abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:59:24 #1
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28387512

Hier verder!!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:01:48 #2
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28387593
Volgens mij is deze ook weer vol voordat de eerste training begint
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 14:06:37 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28387747
k was ook druk bezig met een nieuwe maarja die spammert is me weer voor

7 juli eerste training in t stadion
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28387909
moet zeggen dat de topics nu best snel vol zijn vergeleken met vorige zomer (denk ik toch)
pi_28388015
Wie heeft nog suggesties voor een nieuwe speler op Park zijn positie?
lollig
pi_28388073
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Kalou?
We sure are cute for two ugly people.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:18:02 #7
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28388106
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
k was ook druk bezig met een nieuwe maarja die spammert is me weer voor

7 juli eerste training in t stadion
Spammert ?? komt die weer hoor wie heeft hier de meeste aantal posten ???
pi_28388280
PSV !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28388302
quote:
Geen idee, maar Hiddink zal vast wel weer bij een concurrerende club gaan lopen vissen naar talent.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:26:39 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28388431
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:11 schreef ASSpirine het volgende:
moet zeggen dat de topics nu best snel vol zijn vergeleken met vorige zomer (denk ik toch)
En zelfs daar hebben jullie een Ajacied voor nodig
pi_28388461
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Kaap het volgende:

[..]

Geen idee, maar Hiddink zal vast wel weer bij een concurrerende club gaan lopen vissen naar talent.
Ik weet niet of ze het geld hebben om een speler van Milan, Barca, Chelsea etc. over te nemen...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:28:37 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28388503
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:27 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze het geld hebben om een speler van Milan, Barca, Chelsea etc. over te nemen...
pi_28388563
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28388613
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Kaap het volgende:

[..]

Dan zijn jullie redelijk veilig dus .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28388654
trouwens, in Italië doen ze haast niks anders dan van de andere topclubs in te kopen
pi_28388659
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan zijn jullie redelijk veilig dus .
Hij had het over een concurrerende club, dus zijn ze sowieso veilig
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 14:42:35 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28388997
quote:
vooralsnog de Jong, maar je kan ok het systeem aanpassen zoals afgelopen seizoen ook gebeurde.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 14:52:29 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28389369
k herhaal mijn post uit t vorige deel nog maar ff hij verzoop een beetje in t vorige deel in de discussie
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:21 schreef rubbereend het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal nix meer gehoord over de zaak Leandro en daar word ik niet vrolijk van
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28389567
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:
k herhaal mijn post uit t vorige deel nog maar ff hij verzoop een beetje in t vorige deel in de discussie
[..]
De UEFA heeft hem toch in het gelijk gesteld? Of vergis ik me nou...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:04:05 #20
11102 knep
Mountainfreak
pi_28389803
PSV
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:04:55 #21
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28389829
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

De UEFA heeft hem toch in het gelijk gesteld? Of vergis ik me nou...
Klopt zoiets heb ik ook opgevangen.... wel een beetje jammer....
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:29:07 #22
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28390527
Is dan 't betaalde loon niet meer terug te halen?
Gr.
pi_28391869
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vooralsnog de Jong, maar je kan ok het systeem aanpassen zoals afgelopen seizoen ook gebeurde.
Als PSV nog een rol van betekenis wil spelen in Europa zullen zij een waardige vervanger voor Park moeten kopen. De Jong is een leuke speler. Maar zal niet het verschil kunnen maken in belangrijke Europese wedstrijden.
lollig
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:34:01 #24
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28392478
quote:
Pokerspel om Salomon

Door Chris van Nijnatten

In het gevecht om Salomon Kalou verweert Feyenoord zich op een manier zoals het Legioen het wellicht graag ziet.

De club heeft gisterochtend vroeg bepaald, dat Kalou tegen geen enkele prijs naar concurrent PSV mag vertrekken.

Het is een geluid uit de vorige eeuw, maar zulke strijdbare taal horen de aanhangers van Feyenoord graag. Het kan echter geen toeval zijn dat Feyenoord het statement afgaf op een moment dat er oproer in de achterban uitbrak. Het gebeurde nadat de media, waaronder deze krant, meldden dat een vertrek van Kalou reëel was. En dat allemaal in een periode dat de clubs hun seizoenkaarten aan de man proberen te brengen.

De positie van Feyenoord is een lastige. Kalou heeft een nog twee jaar doorlopend contract. Het liefst zou de club de 20-jarige nog langer in Rotterdam houden. Daartoe is zijn zaakwaarnemer een aardig contract aangeboden.Momenteel verdient Kalou jaarlijks, afhankelijk van premies, ongeveer 350.000 euro per jaar. Als hij zijn contract verlengt, verdubbelt Feyenoord, eveneens afhankelijk van premies, de jaarwedde naar ongeveer ¤700.000 met een uitloop naar een nóg hoger bedrag.

Dat is niet zo veel als de Belg Timmy Simons, die bij PSV bijna anderhalf miljoen euro per jaar gaat verdienen, maar nog altijd wél een topsalaris in de eredivisie en zéker bij Feyenoord.

De zaakwaarnemers van Kalou hebben hem niettemin geadviseerd het bod van Feyenoord te negeren. Men vindt dat Kalou hogerop moet, hij moet in de Champions League spelen. Daarmee doemt voor Feyenoord het scenario op van een speler met een aflopend contract, die over een jaar voor bijna niks en over twee jaar voor helemáál niks vertrekt.

Feyenoord wil Kalou daarom best verkopen. Valencia was in de ogen van de Rotterdammers een goede kandidaat. Die club wilde zelf ook graag. De Spanjaarden waren, zo vertelt een uitstekend ingevoerde bron bij Valencia, bereid een transfersom van tussen de acht en tien miljoen neer te tellen. Maar Kalou wilde niet naar Spanje.

Vervolgens kwam PSV om de hoek kijken. De Eindhovenaren willen de aanvaller graag, Feyenoord kan het geld goed gebruiken, de zaakwaarnemers van Kalou vinden PSV een goeie club voor hem, maar Feyenoord krijgt zijn achterban over zich heen als Kalou naar een concurrent vertrekt. En dus zegt Feyenoord nu keihard dat Kalou niet naar PSV mag.

Juridisch gezien staat Feyenoord niet sterk in dit steekspel. Als PSV een serieus bod doet, tien miljoen euro of zoiets, is Kalou niet te houden. In een arbitragezaak bij de KNVB zou Feyenoord wellicht nog overeind kunnen blijven. Voor de gewone rechter is de club echter kansloos. Op simpele wijze zullen de adviseurs van Kalou kunnen aantonen dat er sprake is van positieverbetering en dat Kalou in het geval van een reële afkoopsom vrij van de ene naar de andere werkgever moet kunnen overstappen.

De vraag is nu of PSV in dit pokerspel zo ver wil gaan. In een eerste reactie zegt de club dat het de transfer van Kalou nu laat schieten. Maar zo'n verklaring is niets waard, gemeten naar de normen in het betaalde voetbal.

Feyenoord is echter met zijn laatste zet wat rechter in het zadel komen te zitten. De markt weet nu immers dat er keihard onderhandeld moet worden, de aanhang weet dat de club vecht voor zijn vedette en de zaakwaarnemers weten dat de club Kalou niet zo maar wil laten gaan. Dat is winst in een gevecht waarvan iedereen dacht dat Feyenoord onderop lag. Daar ligt Feyenoord nog steeds. Maar de club knokt voor zijn geloofwaardigheid en zijn ambities.

Alleen die houding al zal het Legioen even tot rust brengen. Daarin schuilt de winst op de korte termijn. En stiekem, zonder dat iemand het ziet, droomt Feyenoord van een topbedrag voor Kalou, dat dan weer wel.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:35:34 #25
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28392532
Anderhalf miljoen per jaar voor Simons, zozo
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')