Met dank aan de RvC die liever een kleine provincieclub willen blijven
Ben wel benieuwd wat er nu met Hiddink gaat gebeuren. Mocht hij vertrekken, zou ik het wel een beetje sneu vinden voor Van Raaij.
Maar deze onrust komt natuurlijk als geroepen in aanloop naar zondag.
quote:Als Hiddink vertrekt, gaat Harry ook. En dat is het ergste van alles. Zo'n man verdient een klinkerd afscheid, in ieder geval een normala afscheid.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:34 schreef zjroentje het volgende:
Het dondert en het bliksemt....Ben wel benieuwd wat er nu met Hiddink gaat gebeuren. Mocht hij vertrekken, zou ik het wel een beetje sneu vinden voor Van Raaij.
Maar deze onrust komt natuurlijk als geroepen in aanloop naar zondag.
quote:Zou idd triest zijn als Harry zo afscheid zou moeten nemen.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:43 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Als Hiddink vertrekt, gaat Harry ook. En dat is het ergste van alles. Zo'n man verdient een klinkerd afscheid, in ieder geval een normala afscheid.
quote:Nee maar van Raaij contracteert Hiddink en als dat wordt afgewezen is dat in feite een motie van wantrouwen, verschil van inzicht en een beetje het idee van wat u regelt meneer van Raaij dat vinden wij onrealistisch u bent onbekwaam.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:48 schreef michelos het volgende:
Hiddink is een van de meest overschatte coaches. PSV moet blij zijn als ie weg is. Huub kan daar veel beter werk doen. En waarom zou Harry zijn lot verbinden aan Guus. Het zijn toch geen bloedbroeders.
En dhr. Stevens hoef ik echt niet op de bank te zien in Eindhoven
quote:Serieus? Lijkt me toch heel sterk dat hij zijn cluppie achterlaat voor een dergelijke zaak. Trainers komen en gaan. En Hiddink had allang moeten gaan. Of doorschuiven richting TD zoals van Gaal.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:50 schreef rubbereend het volgende:Nee maar van Raaij contracteert Hiddink en als dat wordt afgewezen is dat in feite een motie van wantrouwen, verschil van inzicht en een beetje het idee van wat u regelt meneer van Raaij dat vinden wij onrealistisch u bent onbekwaam.
quote:Huub is nou juist net wat ze nodig hebben, keihard, rechtdoorzee en kent de club door en door gezien zijn werkzaamheden daar. Had 2 jaar terug al moeten tekenen toen ze hem net sullig misliepen omdat ie bij Hertha tekende. Te laks van Harry.
En dhr. Stevens hoef ik echt niet op de bank te zien in Eindhoven
Guus is een net-niet coach. Vind het maar een onzekere vent, en om dat te compenseren doet ie zich groter voor, maar ik hoor zelden voetballers hem in het rijtje van topcoaches zetten.
Kan me veel te veel matig spel van zijn gecoachte cluppies herinneren, en met name zijn periode als bondscoach was mager, met het Davids-incident waar ie heel slecht aanvoelde wat er in de groep allemaal speelde. Ook PSV heeft ie nu niet op dat hogere plan gekregen. En kut-aankopen gedaan (Koreanen). Z-Korea was m.i. een gelukstreffer van hem omdat die maagdelijke Koreanen zo slaafs en leergierig waren, maar over het algemeen vind ik het maar een middelmatige coach. Mensen raken verblind door zijn CV, maar dat zegt lang niet alles.
quote:We gingen er met hem uit in frankrijk tegen brazilië.. Halve finale (toch?!). Ik vond dat niet bijster mager. En davids was destijds gewoon een etter.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:00 schreef michelos het volgende:
Kan me veel te veel matig spel van zijn gecoachte cluppies herinneren, en met name zijn periode als bondscoach was mager, met het Davids-incident waar ie heel slecht aanvoelde wat er in de groep allemaal speelde.
quote:k zou me als voorzitter/directeur toch redelijk beledigd voelen als ik een contract sluit met de nieuwe directuer en vervolgens fluit de RvC me terug, in het bedrijfsleven zijn er directeuren om minder opgestapt.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:00 schreef michelos het volgende:Serieus? Lijkt me toch heel sterk dat hij zijn cluppie achterlaat voor een dergelijke zaak. Trainers komen en gaan. En Hiddink had allang moeten gaan. Of doorschuiven richting TD zoals van Gaal.
En op dhr. Stevens heb ik het niet zo, dan had ik liever iemand als Maaskant zien komen (ja, k ben nou eenmaal een Maaskant fan) of iemand als Neeskens, die zou ook uitstekend bij PSV passen, ook iemand met internationale uitstraling
quote:Dat bedoel ik, alleen kijken naar statistiek, niet naar het spel en alle randververschijnselen die ie totaal niet onder controle waardoor het spel eronder te leiden had en we niet eruit haalde wat erin zat. Zijn ego is/was net zo groot als die van sommige spelers (Davids ja), dat botste lekker lomp, en hij had veel te weinig inzicht in wat er speelde in de spelershoofden (en dat kabel-kliekjes gezeur liet ie dooretteren). Trainers met grote ego's die met stemverheffingen hun riedel willen duidelijk maken zijn onzekere mannetjes die niet geschikt zijn voor de top. Een goeie trainer heeft dat niet nodig.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:10 schreef DIJK het volgende:[..]
We gingen er met hem uit in frankrijk tegen brazilië.. Halve finale (toch?!). Ik vond dat niet bijster mager. En davids was destijds gewoon een etter.
Hoe hij in het begin bij PSV meteen wou kappen toen ze hem een kogelbrief stuurden en hoe ie de hele tijd zat te zeiken op NL was ook zo slap. Hij lonkte voordurend naar het buitenland, en gaf zelfs meerdere malen aan dat hij een rol als bondscoach elders best nog ambieerde in een soort van combi-constructie. Dat is m.i. waar het op stuk loopt nu. En terecht, dat slaat namenlijk nergens op. Beunhazen doet ie maar ergens anders, alsof PSV een bijbaantje is. Ook hoe hij weer Robben als een amateurpsycholoog probeerde te tergen voor de winterstop sloeg helemaal nergens op. Prompt rent Robben er vandoor richting Engeland.
Last but not least, ook al is ie eraf, mannen met snorren is zo fout, dat kan echt niet. Zeker niet die bezem die hij had. Als zo iemand voor me staat verliest ie compleet zijn geloofwaardigheid, die hebben wat te verbergen.
pas om 19.30
Ik snap die hele RvC echt niet, waar ligt nou je prioriteit dit weekend? Overigens hoop ik niet dat psv hierdoor minder speelt.
quote:Dan maar hopen op een shock effect
Op vrijdag 6 februari 2004 17:25 schreef rubbereend het volgende:
k weet neit of meer mensen net hoorde wat Jack van Gelder vertelde maar er zijn dus sterke geruchten dat Hiddink en van Raaij per direct vertrekken en dat Stevens per direct komt
Timmer is een lekkere zeg. Eerst Philips flink in de schulden loodsen en nu de toekomst van PSV op het spel zetten. Ik vraag me af of hij Amsterdamse of Rotterdamse connecties heeft die hem dit influisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |