Nee, Cannavaro is een topverdedigerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je volgt hem niet dus. Alle Spaanse en Italiaanse topclubs hopen hem over te nemen deze zomer. Dat is niet zonder reden. Cannavaro is trouwens nog kleiner.
Uhm ja, eigenlijk wel ja.quote:
ongeveer 1 miljoen euro.. .tja weet niet hoeveel hij gekost heeft?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm ja, eigenlijk wel ja.![]()
Glasgow Rangers en PSV zijn het eens over de prijs van Beasley, die zo'n 700.000 pond zou bedragen, beduidend lager dan de eerder genoemde ¤ 3.000.000,- dus.![]()
3miljoen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ongeveer 1 miljoen euro.. .tja weet niet hoeveel hij gekost heeft?
Inderdaad, gewoon lozen van overbodige spelers. Alles wat je krijgt is toch mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:04 schreef leolinedance het volgende:
700.000 pond, beetje weinig. Maar niet heel erg onredelijk. Wel een salarispost minder![]()
Van het netwerk.toquote:Ronno schreef:
Mijn vader doet de medische keuringen van PSV-spelers in het St. Anna Ziekenhuis...
Morgen wordt Perez gekeurd...
't zal dus wel rond zijn.
Ik ook welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Ik heb wel een goed gevoel bij Perez...
Aangepastquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:49 schreef KELDER het volgende:
PS: zijn van 245 naar 247 gegaan, omdat 246 ontbrak
Het Officiële PSV Topic #245: Farfan blijft! (Voorlopig...)
Het Officiele PSV Topic #246: Een standbeeld voor Alex.
Wist vantevoren dat jij hier op ging reagerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat wordt ook overdreven hoor.
Neem PSV-Zone niet zo serieus eigenlijk maar ga er wel vanuit dat het zo goed als rond is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:05 schreef leolinedance het volgende:
PSV en Ajax akkoord over Perez
Bas - Datum: 12-06-2007 - Bron: PSVZone.nl
Exclusief - PSV en Ajax hebben gisterenavond een akkoord bereikt over Kenneth Perez. De Deen en de landskampioen kwamen eerder deze week al een contract voor drie seizoenen overeen. Perez zal woensdag worden gekeurd waarna hij waarschijnlijk diezelfde dag nog zijn handtekening onder het contract zet.
Perez kwam dit sinds dit seizoen uit voor Ajax maar zat niet op een lijn met coach Henk ten Cate waardoor een transfer de noodzakelijke uitweg is.
Ik weet niet, ik denk dat dat wel enigszins overdreven wordt en dat iedereen elkaar hierover maar napraat. Ik denk dat bijvoorbeelde de mentaliteit van Perez helemaal niet zo slecht is, Lazovic zal wel wat Kezman trekjes hebben, maar daar hebben we bij PSV ook nooit echt last van gehad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:02 schreef SiemeN het volgende:
Hoe staan jullie tegenover de komst van Lazovic en de (eventuele) komst van Perez? Het kunnen beiden lastige jongens zijn. Zolang er gewonnen wordt in Eindhoven zul je ze niet horen maar ik ben benieuwd wat er gebeurt mocht er een mindere periode zijn intrede doen. Zeker omdat Koeman niet echt bekend staat als een 'peoples manager'. Hoe zien jullie dit?
AZ zou ook grote namen gaan halen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef dndiek het volgende:
AZ zou toch spelers van Ajax en PSV gaan halen.... daar is weinig van te merken
als ze zulke talenten als dembele blijven scouten maak ik me komend seizoen toch weer zorgen over het hobbyclubje van scheringa hoor.. Maar tot nog toe is PSV veruit de club die het best aankoopbeleid voert. Hopelijk ruim voor september klaar zijn met de selectie, zodat iedereen al beetje aan elkaar gewend is, en niemand last-minute laten gaan (tenzij het een superbedrag is)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
AZ zou ook grote namen gaan halen...
Ook nog niet veel van te merken, alleen maar talenten gescout daar!
Koevermans miss weg, Arveladze die miss stopt! Ben benieuwd wie er gaan komen daar!
Beasley voor 1M is wel reeel, niet veel, maar het is iig nog wat geld!
mequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie heeft zn seizoenkaart aanvraag voor komend seizoen al ingediend?
ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie heeft zn seizoenkaart aanvraag voor komend seizoen al ingediend?
Domme vraag natuurlijkquote:
Ik heb mijn PSV Clubcard....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
VBL awards 06-07 bespreektopic #2
Leandro als uitzondering die de regel bevestigd!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat als er een reden is dat Lazovic en Perez botsen (dus mislukken) bij PSV, het het ontbreken van Cocu is. Mocht Phillip besluiten te te treden in de technische staf, zal dat een belangrijk verschil maken denk ik.
Aan de andere kant: de rust en de gemoedelijkheid van de Herdgang werkt eigenlijk altijd zalvend...
Snap niet dat er nu vooraf al gesproken wordt over het botsen cq mislukken van Lazovic en Perez.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat als er een reden is dat Lazovic en Perez botsen (dus mislukken) bij PSV, het het ontbreken van Cocu is. Mocht Phillip besluiten te te treden in de technische staf, zal dat een belangrijk verschil maken denk ik.
Aan de andere kant: de rust en de gemoedelijkheid van de Herdgang werkt eigenlijk altijd zalvend...
Heeft Koeman ondertussen al een extra cursus spaans gedaan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Het zou niet de 1e keer zijn!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:56 schreef Paaskonijn het volgende:
PSV
Worden we voor de 4e keer op rij kampioen?
Yepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zou niet de 1e keer zijn!
PSV is wel de enige club die dat gepresteerd heeft overigens![]()
ajax loopt al ruim 20 jaar achter de feiten aan als het op het aantal behaalde landstitels over die periode aankomt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Yep![]()
We hebben een record![]()
En als we weer kampioen worden zie ik Ajax de komende jaren niet verbeteren
Waarom niet? Dat lijkt me de enige reden dat het zou mislukken, ze hebben kwaliteit genoeg. Is toch niet zo gek...?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Snap niet dat er nu vooraf al gesproken wordt over het botsen cq mislukken van Lazovic en Perez.
En dan ook nog redenen erbij gaan verzinnen dat als het gebeurt het daardoor komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |