Als een club sterk is dan kopen ze spelers weg van de concurentie dan is de concurentie gewoon slap omdat ze hun spelers niet kunnen houden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:25 schreef twi het volgende:
En toch krijg ik de indruk dat jij er niks mis mee vind als er spelers van de concurrenten naar PSV gaan, maar als ze van PSV naar de concurrent gaan denk ik niet dat je 't nog zo op neemt. En in Italie kan je ook spelers kopen al heb je honderd miljoen schuld, dus als we hier alles gaan doen wat ze daar doen, dan kunnen we het hele betaalde voetbal wel op gaan heffen.
psv netwerkquote:Vennegoor: dichtbij contractverlenging met PSV
Jan Vennegoor of Hesselink laat via zijn officiele fansite weten dat hij dichtbij contractverlenging is met PSV. Hij verwacht binnen enkele dagen een akkoord. Hij ontkende direct dat hij in gesprek zou zijn met andere clubs, volgens de media zouden Besiktas en Tottenham Hotspur geinteresseerd zijn.
quote:Vennegoor dichtbij contractverlenging met PSV
Jan Vennegoor of Hesselink is dichtbij contractverlenging met PSV. "Het is even stil
geweest omdat ik op vakantie ben geweest, maar we hebben de laatste dagen weer gesprekken gevoerd en zitten heel dicht bij elkaar. Binnenkort zal er wel witte rook
komen", aldus Jan Vennegoor of Hesselink.
De aanvaller wijst geruchten en publicaties dat hij met andere clubs -zoals het Turkse Besiktas en het Engelse Tottenham Hotspur- zou onderhandelen naar het rijk der fabelen verwijst. "Ik ben met geen enkele andere club in gesprek, alleen met PSV", aldus VoH.
Dat is in ieder geval goed nieuws. Een speler als Jan is altijd wel prettig om er bij te hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:57 schreef JustJunior het volgende:
[..]
psv netwerkNu Lee nog
EDIT: Het originele bericht, van zijn fansite.
[..]
Goeie column weer van Crisquote:
Zoltan Gera?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Wie heeft nog suggesties voor een nieuwe speler op Park zijn positie?
Diego en Cult hebben enorm lang kunnen genieten van hun unbanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Ik vond het al zo rustig, lees nu pas net MED.
Ach ja zolang de sfeer maar gemoedelijk is, dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:49 schreef Zapper het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
OMG![]()
Gaat de topicteller weer omlaag
En wanneer is die kans groter denk je, oetlul?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ach ja zolang de sfeer maar gemoedelijk is, dat is het belangrijkste
Als we weer normaal met elkaar omgaan en sommige users gaan negeren.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
En wanneer is die kans groter denk je, oetlul?
en ik dat Vonlanthen moet blijven en speelminuten moet krijgenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:19 schreef Zapper het volgende:
Nu kan ik wel weer zeggen dat Bruggink terug moet enzo![]()
ow en dat Sibon moet blijven hehe
Maar niet ten koste van Sibon hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:21 schreef ASSpirine het volgende:
en ik dat Vonlanthen moet blijven en speelminuten moet krijgen
golfer golfer !!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:23 schreef Zapper het volgende:
Zien jullie dat cultheld en Diego?
BRUGGINK MOET TERUG! ECHT WAAR, JA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |