quote:Corinthians meldt zich officieel voor Gomes
De Telegraaf meldt dat het Braziliaanse Corinthians zich inderdaad officieel gemeld heeft bij PSV voor Gomes. Geheel in lijn met de berichtgeving die PSV Netwerk eerder uit Brazilie haalde, meldt de krant dat PSV de contacten heeft opgeschort tot na het duel tegen Olympique Lyon. Volgens de krant heeft Gomes een gelimiteerde transfersom van 9 miljoen euro.
quote:Russen weten het zeker, zaakwaarnemer houdt nog af
De zaakwaarnemer van Hiddink hield vanavond voor Studio Sport de berichten over het rond zijn van de overstap naar Rusland nog af. Er zou nog heel wat moeten gebeuren alvorens een overstap rond is. Ondertussen weten de Russen het al zeker. "Ik weet het zeker: de hoofdtrainer van het nationale Russische elftal wordt Guus Hiddink. Dat is geen geheim meer" zo heeft de vice-president van de Russische bond volgens het Algemeen Dagblad gezegd. Binnen vijf tot tien dagen zou Hiddink gepresenteerd worden. Simonjan: "Abramovich heeft een belangrijke rol gespeeld in het aantrekken van Hiddink. Hij wil het Russische voetbal vooruit helpen. We zijn hem als voetbalbond daarvoor erg dankbaar."
quote:Telegraaf: Hiddink geeft vrijdag duidelijkheid
De Telegraaf meldt dat Guus Hiddink vrijdag met een verklaring over zijn toekomst zal komen. Hij wordt na de geruchten over de rol van bondscoach van Engeland de laatste dagen zeer nadrukkelijk in verband gebracht met een rol als bondscoach van Rusland. Die functie zou fulltime zijn.
quote:AD: Hiddink wil komende weken contracten Rutten en Eijkelkamp rondmaken
Het Algemeen Dagblad meldt dat Guus Hiddink komende weken de contracten met Fred Rutten en Rene Eijkelkamp wil rondmaken. Zij weten nu nog niet waar ze aan toe zijn. Het tweetal zou de taken van Hiddink over moeten nemen. Hiddink zou volgens afspraken zich gaan beperken tot de rol van technisch directeur. Of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren is de vraag. daar geeft hij nog geen duidelijkheid over. Zoals bekend gaan er de laatste dagen veel geruchten over een overstap naar Rusland.
Misschien zitten er wel heel veel PSV-ers net als ik in een thuisvakquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Oproep
Indien er voor aanstaande zaterdag niet aanzienlijk meer kaarten verkocht zijn, zal PSV één trein definitief afbestellen bij de Nederlandse Spoorwegen en is het maximum aantal PSV-supporters richting de Amsterdam ArenA dus 800 in totaal. PSV roept haar supporters met uitkaart - die de wedstrijd willen bezoeken - via deze weg op om voor zaterdag een combiticket te kopen via www.psvuitwedstrijd.nl.
FAMOUS FOR thuisblijven
Donequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:56 schreef ASSpirine het volgende:
Denk dat de plaatsen waar we zaten tijdens Lyon wel weg mogen
Dan hopen dat PSV wint van Lyon en hopen op een stuntje in de CLquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:22 schreef Neoktheone het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Hiddink vertrekt. Hij houdt het nu een beetje af om onrust te voorkomen, maar hij ontkent niets (op televisie althans). Vind het ook jammer dat Gomes open staat voor een vertrek, ook al is het alleen maar als PSV mee wil werken. Ik hoopte dat hij voor tien jaar zou tekenen, maar dat zal er wel niet inzitten.
Volgend jaar dus echt een opbouwjaar, want als Hiddink vertrekt, zullen er veel volgen...
[quote]quote:
Hiddink pareert Russische berichten
3 maart 2006 13:15
Het viel te verwachten dat de voorbereiding op Heerenveen werd overschaduwd door alle berichten over Guus Hiddink en de Russische bond. "Er is niks concreet, de rest is ter speculatie. Het is allemaal voorbarig", zei hij.
Eerst intern bespreken
Veel commentaar gaf Hiddink vrijdag niet aan de gretig verzamelde microfoons en pennen van de pers, maar zoals altijd stond hij iedereen rustig te woord. Ook een Duitssprekende Rus, die speciaal naar het Philips Stadion was gekomen om de vraag da of njet te stellen, ja of nee. "Ik heb niet zoveel commentaar. Je moet altijd eerst intern spreken. Over de toekomst, de technische staf en de opleiding. Binnenkort willen we dat binnen PSV gaan doen. Een paar weken geleden heb ik met de voorzitter gesproken. Die is nu even op vakantie, daarna gaan we verder. Men mag van alles denken, maar er is weinig of niets aan de hand. Er is niks concreet, de rest is ter speculatie", zei hij tegen de NOS-verslaggever.
Informerende contacten
Hiddink ontkende niet dat er contact is geweest met de Russische voetbalbond. "Dat waren informerende contacten van hun kant, niet meer dan dat. Het is nog heel prematuur. Het zou gaan om een complete job, inclusief de structuur van jeugdelftallen en accommodaties. Daarvoor is mijn zaakwaarnemer benaderd. Ik ontken ook niets, maar daarom heb ik ook niet zoveel commentaar. Dat er dingen spelen is duidelijk, maar dat is allemaal voorbarig." Hiddink gaf ook aan dat hij nog nooit had gesproken met de Russische bondsofficial, die voor de camera stelde dat er een deal rond is. Die beelden werden donderdagavond ook getoond op de Nederlandse zenders.
Dat sowieso, zelfs Feyenoord lukt het niet om structureel middenmoter te worden, dus zal ook PSV altijd tot de top van Nederland blijven behoren. Ik verwacht alleen een moeilijk volgend jaar, maar daar komen we vast weer overheen. En ach, dit jaar verwachtte ik er ook niet veel van en kijk eens waar we nu staanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie het wel goed komen.
Het is inderdaad niet prettig al die geruchten etcetera, maar ik heb wel het gevoel dat het team zich er niet door laat beinvloeden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:53 schreef rubbereend het volgende:al die onrust
ik word er niet vrolijk van!
Pas je nog in de eerste trein?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:33 schreef WooZ het volgende:
Heb net een kaartje gehaald voor 020 volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |