En tóch kun je mijn posts nog zienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:35 schreef pascalheister het volgende:
daar is dan ook een fok blocker voor
quote:
quote:Za. 18 maart PSV - N.E.C.
Za. 25 maart Willem II - PSV
Za. 1 april RBC Roosendaal - PSV
Za. 8 april PSV - FC Groningen
Wo. 12 april PSV - Feyenoord
Zo. 16 april NAC Breda - PSV
nee hoor Bruggink mag lekker in Heerenveen blijven en Sibon mag snel daar weer terug heenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:26 schreef Suijk het volgende:
Zonde, nu wordt het hier weer zo'n saaie bende, waar iedereen het met elkaar eens is.
quote:1/7/2005 - Kalou ontkent uitspraken; wil geen transfer forceren
(Gepost door RvN)
Hoe geregisseerd het bericht is, is natuurlijk de vraag, maar Salomon Kalou ontkent op Feyenoord.nl dat hij de afgelopen weeken interviews heeft gegeven zoals het AD dat vanmorgen uitspraken van hem optekende. 'Ik was op vakantie in Abidjan, was weg van het nieuws en weet niet wat er hier gebeurd is. Wat ik altijd gezegd heb, geldt nog steeds: ik heb nog twee jaar contract bij Feyenoord en zo lang Feyenoord niet besluit mij te transfereren blijf ik Feyenoorder. Dat er uitspraken van mij in de kranten staan, vind ik bizar. Ik heb geen enkel interview gedaan sinds ik een maand geleden op vakantie ben gegaan. Ik ben vanmorgen om vijf uur teruggekomen, dus ik zou niet eens weten hoe dat zou kunnen."
PSV Netwerk
De aanvaller liet weten geen transfer te zullen forceren. "Maar ik ben niet blij met deze publiciteit. Als ik ooit weg ga hier, dan moet dat door de voordeur zijn, niet geforceerd."
Ja dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:26 schreef Suijk het volgende:
Zonde, nu wordt het hier weer zo'n saaie bende, waar iedereen het met elkaar eens is.
Zo ontzettend gemoedelijk.quote:
1) Takak mocht toch vertrekken?quote:RD: Sparta akkoord met PSV over huurprijs Feher, Takak en Lamey
Het Rotterdams Dagblad meldt dat Sparta eeen aakkoord heeft bereikt met PSV over de huurprijs van drie spelers: Csaba Feher, Jasar Takak en Michael Lamey. Of het drietal ook daadwerkelijk naar Rotterdam komt, is nog maar zeer de vraag. Sparta moet met de spelers zelf nog tot overeenstemming komen.
1) ja, maar dan zal hij onbetaalbaar zijn voor Spartaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef Goldboy het volgende:
[..]
1) Takak mocht toch vertrekken?
2) Is Eindhoven te slecht voor deze spelers?
Zo duur is Takak niet denk ik. Sparta heeft best wel wat te besteden, ze kunnen ook spelers als Gudelj halen. Bij PSV zal Takak ook niet geweldig veel verdienen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef Goldboy het volgende:
[..]
1) Takak mocht toch vertrekken?
2) Is Eindhoven te slecht voor deze spelers?
Was het zo erg? Ik kom daar zelden...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
In t feyenoord topic was t wel belachelijk wat beide heren deden, k schaamde me dood
Hij zat altijd klem en bleef dan zeuren hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
k vond Cult eigenlijk helemaal niet iritant als je zin hebt in een dicussie kun je altijd een boompje met m opzetten en voor de rest niet te veel op ingaan (doet hij ook niet als je hem klem hebt) en Diego gedroeg zich in het PSV topic de laatste tijd redelijk vond k. In t feyenoord topic was t wel belachelijk wat beide heren deden, k schaamde me dood
Laten zien dat ze geen kennis van zaken hadden, maar dan op een vervelende manier.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:14 schreef ASSpirine het volgende:
wat waren ze dan aan het doen in het feijenoord-topic?
Die jongen komt gewoon.quote:Kalou houdt vragen over zijn nabije toekomst af
In een interview met Radio Rijnmond was Salomon Kalou veel minder duidelijk dan het interview dat gisterenavond op feyenoord.nl werd geplaatst. Bij bijna elke vraag over een mogelijke transfer naar PSV liet hij weten dat hij daar niets over kan zeggen. 'Jullie weten wel wat ik wil' voegde hij er nog aan toe. 'Als jullie meer willen weten, moeten jullie mijn zaakwaarnemer maar bellen.' Ook over de vraag of hij in augustus voor Feyenoord zal spelen liet hij weten 'ik weet het niet, ik kan niets zeggen. In het voetbal kan je niets zeggen over de toekomst.' Wel liet hij weten zeker in Nederland te willen blijven omdat hij voor het Nederlands elftal wil gaan uitkomen.
Park kon je ook wel een soap noemenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:38 schreef JustJunior het volgende:
Het is wel echt een soap bij PSV deze zomer, Simons en nu Kalou![]()
Eigenlijk vind ik het wel meevallen. Welke transfer verloopt er nou helemaal geruisloos? Er zit altijd wel een haakje of oogje aan. Feit is dat PSV zich stevig roert in de transfermarkt en weer een paar prima spelers heeft aan weten te trekken. Het is jammer dat Cultheld er niet is, die had je meer kunnen vertellen over Simons, daar was hij van begin af aan lyrisch over, of niet Culty? wie zwijgt stemt toequote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:38 schreef JustJunior het volgende:
Het is wel echt een soap bij PSV deze zomer, Simons en nu Kalou![]()
Da's gemeen Spidey!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:12 schreef Spideyman het volgende:
Het is jammer dat Cultheld er niet is, die had je meer kunnen vertellen over Simons, daar was hij van begin af aan lyrisch over, of niet Culty? wie zwijgt stemt toe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |