quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Toepasselijk hoor, "Op naar Monaco" en "Doe mee met F1 manager".
Graag gedaan, ik deed het met veel plezierquote:
ach aan de ene kant wil ik wel.... maar ik zit met de terugreis naar huis... maar echt duur zijn de kaartjes niet...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik deed het met veel plezier![]()
Gaan er eigenlijk nog meer mensen hier donderdag naar de Amstelcupwedstrijd. Volgens mij wordt het weer een akelig half gevuld stadion net als tegen Volendam![]()
Ja, ok, dat is altijd lastig als je niet in de buurt woont. Dan kan ik het wel begrijpen dat je niet gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach aan de ene kant wil ik wel.... maar ik zit met de terugreis naar huis... maar echt duur zijn de kaartjes niet...
Nee idd 10 euro is niks, ik ga nog ff iemand bellen of die mee gaat... lijkt me toch wel weer gezellig namelijk... maar dan moet ik wel iets eerder weg uit het stadion anders mis ik mijn trein -> aansluiting enz enzquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ok, dat is altijd lastig als je niet in de buurt woont. Dan kan ik het wel begrijpen dat je niet gaat.
Maar het verbaasd me toch enigszins dat er weinig animo is voor zulke wedstrijden (misschien valt het wel mee, maar tegen Volendam iig niet). OK Top is niet echt een aansprekende tegenstander, maar het is toch een redelijk belangrijke wedstrijd imo. En inderdaad 10 euro voor Oost/West vind ik niet aan de te hoge kant.
f1manager.fok.nlquote:
Ja ok, natuurlijk zullen er minder mensen op afkomen dan tegen Monaco, niet meer dan logisch. Maar als het dan net als tegen Volendam maar voor de helft gevuld is vind ik gewoon heel erg jammer en ook best wel vreemd.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:57 schreef jeroencoppens het volgende:
Jah ik ga donderdag uiteraard. de echte supporter gaat naar iedere wedstrijd.
maar zal indd niet zon vol stadion zijn.
jah tobb Oss en monaco is ook een verschil heh
Ja, dat is altijd een nadeel als je met het OV ver moet reizen. Maar het zou wel leuk zijn als je er heen zou gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee idd 10 euro is niks, ik ga nog ff iemand bellen of die mee gaat... lijkt me toch wel weer gezellig namelijk... maar dan moet ik wel iets eerder weg uit het stadion anders mis ik mijn trein -> aansluiting enz enz
ja, maar die spelfoutquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
f1manager.fok.nl
kan je je eigen F1 team samenstellen en punten krijgen enzo...
je moet maar ff kijken op de site..
We kunnen blij zijn dat nog zo veel clubs Europees hebben overwinterd.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:06 schreef ASroma het volgende:
ik hoop dat psv de finale haalt.............brrr wat een brak jaar voor het nederlands voetbal en het zag er vorige week nog wel zo goed uit.
quote:
Als het aan mij ligt in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:28 schreef pascalheister het volgende:
Eerst maar eens naar Heereveen
Gaan we nog wat opzetten voor 13 maart?
euh watte ? of ben ik heel dom dat ik er nooit van gehoord hebquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:46 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Wie spelen hier trouwens allemaal Uefagames fantasy league? ik doe dat al een aantal jaar, is best lachen(en dan natuurlijk een prive-league maken met je collegas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |