quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi PSV vriendjes. Champignons league staat ook weer voor de deur.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
Van het stadionquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:32 schreef Suijk het volgende:
Wat wordt er bedoeld met die herfinanciering?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:30 schreef jpg97 het volgende:
Welcome back Kezza, hopen dat ie de traditie van moeizaam scoren in de CL heeft vastgehouden
Champignonsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij is z'n laatste CL-goal nog altijd die van 6 jaar geleden tegen Lazio.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:30 schreef jpg97 het volgende:
Welcome back Kezza, hopen dat ie de traditie van moeizaam scoren in de CL heeft vastgehouden
Dan zou het mooi zijn om het cirkeltje rond te maken en dat 'ie een hattrick maakt tegen jullie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is z'n laatste CL-goal nog altijd die van 6 jaar geleden tegen Lazio.![]()
Hier durf ik wel mee in te gaan. Kezza mag scoren tegen PSVquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik voorspel een 4-0 tegen VVV en een 2-1 tegen Fener
Ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
2-1 is riskant ivm onderling resultaat, sowieso thuis de 0 houden (ik denk dat de technische staf hier ook voor gaat, zal dus wel weer draak van een wedstrijd worden), als Kezza zo graag tegen ons wil scoren laat t dan maar daar zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet in ieder geval dat die wedstrijd gruwelijk slecht voor mijn hart gaat zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:26 schreef KELDER het volgende:
[..]
2-1 is riskant ivm onderling resultaat, sowieso thuis de 0 houden (ik denk dat de technische staf hier ook voor gaat, zal dus wel weer draak van een wedstrijd worden), als Kezza zo graag tegen ons wil scoren laat t dan maar daar zijn
Hopelijk/waarschijnlijk spaart PSV de krachten voor dinsdag inderdaadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Even je typefout verbeterd DDquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik voorspel een spetterende 10-0...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |