Had PSV ook moeten doen maar het blijft een idiote regel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
PSV had gewoon beter op moeten letten, al helemaal omdat het niet de eerste keer was dat het gebeurde.![]()
In Alkmaar dit jaar geen beker!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:45 schreef venomsnake het volgende:
Één ding is zeker ..............
1-2quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
0-2 tegen NAC
PSV is van slagquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
3-2 tegen NAC
Nee, dan is Da Costa van slagquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als PSV werkelijk van slag is wint NAC met 6-0 met 6 eigen doelpunten van Da Costa.
Wel goed checken of hij niet geschorst is!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als PSV werkelijk van slag is wint NAC met 6-0 met 6 eigen doelpunten van Da Costa.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In Alkmaar dit jaar geen beker!
Yep, dacht ik ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
0-2 tegen NAC
De beker kost je energie en blessures en PSV moet kampioen worden en daar geef ik graag de beker voor op/Ook al kunnen we hem winnenquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:04 schreef BonJovi het volgende:
Jaja niet liegenkan je net zo goed zeggen dat je geen kampioen wilt worden omdat Nederland een kut competitie is
dat ook, maar PSV is het nu wel verplicht om kampioen te wordenquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:11 schreef dndiek het volgende:
Liever dat zoiets in de beker gebeurt dan bij een andere officiële wedstrijd
Dit is niet de beker opgeven, dit is de beker weggeven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De beker kost je energie en blessures en PSV moet kampioen worden en daar geef ik graag de beker voor op/Ook al kunnen we hem winnen
quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat ook, maar PSV is het nu wel verplicht om kampioen te worden
T is gewoon ook onzin dat er zoveel mensen als tussenpersoon gebruikt moeten worden.
De voorzitter is zelf verantwoordelijk want hij moet het Koeman gewoon zeggen persoonlijk!
Sja het is gewoon een onvorostelbare blunder en ik hoop dat Reker toch zijn worod houdt en er intern het laatste woord nog niet over is gesproken. Maar ik heb er eigenlijk wel genoeg van, ik ben blij dat dit niet in de CL of competitie is gebeurd, maar in die beker waar we toch altijd in de kwartfinale uitvliegen doordat we ongeïnspireerd en slap staan te voetballen tegen een enorm felle subtopper die wel graag de beker willen winnen omdat dat een van de weinige kansen voor ze is om ooit een prijs te pakken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, het hele verhaal is bullshit! Als Reker echt had geweten hoe het zat, dan had hij wel de telefoon gepakt en Koeman opgebeld. Ik geloof echt niet dat Koeman en Wouters niet bereikbaar waren.
Ik heb bij dit verhaal van Reker ook weer mijn twijfels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |