SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er groeien draadjes uit m'n hoofd. Ik voel me net E.T.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ja maar je kan kiezen om niet te kiezenquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
De mentale energie is weer op maar ik ben nog niet thuis
Dat is geen optiequote:Op donderdag 3 juli 2025 22:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar je kan kiezen om niet te kiezen
Altijd lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Lekker schoon opgemaakt bedje
quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:14 schreef DJMO het volgende:
E.T.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er groeien draadjes uit m'n hoofd. Ik voel me net E.T.![]()
Die hechtdraden steken achterlijk ver uit. Arts wilde het zichzelf zeker makkelijk maken en niet te hoeven zoeken als ze er uit gehaald moeten wordenquote:
de andere optie was kaalscheren?quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die hechtdraden steken achterlijk ver uit. Arts wilde het zichzelf zeker makkelijk maken en niet te hoeven zoeken als ze er uit gehaald moeten worden
IJsjes maken van watermeloenquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja of nog een bakje watermeloen, keuzes keuzes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |