Deze...quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze op het PSV netwerk ook verre van objectief, hoor je mij ook niet zeggen. Ik kan niet zo goed tegen die overdreven subjectieve supporters die alleen maar de goede kanten van hun eigen spelers zien. Vanzelfsprekend ben ik zelf ook niet 100% objectief, maar ik geloof niet dat ik ooit zulke uitspraken heb gedaan als die knakker op AN.
En nee, ik vind zeker niet alle PSV-spelers beter dan die van Ajax. Stam is beter dan Da Costa/Addo, Huntelaar is beter dan Kluivert, en Ajax speelt in een heel ander systeem waardoor spelers moeilijk te vergelijken zijn. Sneijder is in principe beter dan Afellay, maar ze spelen op een andere positie dus zijn niet te vergelijken. Simons en iemand als Gabri: niet te vergelijken maar natuurlijk wel van grote waarde voor beide teams. Farfán en De Mul zijn hele andere spelers maar ik denk dat elke ajacied Farfán als versterking zou zien, net als Cocu, Alex en Gomes - ongeacht de aanwezige clubsentimenten of gevoelens tegen een speler. Sneijder zou ik als speler prima bij PSV vinden passen, net als Huntelaar en wellicht Perez en misschien vergeet ik er nog wel een paar.
Ik wacht rustig afquote:
Minstens.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:55 schreef cultheld het volgende:
Wordt het zondag weer een regelmatige 0-4 ?
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:55 schreef cultheld het volgende:
Wordt het zondag weer een regelmatige 0-4 ?
Ik heb niet gereageerd nee.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar was ik benieuwd naar... heb je daarop gereagerd?
Ik hoop dat de spelers dat ook doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef StarGazer het volgende:
Dylan Dog is volgens mij de enige realist hier. De rest onderschat Ajax schromelijk.
Gas geven, op voorsprong komen, gas terugnemen en de wedstrijd rustig uit spelen?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik hoop dat de spelers dat ook doen.
Daarom reageerde ik ook dat er overal van die té optimistische gasten zijn. Die voorbeelden zijn natuurlijk ook zot maar die column van die gast was gewoon te belachelijk voor woorden.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb niet gereageerd nee.
Ik vond het raar dat je je ergert aan de reacties van Ajax supporters terwijl het "vertrouwen" (je kan zelf een ander woord invullen) bij de psv supporters mischien nog wel hoger is. Ik heb je volgens mij ook twee voorbeelden gegeven van het psv netwerk waarin Ajax en psv supporters onrealistisch met elkaar worden vergeleken, vervolgd door een voorbeeld op fok. En dat terwijl Ajax gewoon goed draait.
Gebeurt niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik hoop dat de spelers dat ook doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |