Kalou?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Wie heeft nog suggesties voor een nieuwe speler op Park zijn positie?
Spammert ?? komt die weer hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:k was ook druk bezig met een nieuwe maarja die spammert is me weer voor
7 juli eerste training in t stadion
Geen idee, maar Hiddink zal vast wel weer bij een concurrerende club gaan lopen vissen naar talent.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:14 schreef ub40_bboy het volgende:
En zelfs daar hebben jullie een Ajacied voor nodigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:11 schreef ASSpirine het volgende:
moet zeggen dat de topics nu best snel vol zijn vergeleken met vorige zomer (denk ik toch)
Ik weet niet of ze het geld hebben om een speler van Milan, Barca, Chelsea etc. over te nemen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Geen idee, maar Hiddink zal vast wel weer bij een concurrerende club gaan lopen vissen naar talent.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het geld hebben om een speler van Milan, Barca, Chelsea etc. over te nemen...
Dan zijn jullie redelijk veilig dusquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Geen idee, maar Hiddink zal vast wel weer bij een concurrerende club gaan lopen vissen naar talent.
Hij had het over een concurrerende club, dus zijn ze sowieso veiligquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zijn jullie redelijk veilig dus.
vooralsnog de Jong, maar je kan ok het systeem aanpassen zoals afgelopen seizoen ook gebeurde.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:14 schreef ub40_bboy het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:21 schreef rubbereend het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal nix meer gehoord over de zaak Leandroen daar word ik niet vrolijk van
De UEFA heeft hem toch in het gelijk gesteld? Of vergis ik me nou...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:
k herhaal mijn post uit t vorige deel nog maar ff hij verzoop een beetje in t vorige deel in de discussie
[..]
Klopt zoiets heb ik ook opgevangen.... wel een beetje jammer....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
De UEFA heeft hem toch in het gelijk gesteld? Of vergis ik me nou...
Als PSV nog een rol van betekenis wil spelen in Europa zullen zij een waardige vervanger voor Park moeten kopen. De Jong is een leuke speler. Maar zal niet het verschil kunnen maken in belangrijke Europese wedstrijden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooralsnog de Jong, maar je kan ok het systeem aanpassen zoals afgelopen seizoen ook gebeurde.
quote:Pokerspel om Salomon
Door Chris van Nijnatten
In het gevecht om Salomon Kalou verweert Feyenoord zich op een manier zoals het Legioen het wellicht graag ziet.
De club heeft gisterochtend vroeg bepaald, dat Kalou tegen geen enkele prijs naar concurrent PSV mag vertrekken.
Het is een geluid uit de vorige eeuw, maar zulke strijdbare taal horen de aanhangers van Feyenoord graag. Het kan echter geen toeval zijn dat Feyenoord het statement afgaf op een moment dat er oproer in de achterban uitbrak. Het gebeurde nadat de media, waaronder deze krant, meldden dat een vertrek van Kalou reëel was. En dat allemaal in een periode dat de clubs hun seizoenkaarten aan de man proberen te brengen.
De positie van Feyenoord is een lastige. Kalou heeft een nog twee jaar doorlopend contract. Het liefst zou de club de 20-jarige nog langer in Rotterdam houden. Daartoe is zijn zaakwaarnemer een aardig contract aangeboden.Momenteel verdient Kalou jaarlijks, afhankelijk van premies, ongeveer 350.000 euro per jaar. Als hij zijn contract verlengt, verdubbelt Feyenoord, eveneens afhankelijk van premies, de jaarwedde naar ongeveer ¤700.000 met een uitloop naar een nóg hoger bedrag.
Dat is niet zo veel als de Belg Timmy Simons, die bij PSV bijna anderhalf miljoen euro per jaar gaat verdienen, maar nog altijd wél een topsalaris in de eredivisie en zéker bij Feyenoord.
De zaakwaarnemers van Kalou hebben hem niettemin geadviseerd het bod van Feyenoord te negeren. Men vindt dat Kalou hogerop moet, hij moet in de Champions League spelen. Daarmee doemt voor Feyenoord het scenario op van een speler met een aflopend contract, die over een jaar voor bijna niks en over twee jaar voor helemáál niks vertrekt.
Feyenoord wil Kalou daarom best verkopen. Valencia was in de ogen van de Rotterdammers een goede kandidaat. Die club wilde zelf ook graag. De Spanjaarden waren, zo vertelt een uitstekend ingevoerde bron bij Valencia, bereid een transfersom van tussen de acht en tien miljoen neer te tellen. Maar Kalou wilde niet naar Spanje.
Vervolgens kwam PSV om de hoek kijken. De Eindhovenaren willen de aanvaller graag, Feyenoord kan het geld goed gebruiken, de zaakwaarnemers van Kalou vinden PSV een goeie club voor hem, maar Feyenoord krijgt zijn achterban over zich heen als Kalou naar een concurrent vertrekt. En dus zegt Feyenoord nu keihard dat Kalou niet naar PSV mag.
Juridisch gezien staat Feyenoord niet sterk in dit steekspel. Als PSV een serieus bod doet, tien miljoen euro of zoiets, is Kalou niet te houden. In een arbitragezaak bij de KNVB zou Feyenoord wellicht nog overeind kunnen blijven. Voor de gewone rechter is de club echter kansloos. Op simpele wijze zullen de adviseurs van Kalou kunnen aantonen dat er sprake is van positieverbetering en dat Kalou in het geval van een reële afkoopsom vrij van de ene naar de andere werkgever moet kunnen overstappen.
De vraag is nu of PSV in dit pokerspel zo ver wil gaan. In een eerste reactie zegt de club dat het de transfer van Kalou nu laat schieten. Maar zo'n verklaring is niets waard, gemeten naar de normen in het betaalde voetbal.
Feyenoord is echter met zijn laatste zet wat rechter in het zadel komen te zitten. De markt weet nu immers dat er keihard onderhandeld moet worden, de aanhang weet dat de club vecht voor zijn vedette en de zaakwaarnemers weten dat de club Kalou niet zo maar wil laten gaan. Dat is winst in een gevecht waarvan iedereen dacht dat Feyenoord onderop lag. Daar ligt Feyenoord nog steeds. Maar de club knokt voor zijn geloofwaardigheid en zijn ambities.
Alleen die houding al zal het Legioen even tot rust brengen. Daarin schuilt de winst op de korte termijn. En stiekem, zonder dat iemand het ziet, droomt Feyenoord van een topbedrag voor Kalou, dat dan weer wel.
Ergens anders had ik weer gehoord een miljoen.. volgens mij op OB, kan da?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:35 schreef Zapper het volgende:
Anderhalf miljoen per jaar voor Simons, zozo
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
dit mag dan weer wel?quote:Ajax-talent Sno stapt over naar Feyenoord
13/4/2005 12:01
Feyenoord heeft de gelederen versterkt met de net achttienjarige Evander Sno. Saillant: de centrale verdediger komt over van Ajax en tekende voor twee seizoenen bij de club uit Rotterdam.
Sno geldt als een groot talent, maar leefde al een tijdje met de Amsterdammers in onmin. Bij die club legde hij onlangs ook een driejarig contract naast zich neer.
'Hij wilde graag naar Feyenoord, dat is een club die hem ontzettend aanspreekt', zegt Henk van Stee, manager jeugdopleiding, op de website van Feyenoord.
Sno zal volgend seizoen gaan spelen in de beloftengroep van de Rotterdammers, een combinatieteam van de A1 en Jong Feyenoord.
Eerder deze week deed Sno al mee met Jong Feyenoord in een oefenduel tegen de VS onder twintig, maar Feyenoord moet Ajax nog toestemming vragen of het de speler met onmiddellijke ingang kan overnemen.
Naar verluidt wil de Amsterdamse club 125.000 euro aan opleidingskosten voor de verdediger zien.
Als een club sterk is dan kopen ze spelers weg van de concurentie dan is de concurentie gewoon slap omdat ze hun spelers niet kunnen houden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:25 schreef twi het volgende:
En toch krijg ik de indruk dat jij er niks mis mee vind als er spelers van de concurrenten naar PSV gaan, maar als ze van PSV naar de concurrent gaan denk ik niet dat je 't nog zo op neemt. En in Italie kan je ook spelers kopen al heb je honderd miljoen schuld, dus als we hier alles gaan doen wat ze daar doen, dan kunnen we het hele betaalde voetbal wel op gaan heffen.
psv netwerkquote:Vennegoor: dichtbij contractverlenging met PSV
Jan Vennegoor of Hesselink laat via zijn officiele fansite weten dat hij dichtbij contractverlenging is met PSV. Hij verwacht binnen enkele dagen een akkoord. Hij ontkende direct dat hij in gesprek zou zijn met andere clubs, volgens de media zouden Besiktas en Tottenham Hotspur geinteresseerd zijn.
quote:Vennegoor dichtbij contractverlenging met PSV
Jan Vennegoor of Hesselink is dichtbij contractverlenging met PSV. "Het is even stil
geweest omdat ik op vakantie ben geweest, maar we hebben de laatste dagen weer gesprekken gevoerd en zitten heel dicht bij elkaar. Binnenkort zal er wel witte rook
komen", aldus Jan Vennegoor of Hesselink.
De aanvaller wijst geruchten en publicaties dat hij met andere clubs -zoals het Turkse Besiktas en het Engelse Tottenham Hotspur- zou onderhandelen naar het rijk der fabelen verwijst. "Ik ben met geen enkele andere club in gesprek, alleen met PSV", aldus VoH.
Dat is in ieder geval goed nieuws. Een speler als Jan is altijd wel prettig om er bij te hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:57 schreef JustJunior het volgende:
[..]
psv netwerkNu Lee nog
EDIT: Het originele bericht, van zijn fansite.
[..]
Goeie column weer van Crisquote:
Zoltan Gera?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Diego en Cult hebben enorm lang kunnen genieten van hun unbanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Ik vond het al zo rustig, lees nu pas net MED.
Ach ja zolang de sfeer maar gemoedelijk is, dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:49 schreef Zapper het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
OMG![]()
Gaat de topicteller weer omlaag
En wanneer is die kans groter denk je, oetlul?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ach ja zolang de sfeer maar gemoedelijk is, dat is het belangrijkste
Als we weer normaal met elkaar omgaan en sommige users gaan negeren.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
En wanneer is die kans groter denk je, oetlul?
en ik dat Vonlanthen moet blijven en speelminuten moet krijgenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:19 schreef Zapper het volgende:
Nu kan ik wel weer zeggen dat Bruggink terug moet enzo![]()
ow en dat Sibon moet blijven hehe
Maar niet ten koste van Sibon hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:21 schreef ASSpirine het volgende:
en ik dat Vonlanthen moet blijven en speelminuten moet krijgen
golfer golfer !!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:23 schreef Zapper het volgende:
Zien jullie dat cultheld en Diego?
BRUGGINK MOET TERUG! ECHT WAAR, JA!
En tóch kun je mijn posts nog zienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:35 schreef pascalheister het volgende:
daar is dan ook een fok blocker voor
quote:
quote:Za. 18 maart PSV - N.E.C.
Za. 25 maart Willem II - PSV
Za. 1 april RBC Roosendaal - PSV
Za. 8 april PSV - FC Groningen
Wo. 12 april PSV - Feyenoord
Zo. 16 april NAC Breda - PSV
nee hoor Bruggink mag lekker in Heerenveen blijven en Sibon mag snel daar weer terug heenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:26 schreef Suijk het volgende:
Zonde, nu wordt het hier weer zo'n saaie bende, waar iedereen het met elkaar eens is.
quote:1/7/2005 - Kalou ontkent uitspraken; wil geen transfer forceren
(Gepost door RvN)
Hoe geregisseerd het bericht is, is natuurlijk de vraag, maar Salomon Kalou ontkent op Feyenoord.nl dat hij de afgelopen weeken interviews heeft gegeven zoals het AD dat vanmorgen uitspraken van hem optekende. 'Ik was op vakantie in Abidjan, was weg van het nieuws en weet niet wat er hier gebeurd is. Wat ik altijd gezegd heb, geldt nog steeds: ik heb nog twee jaar contract bij Feyenoord en zo lang Feyenoord niet besluit mij te transfereren blijf ik Feyenoorder. Dat er uitspraken van mij in de kranten staan, vind ik bizar. Ik heb geen enkel interview gedaan sinds ik een maand geleden op vakantie ben gegaan. Ik ben vanmorgen om vijf uur teruggekomen, dus ik zou niet eens weten hoe dat zou kunnen."
PSV Netwerk
De aanvaller liet weten geen transfer te zullen forceren. "Maar ik ben niet blij met deze publiciteit. Als ik ooit weg ga hier, dan moet dat door de voordeur zijn, niet geforceerd."
Ja dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:26 schreef Suijk het volgende:
Zonde, nu wordt het hier weer zo'n saaie bende, waar iedereen het met elkaar eens is.
Zo ontzettend gemoedelijk.quote:
1) Takak mocht toch vertrekken?quote:RD: Sparta akkoord met PSV over huurprijs Feher, Takak en Lamey
Het Rotterdams Dagblad meldt dat Sparta eeen aakkoord heeft bereikt met PSV over de huurprijs van drie spelers: Csaba Feher, Jasar Takak en Michael Lamey. Of het drietal ook daadwerkelijk naar Rotterdam komt, is nog maar zeer de vraag. Sparta moet met de spelers zelf nog tot overeenstemming komen.
1) ja, maar dan zal hij onbetaalbaar zijn voor Spartaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef Goldboy het volgende:
[..]
1) Takak mocht toch vertrekken?
2) Is Eindhoven te slecht voor deze spelers?
Zo duur is Takak niet denk ik. Sparta heeft best wel wat te besteden, ze kunnen ook spelers als Gudelj halen. Bij PSV zal Takak ook niet geweldig veel verdienen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef Goldboy het volgende:
[..]
1) Takak mocht toch vertrekken?
2) Is Eindhoven te slecht voor deze spelers?
Was het zo erg? Ik kom daar zelden...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
In t feyenoord topic was t wel belachelijk wat beide heren deden, k schaamde me dood
Hij zat altijd klem en bleef dan zeuren hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
k vond Cult eigenlijk helemaal niet iritant als je zin hebt in een dicussie kun je altijd een boompje met m opzetten en voor de rest niet te veel op ingaan (doet hij ook niet als je hem klem hebt) en Diego gedroeg zich in het PSV topic de laatste tijd redelijk vond k. In t feyenoord topic was t wel belachelijk wat beide heren deden, k schaamde me dood
Laten zien dat ze geen kennis van zaken hadden, maar dan op een vervelende manier.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:14 schreef ASSpirine het volgende:
wat waren ze dan aan het doen in het feijenoord-topic?
Die jongen komt gewoon.quote:Kalou houdt vragen over zijn nabije toekomst af
In een interview met Radio Rijnmond was Salomon Kalou veel minder duidelijk dan het interview dat gisterenavond op feyenoord.nl werd geplaatst. Bij bijna elke vraag over een mogelijke transfer naar PSV liet hij weten dat hij daar niets over kan zeggen. 'Jullie weten wel wat ik wil' voegde hij er nog aan toe. 'Als jullie meer willen weten, moeten jullie mijn zaakwaarnemer maar bellen.' Ook over de vraag of hij in augustus voor Feyenoord zal spelen liet hij weten 'ik weet het niet, ik kan niets zeggen. In het voetbal kan je niets zeggen over de toekomst.' Wel liet hij weten zeker in Nederland te willen blijven omdat hij voor het Nederlands elftal wil gaan uitkomen.
Park kon je ook wel een soap noemenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:38 schreef JustJunior het volgende:
Het is wel echt een soap bij PSV deze zomer, Simons en nu Kalou![]()
Eigenlijk vind ik het wel meevallen. Welke transfer verloopt er nou helemaal geruisloos? Er zit altijd wel een haakje of oogje aan. Feit is dat PSV zich stevig roert in de transfermarkt en weer een paar prima spelers heeft aan weten te trekken. Het is jammer dat Cultheld er niet is, die had je meer kunnen vertellen over Simons, daar was hij van begin af aan lyrisch over, of niet Culty? wie zwijgt stemt toequote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:38 schreef JustJunior het volgende:
Het is wel echt een soap bij PSV deze zomer, Simons en nu Kalou![]()
Da's gemeen Spidey!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:12 schreef Spideyman het volgende:
Het is jammer dat Cultheld er niet is, die had je meer kunnen vertellen over Simons, daar was hij van begin af aan lyrisch over, of niet Culty? wie zwijgt stemt toe![]()
quote:Zenden voor twee jaar naar Liverpool
Boudewijn Zenden (28) speelt komend seizoen bij de houder van de UEFA Champions League, Liverpool FC. De oud-PSV'er tekent een contract voor twee seizoenen.
Zenden speelde vier seizoenen voor PSV. In 1998 verruilde hij de Eindhovense club voor een avontuur bij FC Barcelona. In 2001 maakte hij de overstap naar de Premier League en ging bij Chelsea FC aan de slag. De 54-voudig international speelde de afgelopen twee seizoen voor Middelsbrough, waar hij uitgroeide tot een vedette.
De eerste contacten tussen Bolo en de Reds werden al weer een dikke maand geleden gelegd. Dat was juist nadat Middlesbrough zich had uitgesproken z'n ster te willen behouden. Een paar weken daarvoor had Zenden zich nog ontevreden getoond door het bod dat zijn werkgever hem had gedaan.
Het lijkt er inderdaad op dat het meer een centrumspeler is. Hij schijnt wel ook op het middenveld te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef Spideyman het volgende:
Die andere Park (Chu Yun ofzo??) is een leuke speler, mag er van mij wel bijkomen. Ik weet alleen niet of hij rechtsvoor op de plaats van z'n naamgenoot kan spelen, want volgens mij is het een echte nummer '10'.
www.fifa.comquote:A new star
Spearheaded by Park Chu-Young, Asia's Young Player of the Year, Korea Republic confirmed they have a crop of players rich enough to threaten the traditional world powers at this level. Six goals from Park, including a brace that helped down China 2-0 in the final, steered the young Taeguk Warriors to another regional title at the Asian U-19 Championship.
Coached by Park Sung-Hwa, Korea Republic also defeated China 2-0 in their opening match, before overcoming Ukraine 3-2 and losing 1-0 to Norway. Two goals from Park helped them defeat Algeria 2-1 after extra time in the semis before they drubbed Japan in the final.
Teenager Park Chu-Yong, top of the tournament's scoring chart with nine goals, was named the Most Valuable Player.
"I have watched him closely for many years, and now it seems that his potential is finally blossoming," said Choi Song-Ho, a key member of the national team at the 1986 and 1990 World Cups. "Aside from his deft skills and good stamina, he has a cool head and moves intelligently."
Yonhap Newsquote:Park Chu-young Joins FC Seoul
Up-and-coming South Korean football player Park Chu-yong will play for FC Seoul, one of the country's domestic league teams, the club said Monday.
Park, 19, signed with FC Seoul for three years at the capped rookies salary of 50 million won (US$49,900), FC Seoul said in its news release.
Park, who had expressed interest in moving to a European club, may stimulate public interest in domestic K-league football after many of the star players from the 2002 World Cup left to play in international stage.
FC Seoul will try to transfer Park to an European club even though he will remain under contract here, said the club.
His agent, the club and Park's current team, Korea University, have all agreed with the terms of his contract conditions, said the club.
"Joining a professional club in Korea could be a short cut to reach an European club, especially a club in the premier league in England," said Park.
"But for now, the upcoming World Youth Championship is the most important thing to me," he said. "Still, I have much to learn from the K-league."
Park is to play his first professional game against FC Daegu at Seoul World Cup Stadium on March 9, the opener of the K-league's 2005 season.
"I'm not in real good shape now with my right ankle injury, which keeps me out of training," he added. "But I will do my utmost to recover from the injury before the K-league opens."
Park received rapturous acclaim after he contributed nine out of his team's total 11 goals in the Qatar Invitational Championship in January, leading his team to clinch the championship trophy.
"He can play as a mid-fielder or as a forward," said the team coach Lee Jang-soo. "As a clever player as he showed in the recent matches, he will settle on the adult field very quickly."
"I knew many clubs were competing with each other to take him on, but with luck, we succeeded in getting him onboard,"said Han Woong-su, vice president of FC Seoul.
"Although we have spent a lot of energy getting Park, we will try to transfer Park to a broader stage after the FIFA World Youth Championships in the Netherlands in June."
Ik heb de hoop dat Jordi ooit nog op PSV-niveau zal spelen al lang opgegeven eigenlijk. Maar misschien haalt hij het niveau Den Bosch nog wel een keerquote:Hoogstrate gaat definitief voor Emmen uitkomen
Aanvankelijk werd er al gemeld dat Hoogstrate voorlopig met Emmen mee zou gaan trainen. Afgelopen week meldde het Eindhovens Dagblad dat de middenvelder in het kader van zijn herstel aan de slag gaat bij Veendam. Vandaag weet RTV Noord te melden dat vanmiddag is besloten dat Jordi Hoogstrate het gehele seizoen zal gaan spelen voor Emmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |