Michael kan ook, en zal waarschijnlijker Lamey zijn, als er al iets van waar is.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:34 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoe weten jullie dan dat dit over Reiziger gaat?
Was ook maar een beetje gegis van mijn kantquote:Op donderdag 5 april 2007 11:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Michael kan ook, en zal waarschijnlijker Lamey zijn, als er al iets van waar is.![]()
maar ik denk dat Lamey wel één van de belangrijkste kandidaten is jaquote:Op donderdag 5 april 2007 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was ook maar een beetje gegis van mijn kant![]()
Van mij daarvoor ook al, maar ik zou niet weten wie het anders zou moeten zijn?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was ook maar een beetje gegis van mijn kant![]()
Vayrinen is kandidaat nummer 1 lijkt me, die heeft het wel gezien in Eindhoven, zeker onder Koeman. Reiziger, Lamey en Addo zou ook kunnen. Cocu lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Van mij daarvoor ook al, maar ik zou niet weten wie het anders zou moeten zijn?
Cocu misschien?
Inderdaad. Het zou best om Cocu kunnen gaan. En misschien Beerensquote:Op donderdag 5 april 2007 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vayrinen gaat toch op zeker naar het buitenland in de zomer?
Ik geloof nooit dat Cocu zichzelf bij welke club dan ook zou aanbieden.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zou best om Cocu kunnen gaan. En misschien Beerens.
Als er voor 31 augustus geen andere centrumverdedigers gehaald zijn, en als Alex dan vertrokken is bij PSV, is die kans best groot ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef AminBen het volgende:
Is Aldices nou de 'opvolger' van Alex voor volgend seizoen?![]()
Daar heb je een punt. Dan Lamey, Reiziger en Addoquote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Cocu zichzelf bij welke club dan ook zou aanbieden.
Hij wou ook een basisplaats.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef rubbereend het volgende:
Vayrynen vond ik trouwens dinsdg één van de minst slechte bij PSV, van hem ging tenminste nog dreiging uit bovendien toonde hij wel inzet!
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:37 schreef Lemming22 het volgende:
Toch altijd weer lachen met Mister Plank-voor-mijn-kop Scheringa. Die denkt echt dat ze de beste van de wereld zijn![]()
Misschien moet hij samen met Van Gaal en Ten Cate stand-up comedy gaan doen.
Moet PSV-Liverpool zijnquote:Laatst gespeelde wedstrijd:
NAC - PSV
Datum: 3 april 2007
Uitslag: 0-3 (0-1)
Scoreverloop:
0-1 Gerrard ('27)
0-2 Riise ('49)
0-3 Crouch ('63)
0 euro om precies te zijn...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het trouwens niet erg vinden als Addo, danwel Reiziger, danwel Lamey weg zou gaan. Het beetje geld wat we er eventueel voor vangen is mooi meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |