SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖Maanvis
Centuries in a lifetime
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12__ __ __
| \ | \ \
| ▓▓____ ______ | ▓▓ ▓▓ __
| ▓▓ \ / \| ▓▓ ▓▓ / \
| ▓▓▓▓▓▓▓\ ▓▓▓▓▓▓\ ▓▓ ▓▓_/ ▓▓
| ▓▓ | ▓▓ ▓▓ | ▓▓ ▓▓ ▓▓ ▓▓
| ▓▓__/ ▓▓ ▓▓__/ ▓▓ ▓▓ ▓▓▓▓▓▓\
| ▓▓ ▓▓\▓▓ ▓▓ ▓▓ ▓▓ \▓▓\
\▓▓▓▓▓▓▓ \▓▓▓▓▓▓ \▓▓\▓▓ \▓▓
pTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!Homijn
Oryctolagus hominusBijna had dit topic "Maanvis." gehetenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – GrrrrrrrrMaanvis
Centuries in a lifetime
1
2
3
4
5
6
7
8███ ███ ███
███ ███ ███
███ ███ ███ ███ ███
███ ███ ███ ███ ███ ███ ███
███ ███ ███ ███ ███ █████
███ ███ ███ ███ ███ ███ ███
███ ███ ███ ███ ███ ███
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!Virgin vinyl ripped FLAC heeft m'n voorkeur. En anders 320 kbit MP3.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of de audio-tracks rechtstreeks van de CD's kopieerd?Homijn
Oryctolagus hominusMaanvis.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – GrrrrrrrrMaanvis
Centuries in a lifetime
1
2
3
4╔══╗
╚╗╔╝[bolk]
╔╝(¯`v´¯)(
╚══`.¸.´Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!Maanvis
Centuries in a lifetime
1
2
3
4___ ___
(o o) (o o)
( V ) bolk ( V )
--m-m----------m-m--Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!Maanvis
Centuries in a lifetimeBOLK
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12_ __________ _,
_.-(_)._ ." ". .--""--. _.-{__}-._
.'________'. | .--------. | .' '. .:-'`____`'-:.
[____________] /` |________| `\ / .'``'. \ /_.-"`_ _`"-._\
/ / .\/. \ \| / / .\/. \ \ || .'/.\/.\'. | /` / .\/. \ `\
| \__/\__/ |\_/ \__/\__/ \_/| : |_/\_| ; | | \__/\__/ |
\ / \ / \ '.\ /.' / .-\ /-.
/'._ -- _.'\ /'._ -- _.'\ /'. `'--'` .'\/ '._-.__--__.-_.' \
/_ `""""` _\/_ `""""` _\ /_ `-./\.-' _\'. `""""""""` .'`\
(__/ '| \ _)_| |_)_/ \__)| ' | |
|_____'|_____| \__________/ | | `_________'________`;-'
'----------' '----------' '--------------'`--------------------`Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!Homijn
Oryctolagus hominusMaanvis heeft bolkdienst?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrmazaru
Geloof niet alles wat je denktgebrokenglas
Half human, half coffeeNiet van mij.quote:Soms heb je van die dagen dat je denkt wat moet ik hier weer meeMaanvis
Centuries in a lifetimeik moet nog 6 punten om tjalala in te halenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!hemarookworst
Man bijt worst
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25* g o a t s e x * g o a t s e x * g o a t s e x *
g g
o / \ \ / \ o
a| | \ | | a
t| `. | | : t
s` | | \| | s
e \ | / / \\\ --__ \\ : e
x \ \/ _--~~ ~--__| \ | x
* \ \_-~ ~-_\ | *
g \_ \ _.--------.______\| | g
o \ \______// _ ___ _ (_(__> \ | o
a \ . C ___) ______ (_(____> | / a
t /\ | C ____)/ \ (_____> |_/ t
s / /\| C_____) | (___> / \ s
e | ( _C_____)\______/ // _/ / \ e
x | \ |__ \\_________// (__/ | x
* | \ \____) `---- --' | *
g | \_ ___\ /_ _/ | g
o | / | | \ | o
a | | / \ \ | a
t | / / | | \ |t
s | / / \__/\___/ | |s
e | / | | | |e
x | | | | | |x
* g o a t s e x * g o a t s e x * g o a t s e x *Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenHomijn
Oryctolagus hominusWaarschijnlijk van Dottekequote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrmazaru
Geloof niet alles wat je denkthemarookworst
Man bijt worst……..…../´¯/)………… (\¯`\
…………/….//……….. …\\….\
………../….//………… ….\\….\
…../´¯/…./´¯\………../¯ `\….\¯`\
.././…/…./…./.|_……_| .\….\….\…\.\..
(.(….(….(…./.)..)..(..(. \….)….)….)… )
.\…………….\/…/….\. ..\/……………./
..\…………….. /……..\……………..…/
….\…………..(…………)……………./Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenMaanvis
Centuries in a lifetimedaar kan je een mooi bolk plaatje van maken, met de O op de bekende plekquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!mazaru
Geloof niet alles wat je denkthemarookworst
Man bijt worstzo zie ik jouw vogeltje voor me @Borrelnootje00quote:Uw ADH vitamine Worst
Centuries in a lifetimebolkiTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!hemarookworst
Man bijt worstha punt gehaald bolk misluktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenmazaru
Geloof niet alles wat je denktMaanvis
Centuries in a lifetimehier net oTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!R-woud93
VoorbeelduserIk vind het maar een rommelig topic momenteel~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*mazaru
Geloof niet alles wat je denktmazaru
Geloof niet alles wat je denktNiet normaal zeg! Tot drie keer toe wordt 'The little things' gepost en drie keer wordt die eraf gehaald voor ik hem binnen hebIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖Maanvis
Centuries in a lifetimeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Oryctolagus hominusMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Geloof niet alles wat je denktHomijn
Oryctolagus hominusDe hoogbejaarde ouders reageerden ontstemd. Hun zoon is voor een alternatieve straf doorgestuurd naar HALT.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Centuries in a lifetimeEen homijn is fijnTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!mazaru
Geloof niet alles wat je denktgebrokenglas
Half human, half coffeeHoe verzin je ze toch steeds.quote:Soms heb je van die dagen dat je denkt wat moet ik hier weer meemazaru
Geloof niet alles wat je denktHomijn
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrhemarookworst
Man bijt worstwattequote:Op zondag 31 januari 2021 20:47 schreef mazaru het volgende:
Niet normaal zeg! Tot drie keer toe wordt 'The little things' gepost en drie keer wordt die eraf gehaald voor ik hem binnen hebUw ADH vitamine Worst
Centuries in a lifetimeBammie BamTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Geloof niet alles wat je denktIk probeer een film te downloaden maar BREIN pestquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖Homijn
Oryctolagus hominus..MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrgebrokenglas
Half human, half coffeeOeh. Die kan zo op een tegeltje.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Als je Alle Dagen Heel Druk bent, heb je vaak ook veel inspiratie! [ afbeelding ]Soms heb je van die dagen dat je denkt wat moet ik hier weer meequote:Op zondag 31 januari 2021 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. Die kan zo op een tegeltje.hemarookworst
Man bijt worstkut BREIN jaquote:Op zondag 31 januari 2021 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik probeer een film te downloaden maar BREIN pestUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenHomijn
Oryctolagus hominustjaMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – GrrrrrrrrHomijn
Oryctolagus hominusgeldMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – GrrrrrrrrSuperbadeendje
De wereld is mijn vijverBREIN zit jou te bolken.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik probeer een film te downloaden maar BREIN pestActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!Homijn
Oryctolagus hominusNee, het was een verwijzing naar "de luie straatmuzikant" van Hans Teeuwen.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!Ali Baba en de jeugdherberg ook!quote:Op zondag 31 januari 2021 21:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, het was een verwijzing naar "de luie straatmuzikant" van Hans Teeuwen.Freshfruit waar ben jeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!Homijn
Oryctolagus hominusNiet geklikt.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!DJMO
#trutKUDTHAAN!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagenMaanvis
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Oryctolagus hominusMånefisk.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Oryctolagus hominusHoldhal.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Oryctolagus hominusPeshk dielli.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!Het is wel de best lopende SC die geen SC is.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is dit de nieuwe nachtbagger of zoHet isnog avond 😉quote:Op zondag 31 januari 2021 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is dit de nieuwe nachtbagger of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!Homijn
Oryctolagus hominusEguzki arraina.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – GrrrrrrrrHomijn
Oryctolagus hominusSunčanica.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – GrrrrrrrrSaaie bedoeling hier vanavondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!Maanvis
Centuries in a lifetimejij bent saaiquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Oryctolagus hominusPeix-sol.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!DJMO
#trutWil je nu een bosje bloemen?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het spel-element is ineens helemaal aan het opdoemen!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagenHomijn
Oryctolagus hominusPesce sole.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – GrrrrrrrrDe laatste puntjes wordt nog om gestredenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het spel-element is ineens helemaal aan het opdoemen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!DJMO
#trutDat is al weer een maandje geleden.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste puntjes wordt nog om gestredenIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagenMaanvis
Een gedicht over Maanvis
#trutNiet geklikt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagenzondag 31 januari 2021 @ 21:17:33 #100Homijn
Oryctolagus hominusSolfisk.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 21:18:09 #102Maanvis
Een gedicht over Maanvis
#trutDat klopt mijnheer, u bent helemaal bij.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Och jee, zit je weer aan de rijmelarij?Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagenDJMO
#trutDie ken ik niet,quote:
bedoel je soms DJMO
Want dat ben ik zoals je zietIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagenzondag 31 januari 2021 @ 21:19:28 #106FreshFruit
Vita Brevis.Put in a zakje.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"And He said: close the shops on easter!"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.zondag 31 januari 2021 @ 21:19:31 #107Homijn
Oryctolagus hominusHet is weer zover in het Dodetopicspel:
het einde van de maand nadert snel
Wie pakt er op het laatst nog een punt?
En het belangrijkst: wordt mij nog wat gegund?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – GrrrrrrrrDie bedoelde ikquote:Op zondag 31 januari 2021 21:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die ken ik niet,
bedoel je soms DJMO
Want dat ben ik zoals je zietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!zondag 31 januari 2021 @ 21:20:02 #111Homijn
Oryctolagus hominusGedichtjes maken is toch leuker dan in 76 talen "Maanvis" zeggen.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 21:20:21 #112FreshFruit
Vita Brevis.Dottie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.zondag 31 januari 2021 @ 21:20:32 #114hemarookworst
Man bijt worstbedoeningquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenDJMO
#trutAls het aan mij ligt krijg je geen klotenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:19 schreef Homijn het volgende:
Het is weer zover in het Dodetopicspel:
het einde van de maand nadert snel
Wie pakt er op het laatst nog een punt?
En het belangrijkst: wordt mij nog wat gegund?
Maar aangezien ik nogal moe ben
zal ik je niet van je plaats af stoten
Aangezien ik zo naar m'n bedje renIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagenzondag 31 januari 2021 @ 21:20:55 #116FreshFruit
Vita Brevis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.zondag 31 januari 2021 @ 21:21:04 #117Maanvis
Centuries in a lifetimeDMMO is DJMO de MMO (massively multiplayer online), het computerspel waarin je een redacteur speelt van een bekende nieuwssite en gaat wandelen over bruggen en daar op die bruggen allemaal draken moet verslaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die ken ik niet,
bedoel je soms DJMO
Want dat ben ik zoals je zietTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:21:37 #119mazaru
Geloof niet alles wat je denktquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖DJMO
#trutHoe verzin je hetquote:Op zondag 31 januari 2021 21:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DMMO is DJMO de MMO (massively multiplayer online), het computerspel waarin je een redacteur speelt van een bekende nieuwssite en gaat wandelen over bruggen en daar op die bruggen allemaal draken moet verslaan.Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagenzondag 31 januari 2021 @ 21:22:09 #121Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:22:52 #122Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:23:08 #123Homijn
Oryctolagus hominusMazaru wordt gepest door BREIN
Dat is natuurlijk niet zo fijn
Ze wil een film downloaden en kijken
Maar ziet in DTS haar tijd verstrijken
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 21:24:20 #125Maanvis
Centuries in a lifetimeSHITquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:25:11 #127Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!R-woud93
Voorbeeldusermooiquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*zondag 31 januari 2021 @ 21:27:03 #129Maanvis
Centuries in a lifetimeja hier heeft ze geen cokehoofdquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:27:49 #131ToT
Welke FOK!ster is momenteel drachtig?quote:
Okee ik kap met die rijmelarij!R-woud93
Voorbeelduserquote:Op zondag 31 januari 2021 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke FOK!ster is momenteel drachtig?
Okee ik kap met die rijmelarij!~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*O oke. Kan weet het niet meerquote:Op zondag 31 januari 2021 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik heb het al wel vaker gedaan hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!zondag 31 januari 2021 @ 21:29:39 #138ToT
Zo weinig indruk gewekt met mijn dichtkunsten.....quote:Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-01-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 3099 / +58 / +44 / 13202 / 14990
2. FreshFruit / 1484 / +202 / +40 / 5612 / 6482
3. murp / 1344 / +0 / +0 / 53 / 58
4. HiDiHo / 1135 / +0 / +0 / 2943 / 3553
5. Superbadeendje / 804 / +13 / +9 / 2900 / 3579
6. Mrsloveable / 775 / +17 / +15 / 4479 / 5045
7. mario390 / 711 / +13 / +2 / 2514 / 3098
8. Tjalala / 677 / +53 / +41 / 3771 / 4440
9. Maanvis / 672 / +86 / +39 / 2879 / 3405
10. DerRabbit / 498 / +3 / +17 / 2486 / 2823
11. ToT / 448 / +34 / +11 / 3360 / 3669
12. PlymouthFury / 389 / +5 / +8 / 1148 / 1300
13. chufi / 335 / +0 / +8 / 718 / 939
14. gebrokenglas / 299 / +5 / +14 / 1695 / 1873
15. shiitake / 283 / +2 / +0 / 773 / 940
16. m1st1g / 281 / +0 / +2 / 1477 / 1619
17. aloa / 281 / +0 / +0 / 2866 / 3056
18. Jippie / 256 / +0 / +4 / 1182 / 1310
19. mazaru / 238 / +16 / +6 / 1808 / 1956
20. hemarookworst / 222 / +6 / +4 / 1705 / 1894SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+zondag 31 januari 2021 @ 21:30:30 #140Maanvis
Centuries in a lifetimeDoe niet zo kinderachtigquote:Op zondag 31 januari 2021 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke FOK!ster is momenteel drachtig?
Okee ik kap met die rijmelarij!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
#trutquote:Op zondag 31 januari 2021 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo weinig indruk gewekt met mijn dichtkunsten.....
i'm the master !Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagenzondag 31 januari 2021 @ 21:30:48 #143Maanvis
Centuries in a lifetimeNog 5 punktenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
#trutIk ben corona zat.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagenR-woud93
VoorbeelduserEn over een paar uurtjes is iedereen het vergetenquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*Voor jou valt het wel mee je kan gewoon je dingen blijven doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!zondag 31 januari 2021 @ 21:32:21 #149Homijn
Oryctolagus hominusDe Maanvis heet ook wel Pterophyllum scalare
en heeft in het Dodetopicspel een grote fanschare
Hij heeft een hoge rug en is zo'n 15 centimeter lang
Bovendien is hij voor geen enkele bolker bang
De Maanvis houdt zich niet graag in open water op
Zijn positie in het Dodetopicspel is verre van top
Het liefst laat hij zich door stromingen meedrijven
Hij post vaak na tienen soms voor vijven.
De Maanvis heeft een voorliefde voor de Vallisneria
Geen idee wat dat is, maar het staat op Wikipedia
Het volgende maakt de verwarring compleet:
er is ook nog een andere vis die "maanvis" heet.
Deze 'mola mola' is bij ons een inheemse soort
En ook eentje die in DTS bar weinig punten scoort
De Pterophyllum scalare noemt men soms 'de gewone maanvis'
Wat gezien zijn reputatie in DTS een nogal ongelukkige naam is
© Homijn en WikipediaMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 21:32:55 #151ToT
Gast!quote:Op zondag 31 januari 2021 21:32 schreef Homijn het volgende:
De Maanvis heet ook wel Pterophyllum scalare
© Homijn en Wikipediazondag 31 januari 2021 @ 21:33:00 #152Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:33:40 #154Homijn
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 21:33:56 #156Maanvis
Centuries in a lifetimeWat een mooi gedicht en het klopt ook helemaalquote:Op zondag 31 januari 2021 21:32 schreef Homijn het volgende:
De Maanvis heet ook wel Pterophyllum scalare
© Homijn en WikipediaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:35:45 #159ToT
zondag 31 januari 2021 @ 21:36:30 #161Homijn
Oryctolagus hominusHet is vast 's nachts gebeurd?quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 21:36:35 #162Maanvis
Centuries in a lifetimequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:38:13 #165moemoe
#teampandaquote:Op zondag 31 januari 2021 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
!!!!
Ik wist niet eens dat je aan seks deed!
Wie is de gelukkige aanstaande papa? @:Paul ?Maybe.quote:zondag 31 januari 2021 @ 21:38:50 #166ToT
Dus Paul is nog niet wanhopig genoeg om z'n broek voor een koetje op de enkels te laten zakken??quote:zondag 31 januari 2021 @ 21:38:59 #167Maanvis
Centuries in a lifetime@Homijn Ik heb 'm in mijn sig gezet anders vind ik hem nooit terugTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!Tijdens het schiet spelletje. Iemand heeft ander kruit geschoten 😛Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!zondag 31 januari 2021 @ 21:39:46 #170Homijn
Oryctolagus hominusHeel goed, ik juich dat toequote:Op zondag 31 januari 2021 21:38 schreef Maanvis het volgende:
@:homijn Ik heb 'm in mijn sig gezet anders vind ik hem nooit terugMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 21:40:06 #171ToT
Ow het was een kruitje roer-me-niet?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:39 schreef Dotteke het volgende:
Tijdens het schiet spelletje. Iemand heeft ander kruit geschoten 😛zondag 31 januari 2021 @ 21:40:48 #172Maanvis
Centuries in a lifetimeScalare is ook de nick die ik veel gebruik op engelstalige sites of in gamesTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:41:25 #173ToT
!!!quote:Op zondag 31 januari 2021 21:40 schreef Maanvis het volgende:
Scalare is ook de nick die ik veel gebruik op engelstalige sites of in games
IK KRIJG NOG 2 MILJOEN GOLD PIECES VAN JOU, LUL!!!!!!Als ze zwanger is is er wel degelijk geroerd 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!zondag 31 januari 2021 @ 21:41:51 #175ToT
Dat dus ja!quote:Op zondag 31 januari 2021 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze zwanger is is er wel degelijk geroerd 😉zondag 31 januari 2021 @ 21:42:22 #176Maanvis
Centuries in a lifetimeIn welk spel?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
!!!
IK KRIJG NOG 2 MILJOEN GOLD PIECES VAN JOU, LUL!!!!!!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:42:46 #178Homijn
Oryctolagus hominusHet doelwit stootte hoge tonen uitquote:Op zondag 31 januari 2021 21:39 schreef Dotteke het volgende:
Tijdens het schiet spelletje. Iemand heeft ander kruit geschoten 😛
Keurig zuiver, met de lipjes getuit
Wat er was gebeurd? Nou vooruit:
Hij was geraakt door fluitekruid
© Homijn en Marijke HelwegenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 21:42:52 #179Maanvis
Centuries in a lifetimeHeb ik nooit gespeeldquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:43:18 #180ToT
Nou in dit geval was ZIJ geraakt door het kruid uit een fluit!quote:Op zondag 31 januari 2021 21:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het doelwit stootte hoge tonen uit
Keurig zuiver, met de lipjes getuit
Wat er was gebeurd? Nou vooruit:
Hij was geraakt door fluitekruid
© Homijn en Marijke Helwegenzondag 31 januari 2021 @ 21:43:55 #181Maanvis
Centuries in a lifetimezal je kind maar wezen, naa na na naTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:44:07 #182ToT
Ah kut!quote:
Ach ja, boeiuh; had daar toch alle skills al op 99 staan toen ze weer met een paar doodsaaie nieuwe skills aan kwamen zetten.zondag 31 januari 2021 @ 21:44:37 #183Homijn
Oryctolagus hominusOok goed.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou in dit geval was ZIJ geraakt door het kruid uit een fluit!MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 21:45:25 #184ToT
"I also blocked your credit card and cancelled your Netflix subscription. By the way dad, what is this site called 'Pornhub'? Well, you're not a gold member of it anymore!"quote:zondag 31 januari 2021 @ 21:45:33 #185Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:47:19 #186gebrokenglas
Half human, half coffeeEr gaan ook verhalen dat een papegaai via Alexa allemaal dingen aan het bestellen was.quote:
Googlen op bird ordering alexaSoms heb je van die dagen dat je denkt wat moet ik hier weer meezondag 31 januari 2021 @ 21:47:54 #187Homijn
Oryctolagus hominusSnel wat punten halen in het Dodetopicspel
is op de laatste avond van de maand een helMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 21:50:03 #189Maanvis
Centuries in a lifetimeWe gaan door tot het gaatjeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:53:22 #191Homijn
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 21:53:34 #192moemoe
#teampandaNah, @Paul is irl best tof hoor .quote:Op zondag 31 januari 2021 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus Paul is nog niet wanhopig genoeg om z'n broek voor een koetje op de enkels te laten zakken??zondag 31 januari 2021 @ 21:53:40 #193Superbadeendje
De wereld is mijn vijverAlles draait om het gaatje, denk maar aan een LP.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!zondag 31 januari 2021 @ 21:54:26 #195Homijn
Oryctolagus hominusOf aan bepaalde vormen van prostitutiequote:Op zondag 31 januari 2021 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Alles draait om het gaatje, denk maar aan een LP.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 21:55:30 #196Superbadeendje
De wereld is mijn vijverIk heb alleen met LP's ervaring.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:54 schreef Homijn het volgende:
[..]
Of aan bepaalde vormen van prostitutieActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!zondag 31 januari 2021 @ 21:55:36 #197Maanvis
Centuries in a lifetimeBijnaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:56:52 #198Superbadeendje
De wereld is mijn vijverBijna wat?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!zondag 31 januari 2021 @ 21:57:05 #199Maanvis
Centuries in a lifetimeOuwe bokquote:Op zondag 31 januari 2021 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alleen met LP's ervaring.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
VoorbeelduserNieuwe ronde natuurlijk1!!!quote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*zondag 31 januari 2021 @ 21:59:13 #201Superbadeendje
De wereld is mijn vijverBakvisje.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!zondag 31 januari 2021 @ 21:59:21 #202Maanvis
Centuries in a lifetimebijna tjalala voorijTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 21:59:54 #203Superbadeendje
De wereld is mijn vijverOh ja daar deden we ook nog aan.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!zondag 31 januari 2021 @ 22:01:05 #204Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 22:01:09 #205Homijn
Oryctolagus hominustwiedeliediedieMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:02:13 #206Maanvis
Centuries in a lifetimeik ben een kanariepietquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
#trutEn ik ben kierewietquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagenzondag 31 januari 2021 @ 22:03:58 #208Homijn
Oryctolagus hominusDMJO is kierewiet
en loopt als kievitMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:04:52 #211Homijn
Oryctolagus hominusVolgens het script was dat mijn tekstMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:05:49 #212Maanvis
Centuries in a lifetimeHoi @Kierewietquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 22:06:47 #213Maanvis
Centuries in a lifetimekut dat @kree en @DeBraad er niet meer zijn, krijg weer zin om een FOK! musical te schrijven na die rijmelarij van anderenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 22:08:00 #214Homijn
Oryctolagus hominusHoe is het met kree?
Is hij nog aanwezig? Nee
Hetzelfde geldt voor DeBraad;
hij die steeds weer komt en gaatMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:08:48 #215DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidKree is er nog af en toe maar post vooral in zijn eigen topic hier in ONZ.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:08 schreef Homijn het volgende:
Hoe is het met kree?
Is hij nog aanwezig? Nee
Hetzelfde geldt voor DeBraad;
hij die steeds weer komt en gaat
Braad is zijn traditionele aandachtstournee weer aan het doen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.Je bent Tjalala voor bij maan 😁Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!zondag 31 januari 2021 @ 22:09:03 #217Maanvis
Centuries in a lifetimeIk ben @Tjalala voorbij *OTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 22:09:20 #218Homijn
Oryctolagus hominusDat rijmt nietquote:Op zondag 31 januari 2021 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree is er nog af en toe maar post vooral in zijn eigen topic hier in ONZ.
Braad is zijn traditionele aandachtstournee weer aan het doen.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – GrrrrrrrrR-woud93
VoorbeelduserJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*zondag 31 januari 2021 @ 22:10:03 #220Homijn
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:10:17 #222DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidMet de Braad valt ook niets te rijmen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:10:37 #223Homijn
Oryctolagus hominusZit wat inMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:11:07 #225Maanvis
Centuries in a lifetimeBraadje is net heintje davidsTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 22:11:36 #226DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidIs @ToT alweer aan het noiken?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:12:27 #227Maanvis
Centuries in a lifetimeWat een vieze vrouw
Een gedicht over Maanvis
VoorbeelduserJawel joh, kun je prima muziek van maken!quote:Op zondag 31 januari 2021 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de Braad valt ook niets te rijmen.
(ik wou hier een gifje posten maar dan valt valt iedereen weer over mij heen dus laat ik het maar achterwege)~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*zondag 31 januari 2021 @ 22:12:58 #229DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidVerstandig, zeer verstandig!quote:Op zondag 31 januari 2021 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jawel joh, kun je prima muziek van maken!
(ik wou hier een gifje posten maar dan valt valt iedereen weer over mij heen dus laat ik het maar achterwege)Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:13:36 #230Homijn
Oryctolagus hominusDat zie je zo: dat is een modjequote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – GrrrrrrrrR-woud93
VoorbeelduserVriendin van @Paul?quote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*zondag 31 januari 2021 @ 22:14:55 #232DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidPaul is van de herenliefde!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:15:48 #233Shii
Niets. Ik deed een Homijntje.quote:Al is de leugen nog zo snel....zondag 31 januari 2021 @ 22:16:38 #234Homijn
Oryctolagus hominusShiitake is a true champignonMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:16:47 #235DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid#TeamNijntjequote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022PARDONquote:GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!zondag 31 januari 2021 @ 22:17:21 #237Maanvis
Centuries in a lifetimewe are the champignons my friendsquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 22:17:47 #238Homijn
Oryctolagus hominusDit werkt wel, als je snel een mod in het topic wilt:
@[vul hier naam van mod in] is van de herenliefdeMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:19:06 #240DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidWaarom stuur je anders al die pikante foto's naar de mannelijke DTS'ers?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:19:10 #241Homijn
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:19:57 #242Maanvis
Centuries in a lifetime@SuperwormJim is van de herenliefde
@murp is van de herenliefde
@HeaN82 is van de herenliefde
@Haags is van de herenliefde
@Flippiee is van de herenliefde
@Pharkus is van de herenliefde
@Erasmus is van de herenliefde
@Leonos is van de herenliefde
@yvonne is van de herenliefdeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Voorbeelduserff een litertje olie bestellen op het internet omdat ik te lui ben om naar de automaterialenzaak te rijden~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*zondag 31 januari 2021 @ 22:20:29 #244DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidEven uitproberen dan maar!quote:Op zondag 31 januari 2021 22:17 schreef Homijn het volgende:
Dit werkt wel, als je snel een mod in het topic wilt:
@[vul hier naam van mod in] is van de herenliefde
@Erasmus is van de herenliefde!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:20:58 #245Homijn
Oryctolagus hominusBij Yvonne had je "Yvonne is van de Tweede Wereldoorlog" moeten schrijven.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:19 schreef Maanvis het volgende:
@:superwormjim is van de herenliefde
@:murp is van de herenliefde
@:hean82 is van de herenliefde
@:haags is van de herenliefde
@:flippiee is van de herenliefde
@:pharkus is van de herenliefde
@:erasmus is van de herenliefde
@:leoonos is van de herenliefde
@:yvonne is van de herenliefdeMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:21:49 #246DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidVan Yvonne weet iedereen dat zij van de groot geschapen heren houdquote:Op zondag 31 januari 2021 22:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bij Yvonne had je "Yvonne is van de Tweede Wereldoorlog" moeten schrijven.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:22:20 #247Superbadeendje
De wereld is mijn vijverBij haags legoliefde.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bij Yvonne had je "Yvonne is van de Tweede Wereldoorlog" moeten schrijven.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!zondag 31 januari 2021 @ 22:22:42 #248Maanvis
Centuries in a lifetime@tong80quote:Op zondag 31 januari 2021 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van Yvonne weet iedereen dat zij van de groot geschapen heren houdTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 22:24:08 #249Homijn
Oryctolagus hominusOké, nu is het wel weer genoeg. Ik heb nog punten nodig.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:24:10 #250DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidDie zijn van de transgenders met rare poep fetisj liefde te zijn.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022quote:Op zondag 31 januari 2021 22:17 schreef Homijn het volgende:
Dit werkt wel, als je snel een mod in het topic wilt:
@[vul hier naam van mod in] is van de herenliefdeGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!zondag 31 januari 2021 @ 22:26:06 #252hemarookworst
Man bijt worstwortelpuntjesquote:Op zondag 31 januari 2021 22:24 schreef Homijn het volgende:
Oké, nu is het wel weer genoeg. Ik heb nog punten nodig.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenzondag 31 januari 2021 @ 22:26:38 #253hemarookworst
Man bijt worstwel eindelijk een goeie UI, een flikkerpolitiekostuumquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenzondag 31 januari 2021 @ 22:27:01 #254Homijn
Oryctolagus hominusquote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:27:43 #256Homijn
Oryctolagus hominusAlles beter dan een UI waarin je zelf wordt opgegetenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel eindelijk een goeie UI, een flikkerpolitiekostuumMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:29:10 #257hemarookworst
Man bijt worstIs niet voor jou bedoeld hequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenzondag 31 januari 2021 @ 22:29:18 #258hemarookworst
Man bijt worstquote:Op zondag 31 januari 2021 22:27 schreef Homijn het volgende:
[..]
Alles beter dan een UI waarin je zelf wordt opgegetenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenzondag 31 januari 2021 @ 22:29:23 #259DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidMet wat aangebakken uitjes en een beetje spek best lekker!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:29:28 #260Maanvis
Centuries in a lifetimeoh dus hij is de kerel die een meisje uitnodigde om bij 'm te komen eten, laxeermiddel in d'r eten had gegooid, ten toen ze vroeg om bij hem naar de wc te gaan want ze voelde een bolus opkomen, zei hij 'effe nog wat opruimen', en hij bleef maar weg, waarop het meisje in d'r broek scheet, en ze bleef hem roepen, eindelij kwam ie uit de WC, meisje zo van oh sorry dat ik in mijn broek heb gescheten, waaop hij zegt 'aaah geeft niet ga maar ff douchen dan gooi ik je kleren wel in de was en je krijgt kleren van mij aan', dus zij douchen, en als ze terugkomt blijkt die gast haar ondergescheten kleren aangetrokken te hebben en zichzelf er in af te trekkenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn van de transgenders met rare poep fetisj liefde te zijn.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
VoorbeelduserDaarom mag ik wel een pittige mening hebbenquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*zondag 31 januari 2021 @ 22:30:08 #262Homijn
Oryctolagus hominusEigenlijk is hemarookworst gewoon een soort omgekeerde kannibaalMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:32:07 #263Superbadeendje
De wereld is mijn vijverNiveau daalt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!zondag 31 januari 2021 @ 22:32:10 #264DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidStiekem was dat onze paulusquote:Op zondag 31 januari 2021 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh dus hij is de kerel die een meisje uitnodigde om bij 'm te komen eten, laxeermiddel in d'r eten had gegooid, ten toen ze vroeg om bij hem naar de wc te gaan want ze voelde een bolus opkomen, zei hij 'effe nog wat opruimen', en hij bleef maar weg, waarop het meisje in d'r broek scheet, en ze bleef hem roepen, eindelij kwam ie uit de WC, meisje zo van oh sorry dat ik in mijn broek heb gescheten, waaop hij zegt 'aaah geeft niet ga maar ff douchen dan gooi ik je kleren wel in de was en je krijgt kleren van mij aan', dus zij douchen, en als ze terugkomt blijkt die gast haar ondergescheten kleren aangetrokken te hebben en zichzelf er in af te trekkenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:32:21 #265hemarookworst
Man bijt worstHier ga je idd de gevangenis niet voor inquote:Op zondag 31 januari 2021 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom mag ik wel een pittige mening hebbenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenzondag 31 januari 2021 @ 22:32:39 #266Homijn
Oryctolagus hominusWaarom nou niet één seconde later....quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:32:57 #267DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidNiffeau daalt iddquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:33:55 #268Superbadeendje
De wereld is mijn vijverKut, sorrie dat ik er niet op lette.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom nou niet één seconde later....Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!zondag 31 januari 2021 @ 22:33:58 #269Homijn
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:34:11 #270Maanvis
Centuries in a lifetimehij is tweeslachtig, dus eigenljk een hemafrodietrookworstquote:Op zondag 31 januari 2021 22:30 schreef Homijn het volgende:
Eigenlijk is hemarookworst gewoon een soort omgekeerde kannibaalTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 22:34:36 #271Homijn
Oryctolagus hominusbrrrrMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:37:23 #273Superbadeendje
De wereld is mijn vijverJe hebt een puntje.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!zondag 31 januari 2021 @ 22:37:30 #274Maanvis
Centuries in a lifetimegvd eerst krijg ik al rare metal op youtube dankzij @ToT en nu krijg ik ook al gare reclame op facebook dankzij 'm.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 22:37:38 #275Homijn
Oryctolagus hominusokéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:37:55 #276DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidDikke HUTS A NIFFEAUOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:38:31 #277DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidIk kreeg laatst reclame voor dildo's die aangeprezen werden door een vrij fors gebouwde Duitserquote:Op zondag 31 januari 2021 22:37 schreef Maanvis het volgende:
gvd eerst krijg ik al rare metal op youtube dankzij @:tot en nu krijg ik ook al gare reclame op facebook dankzij 'm.
[ afbeelding ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:38:35 #278Homijn
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:38:58 #279DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:39:24 #280Maanvis
Centuries in a lifetime@liesje1979 heeft een nieuw soort FOK!stok spel gemaakt maar dan met kabouters.
Ik moest het delen op facebook maar ik dacht ik plaats het ook effe hier
https://reizendekabouters.nl/Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
VoorbeelduserNiet gekliktquote:Op zondag 31 januari 2021 22:39 schreef Maanvis het volgende:
@:liesje1979 heeft een nieuw soort FOK!stok spel gemaakt maar dan met kabouters.
https://reizendekabouters.nl/~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*zondag 31 januari 2021 @ 22:40:46 #282Homijn
Oryctolagus hominustakje?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:40:50 #283Maanvis
Centuries in a lifetimeWel gelikt?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
VoorbeelduserAls Lassiequote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*zondag 31 januari 2021 @ 22:41:21 #285Shii
Wel geklikt. Is leuk. Ik had het al gezien.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:39 schreef Maanvis het volgende:
@:liesje1979 heeft een nieuw soort FOK!stok spel gemaakt maar dan met kabouters.
https://reizendekabouters.nl/Al is de leugen nog zo snel....Bedankt, denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:39 schreef Maanvis het volgende:
https://reizendekabouters.nl/zondag 31 januari 2021 @ 22:42:37 #288Homijn
Oryctolagus hominusKleine wezentjes met puntmutsen die van een bepaald soort reggae houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrzondag 31 januari 2021 @ 22:43:13 #290DerRabbit
Zijne KonijnlijkheidEen wilde liesje hierquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.zondag 31 januari 2021 @ 22:43:16 #291Maanvis
Centuries in a lifetimeHoi Liesjequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!zondag 31 januari 2021 @ 22:43:33 #292Homijn
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr