quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:42 schreef DJMO het volgende:
Echt hoor.
Een gesprek van 20 minuten met de psychiater van het fact, en ik heb een recept clomiprazine op zak.
3,5 maand om gebedeld bij'n opname, maar krijgen? Ho maar
20 minuten, dacht schiet niet op.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:42 schreef DJMO het volgende:
Echt hoor.
Een gesprek van 20 minuten met de psychiater van het fact, en ik heb een recept clomiprazine op zak.
3,5 maand om gebedeld bij'n opname, maar krijgen? Ho maar
Schoot juist prima op. Hoefde tenminste niet tot treurens toe alles opnieuw te vertellen. Hij was het binnen het kwartier met me eens dat ik nieuwe medicatie nodig heb. Daarna nog 5 minuten gebabbeld over de werking en bijwerkingen ervan, en toen was het oké.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
20 minuten, dacht schiet niet op.
Maar je hebt wel je medicijnen
Oke, maar je komt daar niet voor niets, je zit met veel dingen die verwerkt moeten worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Schoot juist prima op. Hoefde tenminste niet tot treurens toe alles opnieuw te vertellen. Hij was het binnen het kwartier met me eens dat ik nieuwe medicatie nodig heb. Daarna nog 5 minuten gebabbeld over de werking en bijwerkingen ervan, en toen was het oké.
Voor nu alleen de medicatie. Als dat op orde is kijk ik wel rustig verder naar een hypnotherapeut die de laatjes in m'n brein kan ordenen en dichtdoen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, maar je komt daar niet voor niets, je zit met veel dingen die verwerkt moeten worden.
Of was je daar alleen voor nieuwe medicijnen?
Ik hoop dat de medicatie aanslaatquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor nu alleen de medicatie. Als dat op orde is kijk ik wel rustig verder naar een hypnotherapeut die de laatjes in m'n brein kan ordenen en dichtdoen.
Bizar. Eindelijk ....quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Schoot juist prima op. Hoefde tenminste niet tot treurens toe alles opnieuw te vertellen. Hij was het binnen het kwartier met me eens dat ik nieuwe medicatie nodig heb. Daarna nog 5 minuten gebabbeld over de werking en bijwerkingen ervan, en toen was het oké.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |