Wij houden Arsenal in toomquote:Op woensdag 10 november 2004 00:58 schreef Zwansen het volgende:
Als Arsenal maar geen roet in het eten gooit...
Laten we het allemaal hopenquote:Op woensdag 10 november 2004 01:08 schreef Suijk het volgende:
Zou het in dit jubileumtopic gebeuren dat jullie ook de tweede ronde bereiken?
knockoutquote:Op woensdag 10 november 2004 01:16 schreef Zwansen het volgende:
Is de 2e ronde knockout ronde? Of weer een poule?
Tuurlijk snap ik datquote:Spideyman schreef:
Je snapt ook wel dat het voor de ontwikkeling van zo'n groot talent niet goed is als hij maar een paar wedstrijden per seizoen speelt.
en je gaat me niet vertellen dat zo'n gozertje kans heeft met Ronaldo, Raul, Morientes en Owen voor zich.
tja, ik kan er wel inkomen dat die gast eindelijk eens een vaste basisplaatrs wil, maar als Bogelund fit is zal hij toch wel weer naar de bank verhuizen. Mij maakt het niet zoveel uit, als de beste maar speelt.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:36 schreef cultheld het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=64651/sc=52d782
Wou jij beweren dat 't slim is om vijf goede spitsen te hebben? Morientes, Ronaldo, Raúl, Owen, Portillo (momenteel verhuurd dan) en dan komt Robinho daar nog bij. Wat hebben ze verder? Een geblesseerde neo-nazi en een geblesseerde Walter Samuel als verdediging en zeer aanvallend ingestelde backs, die niet bepaald in bloedvorm verkeren. Zidane en Figo die aan 't aftakelen zijn en beter kunnen gaan afbouwen bij Olympique en Sporting Lissabon. Beckham die alleen maar kan passen en voor de rest is het niet eens noemenswaardigquote:Op woensdag 10 november 2004 08:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat. Maar het is vooral dom van hem zelf dat hij voor het snelle geld kiest, terwijl hij bijvoorbeeld bij Benfica ook goed kan verdienen.
Daarnaast zei cultheld dat het dom was van real madrid, dus wilde ik zijn visieeven zien
Bogelund hoeft ook niet te spelen van mij. Ooijer is veel beter dan hijquote:Op woensdag 10 november 2004 10:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tja, ik kan er wel inkomen dat die gast eindelijk eens een vaste basisplaatrs wil, maar als Bogelund fit is zal hij toch wel weer naar de bank verhuizen. Mij maakt het niet zoveel uit, als de beste maar speelt.
En Theo kan veel, maar Van Bommel opvolgen is mi. toch net ff te ver gegrepen.
Ik denk het niet, Theo speelt op het moment zeer goed, geeft weinig weg en Bogelund is nogal een onrustige speler die vaak toch wat foutjes maakt.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tja, ik kan er wel inkomen dat die gast eindelijk eens een vaste basisplaatrs wil, maar als Bogelund fit is zal hij toch wel weer naar de bank verhuizen. Mij maakt het niet zoveel uit, als de beste maar speelt.
Ik denk dat ie na dit seizoen nog minimaal 2 jaar mee kan, waarschijnlijk zelfs wel 3.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:02 schreef Suijk het volgende:
Hoe lang denk je dat Ooijer nog mee kan dan?
Hij kan qua spel natuurlijk nog altijd goed mee. Maar qua blessures begint hij een beetje op Ernest Faber te lijken.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie na dit seizoen nog minimaal 2 jaar mee kan, waarschijnlijk zelfs wel 3.
Misschien Ooijer op de positie van Cocu en Cocu op de positie van Van Bommel? Takak terug halen is ook een optie of eventueel een speler halenquote:Op woensdag 10 november 2004 11:07 schreef Suijk het volgende:
Hij is 30 toch nu? De positie van v. Bommel vraagt wel redelijk wat van een speler, ik denk eerlijk gezegd niet dat hij dat kan.
Ik denk wel dat hij dat kan mits hij geen ernstige blessure meer oploopt.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:07 schreef Suijk het volgende:
Hij is 30 toch nu? De positie van v. Bommel vraagt wel redelijk wat van een speler, ik denk eerlijk gezegd niet dat hij dat kan.
Cocu zou nog kunnen inderdaad, maar ik heb het gevoel dat hij niet meer zo top is. Het gaat zienderogen achteruit, volgend jaar zal dat helemaal te merken zijn. Takak moet zich nog maar bewijzen, maar dat zou een optie kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien Ooijer op de positie van Cocu en Cocu op de positie van Van Bommel? Takak terug halen is ook een optie of eventueel een speler halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |