abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38100453
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_38100759
PSV

mooie foto
pi_38100861
Niet alleen de mooiste club van Nederland, maar van heel de wereld

Nou nog hopen dat we de zomer, qua selectie, goed doorkomen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_38101134
Laat die Da Costa maar komen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 22 mei 2006 @ 21:54:42 #5
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_38101575
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:47 schreef cultheld het volgende:
Laat die Da Costa maar komen .
Zal je snel moeten handelen denk. Volgens mij zitten er meer scouts op de tribunes in Toulon dan toeschouwers.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_38102531
quote:
Philip Cocu in het geheim getrouwd

Het is Philip Cocu gelukt om in Italië in het huwelijksbootje te stappen zonder dat de pers daarvan op de hoogte was.

Het huwelijk werd afgelopen vrijdag gehouden in het plaatje Rafelo. In aanwezigheid van wat vrienden en familie gaf de voetballer zijn ja-woord aan Karin.

De volgende dag gaf Oranje-collega Edwin van de Sar in Amsterdam zijn ja-woord aan zijn jeugdliefde Annemarie van Kesteren. Philip was daarbij gewoon weer aanwezig alsof er niets was gebeurd.
pi_38103946
Het was toch al bekend dat Cocu een vrijgezellenfeest had gegeven laatst?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_38104245
Wow, ik dacht dat Cocu al lang getrouwd was...
Mjah, leuk voor hem
pi_38104550
Cocu
pi_38111468
Cocu Nu hopen dat hij deze week nog een ja-woord geeft
We sure are cute for two ugly people.
pi_38111808
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 07:53 schreef Neoktheone het volgende:
Cocu Nu hopen dat hij deze week nog een ja-woord geeft
Het lijkt een beetje het begin van een nieuw leven (zonder voetbal)
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:16:17 #12
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_38112632
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 08:32 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het lijkt een beetje het begin van een nieuw leven (zonder voetbal)
Hoop doet leven Suijkie
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:18:31 #13
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_38112688
Ik denk dat Cocu er de brui aangeeft...
Wat een vrouw!
spits!
pi_38112736
Puur een gevoel DD?
That's all folks!
pi_38112768
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:16 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hoop doet leven Suijkie
Tja, als voetballer zie ik Cocu wel graag hoor, maar ieder jaar hoop ik dat hij toch iets van sleet zal laten zien. Helaas...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:24:40 #16
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_38112819
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Cocu er de brui aangeeft...

Broertje van Grrrrrrrr
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:31:33 #17
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_38112964
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Broertje van Grrrrrrrr
Nee hoor, want ik denk dat Farfán wel blijft.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:53:10 #18
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_38113546
Bron: Eindhovens Dagblad
quote:
Beleggers borg voor lening PSV
Door JOEP CROLLA

EINDHOVEN - De Eindhovense vastgoedbeleggers Tom Moeskops en Harrie van de Moesdijk willen elk, persoonlijk, voor 25 miljoen euro garant staan voor een nieuwe hypothecaire lening voor het Philips Stadion. Philips zou in die constructie willen tekenen voor de borg van eveneens 25 miljoen euro. PSV betaalt daardoor minder hoge rentelasten.

Tom Moeskops en Harrie van de Moesdijk willen persoonlijk garant staan. Archieffoto ANP
De twee vermogende vastgoedbeleggers bevestigden gisteren met PSV-voorzitter R. Westerhof over de borgstelling te hebben gesproken. De Eindhovense politiek gaf vorige week te kennen niet aan zo’n garantiestelling te willen. Een gemeentegarantie zou PSV rond vier miljoen euro aan lasten per jaar schelen. De garantiestelling van Philips, Moeskops en Van de Moesdijk zou weliswaar iets minder profijtelijk zijn dan een garantie van de overheid, maar levert PSV ook nog een forse besparing op.
PSV-supporter
Met name Harrie van de Moesdijk staat bekend als fanatieke PSV-supporter en ’trotse Eindhovenaar’. Volgens Tom Moeskops steunt het tweetal PSV ’vooral vanwege de internationale uitstraling - en dus ook betekenis - van PSV voor Eindhoven. De Eindhovense politiek is zich dat kennelijk onvoldoende bewust’.
Van de Moesdijk: „Overigens zien we weinig risico in onze garantiestelling. Zo stoer als het lijkt is het nou ook weer niet. Als Philips het aandurft borg te staan, durven wij het ook”, aldus Van de Moesdijk.
PSV wil zijn oude hypotheek al een tijdje oversluiten omdat het bedrijf een veel hogere rente betaald dan de nu gangbare hypotheektarieven. Met een garantie van de overheid is - net als bij het kopen van een huis met de vroegere gemeenteganantie - de bank doorgaans bereid om korting op de rente te berekenen.
Een groot aantal raadsfracties in de Eindhovense gemeenteraad voelt echter niks voor een borgstelling, omdat die tot dusver alleen wordt verstrekt voor sociale doeleinden.
Eerder deden Moeskops en van de Moesdijk pogingen om het Philips Stadion te kopen. Nadat de Zwitserse vastgoedtycoon Jan Bosch 115 miljoen bood, boden de twee Eindhovenaren 35 miljoen euro meer. Voor PSV is het op langere termijn echter voordeliger om het stadion in eigendom te houden.
PSV-voorzitter Westerhof en commercieel directeur Ribbers waren gisteren niet bereikbaar voor commentaar. Philips liet weten in dit stadium niet te willen reageren.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_38113644
jongens ik ben toch bang dat we volgend jaar veel kwaliteit moeten gaan inleveren, niet omdat wij zoveel zwakker worden in de selectie, maar meer omdat onze concurrent in amsterdam wel erg goede aankopen doet heeft gedaan gaat doen..
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  dinsdag 23 mei 2006 @ 10:00:25 #20
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_38113724
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:57 schreef paaskannekoekje het volgende:
jongens ik ben toch bang dat we volgend jaar veel kwaliteit moeten gaan inleveren, niet omdat wij zoveel zwakker worden in de selectie, maar meer omdat onze concurrent in amsterdam wel erg goede aankopen doet heeft gedaan gaat doen..
Dat roepen ze daar elk jaar, laat je niet bang maken door die arrogante houding van hen, dat is precies wat ze willen.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_38113740
Was Chelsea nu aan het onderzoeken of Alex voor Chelsea kon uitkomen volgend seizoen? Zo ja, is er al iets over bekend?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_38114285
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:01 schreef dndiek het volgende:
Was Chelsea nu aan het onderzoeken of Alex voor Chelsea kon uitkomen volgend seizoen?
Ja, volgens de Telegraaf. Is verder nog niets over bekend
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:47:19 #23
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_38119069
Farfan naar HSV, voor 16,5 miljoen euro......

[/quote]
quote:
'Farfán volgend seizoen naar HSV'
Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 23 mei om 11:54

De geruchten omtrent de transfer van PSV'er Jefferson Farfán naar Hamburger SV lijken steeds hardnekkiger te worden. Volgens Peruaanse media heeft de Duitse club een bod van ongeveer 16,5 miljoen euro op de international gedaan. Intimi rond de PSV'er spreken zelfs al van een definitieve overgang.

"Jefferson zal volgend seizoen voor HSV spelen. Alles is al geregeld", aldus een bekende van Farfán tegenover de Peruaanse krant El Bocon. De topscorer verblijft momenteel in eigen land waar hij de conditie op peil houdt bij zijn oude club Alianza Lima.

HSV ziet in Farfán de ideale opvolger van de naar Bayer Leverkusen vertrokken Sergej Barbarez. De nummer drie uit de Bundesliga zit boven de door PSV ingeschaalde waarde. De Eindhovenaren willen minimaal 15 miljoen euro op tafel zien voor La Foquita.

Alianza Lima heeft ook nog baat bij de verkoop van de oud-speler aangezien ze voor 15% in bezit zijn van de transferrechten en dus ongeveer 2,5 miljoen euro dollar zouden kunnen ontvangen bij een eventuele transfer.

De krant maakt verder melding dat PSV een afwachtende houding aanneemt binnen deze ontwikkelingen. Barcelona zou ook nog in de race zijn voor de 21-jarige spits, waarmee de prijs nog verder wordt opgedreven.

Farfán staat nog tot en met 2008 onder contract bij de landskampioen.
[quote]

Economisch een hele goed deal, maar heel erg jammer dat hij gaat.....En wat doet Cocu nu?????
pi_38119100
HSV had toch Rafael Sobis aangetrokken als vervanger voor Barbarez?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_38119275
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef The_M het volgende:
Farfan naar HSV, voor 16,5 miljoen euro......
[..]
quote:
Economisch een hele goed deal, maar heel erg jammer dat hij gaat.....En wat doet Cocu nu?????
HSV zie ik niet als een stap vooruit voor die jongen. Hij moet niet in de Bundesliga spelen. De prijs is wel netjes overigens. Zou het heel jammer vinden als hij gaat, maar hij kan natuurlijk niet tegengehouden worden.

Het stadion is misschien toch gered!
quote:
Beleggers borg voor lening PSV

EINDHOVEN - De Eindhovense vastgoedbeleggers Tom Moeskops en Harrie van de Moesdijk willen elk, persoonlijk, voor 25 miljoen euro garant staan voor een nieuwe hypothecaire lening voor het Philips Stadion. Philips zou in die constructie willen tekenen voor de borg van eveneens 25 miljoen euro. PSV betaalt daardoor minder hoge rentelasten.

De twee vermogende vastgoedbeleggers bevestigden gisteren met PSV-voorzitter R. Westerhof over de borgstelling te hebben gesproken. De Eindhovense politiek gaf vorige week te kennen niet aan zo’n garantiestelling te willen. Een gemeentegarantie zou PSV rond vier miljoen euro aan lasten per jaar schelen. De garantiestelling van Philips, Moeskops en Van de Moesdijk zou weliswaar iets minder profijtelijk zijn dan een garantie van de overheid, maar levert PSV ook nog een forse besparing op.

Met name Harrie van de Moesdijk staat bekend als fanatieke PSV-supporter en ’trotse Eindhovenaar’. Volgens Tom Moeskops steunt het tweetal PSV ’vooral vanwege de internationale uitstraling - en dus ook betekenis - van PSV voor Eindhoven. De Eindhovense politiek is zich dat kennelijk onvoldoende bewust’. Van de Moesdijk: „Overigens zien we weinig risico in onze garantiestelling. Zo stoer als het lijkt is het nou ook weer niet. Als Philips het aandurft borg te staan, durven wij het ook”, aldus Van de Moesdijk.

PSV wil zijn oude hypotheek al een tijdje oversluiten omdat het bedrijf een veel hogere rente betaald dan de nu gangbare hypotheektarieven. Met een garantie van de overheid is - net als bij het kopen van een huis met de vroegere gemeenteganantie - de bank doorgaans bereid om korting op de rente te berekenen. Een groot aantal raadsfracties in de Eindhovense gemeenteraad voelt echter niks voor een borgstelling, omdat die tot dusver alleen wordt verstrekt voor sociale doeleinden.

Eerder deden Moeskops en van de Moesdijk pogingen om het Philips Stadion te kopen. Nadat de Zwitserse vastgoedtycoon Jan Bosch 115 miljoen bood, boden de twee Eindhovenaren 35 miljoen euro meer. Voor PSV is het op langere termijn echter voordeliger om het stadion in eigendom te houden. PSV-voorzitter Westerhof en commercieel directeur Ribbers waren gisteren niet bereikbaar voor commentaar. Philips liet weten in dit stadium niet te willen reageren.
Bron: Eindhovens Dagblad
We sure are cute for two ugly people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')