Dan loopt de schuld binnen een jaar of drie op naar 150 miljoen euro.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:23 schreef Kaap het volgende:
Vieri is per direct weg bij inter. Is dat niets voor jullie. Kennen jullie meteen met je gore lampepotuh van kaloutje afblijven.
Ik ben het met je eens dat je zaken moet doen op niveau en je aan de afspraken moet houden die daar voor gelden, maar heeft PSV op dit moment regels overtreden dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:22 schreef twi het volgende:
Wat denk je nou wat er gebeurt wanneer je in de verboden vijver begint te visseen? Zolang die pogingeen niet succesvol zijn, valt de ellende nog te overzien, maar zodra een hoofd van een speler echt op hol wordt gebracht door een club en wanneer dat tot dit soort situaties leidt (of eigenlijk lijdt) is dat te triest voor woorden.
Dat je dan nog reageert op de manier "nu maar wachten totdat de situatie onhoudbaar wordt, dan kunnen we 'm lekker goedkoop overnemen" is gewoon te beschamend voor woorden
Als Valencia zich meldt voor Kalou, vind je dan ook dat de spanjaarden met hun gore sinaasappelpoten van Kalou af moeten blijven?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:23 schreef Kaap het volgende:
Vieri is per direct weg bij inter. Is dat niets voor jullie. Kennen jullie meteen met je gore lampepotuh van kaloutje afblijven.
Ja fatsoensregels. Hoe zit het trouwens met dat gentlemens agreement, of is dat er alleen met de neusjes?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je zaken moet doen op niveau en je aan de afspraken moet houden die daar voor gelden, maar heeft PSV op dit moment regels overtreden dan?
Waar haalt iedereen dat toch vandaan? Er zijn tientallen spelers van de ene topclub naar de andere vertrokken in Nederland.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja fatsoensregels. Hoe zit het trouwens met dat gentlemens agreement, of is dat er alleen met de neusjes?
Welke fatsoensregels hebben ze dan overtreden eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja fatsoensregels. Hoe zit het trouwens met dat gentlemens agreement, of is dat er alleen met de neusjes?
Nee, maar je hoeft geen regels te overtreden om een slechte beurt te maken. Ben benieuwd wat er in Eindhoven los zou komen als Ajax bijvoorbeeld met Chelsea om de tafel zou zitten en ome Roman opeens Alex en Farfan overhevelt naar Amsterdam (bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:30 schreef Elgigante het volgende:
Ik ben het met je eens dat je zaken moet doen op niveau en je aan de afspraken moet houden die daar voor gelden, maar heeft PSV op dit moment regels overtreden dan?
Net zulke judassen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:36 schreef Spideyman het volgende:
Waar haalt iedereen dat toch vandaan? Er zijn tientallen spelers van de ene topclub naar de andere vertrokken in Nederland.
Als dat gebeurt overtreden ze wel regels, maar heeft PSV Kalou (danwel zijn zaakwaarnemer) zelf benaderd zonder contact te zoeken met Feyenoord zelf?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:37 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft geen regels te overtreden om een slechte beurt te maken. Ben benieuwd wat er in Eindhoven los zou komen als Ajax bijvoorbeeld met Chelsea om de tafel zou zitten en ome Roman opeens Alex en Farfan overhevelt naar Amsterdam (bijvoorbeeld).
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:38 schreef twi het volgende:
Net zulke judassen inderdaad.
Maar je bent het er wel mee eens dat Kalou een judas zou zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Vind jij Ronald Koeman, Tomek Iwan en Peter Hoekstra judassen?
Iemand die van club a naar club b wil, maakt niet uit welke club, vind ik geen judas, waarom dan precies?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar je bent het er wel mee eens dat Kalou een judas zou zijn?
Wil jij dit beleid 'fatsoenlijk' noemen?
Ik zie het probleem ook niet echt helemaal ... maar goed... kijk leuk is anders.. maar als de speler zelf aangeeft dat hij weg wilt..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Iemand die van club a naar club b wil, maakt niet uit welke club, vind ik geen judas, waarom dan precies?
Ja, in zekere zin wel. Ronald Koeman zeker, die heeft alle drie de clubs gehad. Tomek Iwan en Peter Hoekstra waren van een dergelijk niveau (volgens mij stonden beiden op 't punt zelf gedumpt te worden) dat het weinigen interesseerde. Net als wanneer Sikora of Paauwe naar PSV zou vertrekken zeg maar. Dat is natuurlijk niet zo "erg" dan wanneer de sterspelers zo'n stap zouden maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Vind jij Ronald Koeman, Tomek Iwan en Peter Hoekstra judassen?
Want? Wie weet staat Chelsea helemaal in zijn recht om dat te doen, als economisch eigenaar van de betreffende speler. PSV hoeft de speler zelf niet eens te benaderen, dat doen ze wel via de media.quote:Als dat gebeurt overtreden ze wel regels, maar heeft PSV Kalou (danwel zijn zaakwaarnemer) zelf benaderd zonder contact te zoeken met Feyenoord zelf?
Dus het ligt aan de kwaliteit van de speler of het een judas is of niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, in zekere zin wel. Ronald Koeman zeker, die heeft alle drie de clubs gehad. Tomek Iwan en Peter Hoekstra waren van een dergelijk niveau (volgens mij stonden beiden op 't punt zelf gedumpt te worden) dat het weinigen interesseerde. Net als wanneer Sikora of Paauwe naar PSV zou vertrekken zeg maar. Dat is natuurlijk niet zo "erg" dan wanneer de sterspelers zo'n stap zouden maken.
Nee, het zijn judassen, maar dat interesseert de fans niet wanneer ze die speler liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:02 schreef Elgigante het volgende:
Dus het ligt aan de kwaliteit van de speler of het een judas is of niet?
Vind ik erg merkwaardig...
Wat heeft dat hier mee te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet leuk dat Park opeens weg ging.. maar goed, het is niet anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |