Dortmund heeft financiële problemen en dan verwachten ze daar prijzen.quote:
Ja, het is denk ik ook niet verstandig om iemand anders voor de groep te zetten in deze beslissende fase. Het kan werken, maar het kan ook gigantisch verkeerd uitpakken. Maar dat Koeman na dit seizoen nog trainer van PSV is, lijkt me wel erg onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Alles zal afhangen van het resultaat van zondag. Verliest hij, dan moet hij direct weg. Wint hij dan mag hij in de playoffs nog ff aanmodderen.
Ja ha-ha, alleen in Amsterdam laten ze hem meerdere seizoenen aan het werk.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:19 schreef patrickt37 het volgende:
Koeman blijft nog 1 seizoen in Eindhoven tot het volledig verval van PSV door zijn aankopen een feit is.
Dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 26 april 2007 23:19 schreef patrickt37 het volgende:
Koeman blijft nog 1 seizoen in Eindhoven tot het volledig verval van PSV door zijn aankopen een feit is.
Dat lijkt me inderdaad een prima reden voor het PSV-bestuur om hem te laten zittenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:19 schreef patrickt37 het volgende:
nee horo, pas na de overwinnig op Ajax, half novemberquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:12 schreef Loserkid het volgende:
hij heeft t toch goed gedaan? heel seizoen op nr 1!
Dat denk ik ook. Behalve als PSV door een klein wonder toch nog kampioen wordt, dan mag hij nog een jaartje doormodderen. Maar goed die kans is niet zo grootquote:Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef Leso_Varen het volgende:
Hij is sowieso na de play-offs weg, als we zondag geen 3 punten pakken is 'ie na zondag weg denk ik.
Neequote:Op vrijdag 27 april 2007 02:53 schreef Fetai het volgende:
Hopen jullie niet dat PSV gigantisch onderuit gaat? Ben je in ieder geval van Ronald af en de kans dat jullie nog kampioen worden is ook vrijwel niet aanwezig...![]()
Trainers van Ajax die het niet goed deden, mochten natuurlijk ook altijd blijvenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:51 schreef CoOki3 het volgende:
als Psv koeman ontslaat snap ik helemaal niets meer van psv
Goede zet Koeman. Dingen gaan eisen.quote:Koeman eist uitleg van Schuitema en Kluivert
27/4/2007 10:01
Ronald Koeman heeft het momenteel niet makkelijk bij PSV. Voorzitter Frits Schuitema en spits Patrick Kluivert hadden deze week het een en ander op te merken over de trainer, die vervolgens beiden om uitleg vroeg.
Zo had voorzitter Schuitema verteld dat het komende duel met Vitesse wel eens belangrijk kan zijn voor de toekomst van Koeman als coach van de Eindhovense club. 'In het voetbal is niets zeker', wees de preses een voortijdig ontslag van zijn trainer niet van de hand.
Per telefoon vroeg Koeman om een ophelderend gesprek, maar donderdag na de ochtendtraining reageerde de coach zeer geprikkeld, toen hij werd ondervraagd over Schuitema. 'Een gesprek met de voorzitter is er niet geweest. Dat hoeft ook niet, want ik lees in de krant wel wat de voorzitter vindt.'
Met Kluivert had Koeman wél een gesprek. De aanvaller had het wisselbeleid van zijn trainer als gênant bestempeld. De coach had tijdens het uitduel met FC Utrecht de onervaren Género Zeefuik eerder laten invallen dan Oranje's topscorer Kluivert.
Koeman meldde dat hij vrijdagmiddag pas wil ingaan op vragen over het onderhoud met Kluivert. De spits zelf was kortaf. 'Ik heb behoorlijk flink met de trainer gesproken. Naar de inhoud moet je hem vragen; hij vond het gesprek nodig, ik niet', tekende het Eindhovens Dagblad op uit de mond van de dertigjarige aanvaller.
ik zeg ook niet dat ik het bij ajax allemaal snap, maar koeman doet het tog gewoon redelijk.....kijk naar de championsL.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:04 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Trainers van Ajax die het niet goed deden, mochten natuurlijk ook altijd blijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |