cannavaro is een topverdedigerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je volgt hem niet dus. Alle Spaanse en Italiaanse topclubs hopen hem over te nemen deze zomer. Dat is niet zonder reden. Cannavaro is trouwens nog kleiner.
Uhm ja, eigenlijk wel ja.quote:
ongeveer 1 miljoen euro.. .tja weet niet hoeveel hij gekost heeft?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm ja, eigenlijk wel ja.![]()
Glasgow Rangers en PSV zijn het eens over de prijs van Beasley, die zo'n 700.000 pond zou bedragen, beduidend lager dan de eerder genoemde ¤ 3.000.000,- dus.![]()
3miljoen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ongeveer 1 miljoen euro.. .tja weet niet hoeveel hij gekost heeft?
Inderdaad, gewoon lozen van overbodige spelers. Alles wat je krijgt is toch mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:04 schreef leolinedance het volgende:
700.000 pond, beetje weinig. Maar niet heel erg onredelijk. Wel een salarispost minder![]()
Van het netwerk.toquote:Ronno schreef:
Mijn vader doet de medische keuringen van PSV-spelers in het St. Anna Ziekenhuis...
Morgen wordt Perez gekeurd...
't zal dus wel rond zijn.
Ik ook welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Ik heb wel een goed gevoel bij Perez...
Aangepastquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:49 schreef KELDER het volgende:
PS: zijn van 245 naar 247 gegaan, omdat 246 ontbrak
Het Officiële PSV Topic #245: Farfan blijft! (Voorlopig...)
Het Officiele PSV Topic #246: Een standbeeld voor Alex.
Wist vantevoren dat jij hier op ging reagerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat wordt ook overdreven hoor.
Neem PSV-Zone niet zo serieus eigenlijk maar ga er wel vanuit dat het zo goed als rond is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:05 schreef leolinedance het volgende:
PSV en Ajax akkoord over Perez
Bas - Datum: 12-06-2007 - Bron: PSVZone.nl
Exclusief - PSV en Ajax hebben gisterenavond een akkoord bereikt over Kenneth Perez. De Deen en de landskampioen kwamen eerder deze week al een contract voor drie seizoenen overeen. Perez zal woensdag worden gekeurd waarna hij waarschijnlijk diezelfde dag nog zijn handtekening onder het contract zet.
Perez kwam dit sinds dit seizoen uit voor Ajax maar zat niet op een lijn met coach Henk ten Cate waardoor een transfer de noodzakelijke uitweg is.
Ik weet niet, ik denk dat dat wel enigszins overdreven wordt en dat iedereen elkaar hierover maar napraat. Ik denk dat bijvoorbeelde de mentaliteit van Perez helemaal niet zo slecht is, Lazovic zal wel wat Kezman trekjes hebben, maar daar hebben we bij PSV ook nooit echt last van gehad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:02 schreef SiemeN het volgende:
Hoe staan jullie tegenover de komst van Lazovic en de (eventuele) komst van Perez? Het kunnen beiden lastige jongens zijn. Zolang er gewonnen wordt in Eindhoven zul je ze niet horen maar ik ben benieuwd wat er gebeurt mocht er een mindere periode zijn intrede doen. Zeker omdat Koeman niet echt bekend staat als een 'peoples manager'. Hoe zien jullie dit?
AZ zou ook grote namen gaan halen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef dndiek het volgende:
AZ zou toch spelers van Ajax en PSV gaan halen.... daar is weinig van te merken
als ze zulke talenten als dembele blijven scouten maak ik me komend seizoen toch weer zorgen over het hobbyclubje van scheringa hoor.. Maar tot nog toe is PSV veruit de club die het best aankoopbeleid voert. Hopelijk ruim voor september klaar zijn met de selectie, zodat iedereen al beetje aan elkaar gewend is, en niemand last-minute laten gaan (tenzij het een superbedrag is)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
AZ zou ook grote namen gaan halen...
Ook nog niet veel van te merken, alleen maar talenten gescout daar!
Koevermans miss weg, Arveladze die miss stopt! Ben benieuwd wie er gaan komen daar!
Beasley voor 1M is wel reeel, niet veel, maar het is iig nog wat geld!
mequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie heeft zn seizoenkaart aanvraag voor komend seizoen al ingediend?
ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Domme vraag natuurlijkquote:
Ik heb mijn PSV Clubcard....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
VBL awards 06-07 bespreektopic #2
Leandro als uitzondering die de regel bevestigd!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat als er een reden is dat Lazovic en Perez botsen (dus mislukken) bij PSV, het het ontbreken van Cocu is. Mocht Phillip besluiten te te treden in de technische staf, zal dat een belangrijk verschil maken denk ik.
Aan de andere kant: de rust en de gemoedelijkheid van de Herdgang werkt eigenlijk altijd zalvend...
Snap niet dat er nu vooraf al gesproken wordt over het botsen cq mislukken van Lazovic en Perez.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat als er een reden is dat Lazovic en Perez botsen (dus mislukken) bij PSV, het het ontbreken van Cocu is. Mocht Phillip besluiten te te treden in de technische staf, zal dat een belangrijk verschil maken denk ik.
Aan de andere kant: de rust en de gemoedelijkheid van de Herdgang werkt eigenlijk altijd zalvend...
Heeft Koeman ondertussen al een extra cursus spaans gedaan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Het zou niet de 1e keer zijn!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:56 schreef Paaskonijn het volgende:
PSV
Worden we voor de 4e keer op rij kampioen?
Yepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zou niet de 1e keer zijn!
PSV is wel de enige club die dat gepresteerd heeft overigens![]()
ajax loopt al ruim 20 jaar achter de feiten aan als het op het aantal behaalde landstitels over die periode aankomt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Yep![]()
We hebben een record![]()
En als we weer kampioen worden zie ik Ajax de komende jaren niet verbeteren
Waarom niet? Dat lijkt me de enige reden dat het zou mislukken, ze hebben kwaliteit genoeg. Is toch niet zo gek...?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Snap niet dat er nu vooraf al gesproken wordt over het botsen cq mislukken van Lazovic en Perez.
En dan ook nog redenen erbij gaan verzinnen dat als het gebeurt het daardoor komt.
http://www.afcasupportersclub.nl/article.asp?cat=n&id=542quote:Schandalig: Kenneth Perez weg en mogelijk naar directe concurrent ?
Datum: 11 juni 2007 Laatst gewijzigd: 11 juni 2007 10:38 Categorie: Ajax Nieuws
Het feit dat Ten Cate en Van Geel Kenneth Perez laten gaan is al vreemd en niet te begrijpen, maar dat ze hem mogelijk ook nog eens laten gaan naar een directe concurrent vinden wij te gek voor woorden.
Naast Huntelaar en Sneijder zijn er de afgelopen jaren maar weinig spelers geweest met een dergelijk rendement. En dan nog het gegeven dat Kenneth bijna het gehele seizoen als wisselspeler begon.
Maar goed, Ten Cate en Van Geel zullen de wijsheid in pacht hebben en wij zullen het wel helemaal niet begrijpen. Ongetwijfeld zal er voor deze heren een goede reden zijn om Perez na een jaar weer te laten gaan. Maar om nu een directe concurrent te gaan versterken gaat er bij ons totaal niet in.
Wij zien de bui volgend seizoen al hangen: Perez de winnende treffer tegen ……
Waarom zou je vooraf al praten over het mislukken van nieuwe aankopen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat lijkt me de enige reden dat het zou mislukken, ze hebben kwaliteit genoeg. Is toch niet zo gek...?
van Aanholt bedoel je denk ik TerreurRobje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Is Aanhalt al verkocht?
Bron: http://www.ek.nl/nieuwsitem.php?pag=Nieuws&nieuws_id=780quote:Chelsea wil onder 21-international Da Costa
Zondag 10 Juni 2007 15:29 uur
Chelsea wil op korte termijn Manuel Da Costa overnemen van PSV en hem nog één seizoen, á la Alex, stallen bij PSV. José Mourinho heeft de Portugese onder 21 international aan het werk gezien in Jong Portugal en diep onder de indruk gekomen van de PSV-verdediger. De transfersom van 9 miljoen is geen enkel bezwaar voor de club uit Londen. “Tot op heden heb ik nog niets vernomen van Chelsea. Maar het is één van de grote clubs en ik voel me vereerd dat mijn naam in verband gebracht wordt met de club”, aldus Da Costa die vandaag met Jong Portugal op het EK onder 21 speelt tegen België.
onder welke steen leef jij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heeft Koeman ondertussen al een extra cursus spaans gedaan?
Zou bijna zeggen strik erom.....voor 9 miljoen euro.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bron: http://www.ek.nl/nieuwsitem.php?pag=Nieuws&nieuws_id=780
Maar zelfs als hij dit seizoen als een topverdediger speelt (wat ik zeker niet uitsluit gezien z'n talent) dan is 9 miljoen euro gewoon een schitterend bedrag en bijna een subsidie te noemen als je nagaat dat PSV Da Costa dan ook nog een seizoen mag hurenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen strik erom.....voor 9 miljoen euro.
Maar vind dat hij dit seizoen de kans moet krijgen zich te bewijzen, hij heeft al bewezen met een ervaren man langs zich zeer goed te kunnen presteren.
Weet alleen niet of die bron betrouwbaar is maar anders mag hij wel wegquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar zelfs als hij dit seizoen als een topverdediger speelt (wat ik zeker niet uitsluit gezien z'n talent) dan is 9 miljoen euro gewoon een schitterend bedrag en bijna een subsidie te noemen als je nagaat dat PSV Da Costa dan ook nog een seizoen mag huren.
Bedoel ik inderdaad, snel getypt. Doe eens verkopen en centjes aan ons geven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
van Aanholt bedoel je denk ik TerreurRobje.
Hij schijnt zelf niet te willen en ook zijn ouders staan er niet positief tegenover dus als het goed is zit ie voorlopig nog wel even bij PSV.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedoel ik inderdaad, snel getypt. Doe eens verkopen en centjes aan ons geven.
Ik had 't in 't vorige topic ook al gepost en de oorspronkelijke bron is Eurosport.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet alleen niet of die bron betrouwbaar is maar anders mag hij wel weg
tweede helft speelde hij heel aardig hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef AminBen het volgende:
Da Costa was tegen Jong Belgie trouwens de weg kwijt.
Goede bronquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Aldus PSVZone.nl, mocht dat betrouwbaar zijn.
Normaal gesproken wel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:20 schreef Lemming22 het volgende:
De reden dat de transfer niet door zou gaan is volgens PSVzone dat Ajax hem niet aan een concurrent wil verkopen. Alsof ze dat niet bij het eerste contact hadden kunnen bedenken. Ik geloof PSVzone op dit moment even niet![]()
Vind het toch wel erg weinig eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:10 schreef Leso_Varen het volgende:
700.000 pond is niet erg veel, maar denk ik wel genoeg voor Beasley.
ik ga het aan het na mn vakantie zeker halen, ik vind het weer erg mooi. Ben alleen bang dat het na een paar keer dragen al onherstelbaar smoezelig zal zijn (leve de brabantse gezelligheid!)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:11 schreef RijstNatie het volgende:
ik zit er aan te denken om het nieuwe uitshirt van psv te kopen... zal ik het doen
Vreemde vraag... Die dingen zijn al verdeeld (en ik heb er éénquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Das waar ja. Tot hoelang liep dat contract eigenlijk? Ik vraag me ook af wat ManC dan had willen betalen, want daar is die deal toch op stukgelopen uiteindelijk?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind het toch wel erg weinig eerlijk gezegd. Het is nou ook niet zo dat ze daar armlastig zijn...
Dus jij denkt dat het aan perez ligt? Volgens mij had die jongen helemaal geen problemen bij az toen hoor...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef PizzaSalami het volgende:
Ach, beetje hoop doet leven.
Hoop alleen voor psv dat koeman met hem om kan gaan.
Vertel, vertel...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En zo zijn er nog wel meer die nadat ze weg waren nog ff in de pers een "boekje" hebben opengedaan over ajax....
Perez had geen problemen daarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het aan perez ligt? Volgens mij had die jongen helemaal geen problemen bij az toen hoor...
Denk eerder dat het aan de "harde" club ajax ligt....
Zie nog de beelden van een scheldende Schneider aan het adres van Sonck....
En zo zijn er nog wel meer die nadat ze weg waren nog ff in de pers een "boekje" hebben opengedaan over ajax....
Het blijft maar terugkomen, sterkte voor hem en z'n familie!quote:12/6/2007 - Piet de Visser met spoed geopereerd
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat Piet de Visser met spoed is geopereerd afgelopen week. daarbij is een tumor uit zijn onderbuik verwijderd. Hij kreeg eerder al vijf by-passes en werd geopereerd aan kanker in de slokdarm en de maag. Inmiddels is hij echter al weer naast de velden gesignaleerd. De Visser in het AD: "Ik moet het gras ruiken. Het gras en de bal vormen voor mij het beste medicijn."
Ik vind hem ook echt superquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:11 schreef RijstNatie het volgende:
ik zit er aan te denken om het nieuwe uitshirt van psv te kopen... zal ik het doen
Uiteindelijk zal hij helaas wel komen. Ajax kan hem niet tot nauwelijks echt tegenhouden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat denken jullie .... komt Perez nou of niet ?
Yessquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal hij helaas wel komen. Ajax kan hem niet tot nauwelijks echt tegenhouden.
Wat overigens allemaal zachtaardige Belgen waren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zie nog de beelden van een scheldende Schneider aan het adres van Sonck....
Ik ben absoluut geen fan van Ten Cate, maar alles liever dan Koeman.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef ganzenherder het volgende:
Je kan zeggen van Perez wat je wil maar een goede smaak heeft hij wel![]()
Ben ik blij dat Ten Cate niet naar PSV is gegaan achteraf...
Wil die de politiek in ofzo. Laatst over de VVD en zijn voorkeur voor Verdonk, net het 'waar moet het toch naar toe met Nederland' over één of ander feestje en een wildplasser die was nat gegooid werd door de bewoner en die toen maar afgetakeld heeft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is die Van Halst toch een wereldgozer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |