Deze...quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze op het PSV netwerk ook verre van objectief, hoor je mij ook niet zeggen. Ik kan niet zo goed tegen die overdreven subjectieve supporters die alleen maar de goede kanten van hun eigen spelers zien. Vanzelfsprekend ben ik zelf ook niet 100% objectief, maar ik geloof niet dat ik ooit zulke uitspraken heb gedaan als die knakker op AN.
En nee, ik vind zeker niet alle PSV-spelers beter dan die van Ajax. Stam is beter dan Da Costa/Addo, Huntelaar is beter dan Kluivert, en Ajax speelt in een heel ander systeem waardoor spelers moeilijk te vergelijken zijn. Sneijder is in principe beter dan Afellay, maar ze spelen op een andere positie dus zijn niet te vergelijken. Simons en iemand als Gabri: niet te vergelijken maar natuurlijk wel van grote waarde voor beide teams. Farfán en De Mul zijn hele andere spelers maar ik denk dat elke ajacied Farfán als versterking zou zien, net als Cocu, Alex en Gomes - ongeacht de aanwezige clubsentimenten of gevoelens tegen een speler. Sneijder zou ik als speler prima bij PSV vinden passen, net als Huntelaar en wellicht Perez en misschien vergeet ik er nog wel een paar.
Ik wacht rustig afquote:
Minstens.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:55 schreef cultheld het volgende:
Wordt het zondag weer een regelmatige 0-4 ?
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:55 schreef cultheld het volgende:
Wordt het zondag weer een regelmatige 0-4 ?
Ik heb niet gereageerd nee.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar was ik benieuwd naar... heb je daarop gereagerd?
Ik hoop dat de spelers dat ook doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef StarGazer het volgende:
Dylan Dog is volgens mij de enige realist hier. De rest onderschat Ajax schromelijk.
Gas geven, op voorsprong komen, gas terugnemen en de wedstrijd rustig uit spelen?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik hoop dat de spelers dat ook doen.
Daarom reageerde ik ook dat er overal van die té optimistische gasten zijn. Die voorbeelden zijn natuurlijk ook zot maar die column van die gast was gewoon te belachelijk voor woorden.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb niet gereageerd nee.
Ik vond het raar dat je je ergert aan de reacties van Ajax supporters terwijl het "vertrouwen" (je kan zelf een ander woord invullen) bij de psv supporters mischien nog wel hoger is. Ik heb je volgens mij ook twee voorbeelden gegeven van het psv netwerk waarin Ajax en psv supporters onrealistisch met elkaar worden vergeleken, vervolgd door een voorbeeld op fok. En dat terwijl Ajax gewoon goed draait.
Gebeurt niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik hoop dat de spelers dat ook doen.
Ja want Ajax stelt niks voor hequote:Op donderdag 9 november 2006 23:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gas geven, op voorsprong komen, gas terugnemen en de wedstrijd rustig uit spelen?
Wordt 1-1, kan bijna niet missen. PSV scoort gemakkelijk, Ajax scoort thuis ook bijna altijd. Verdediging is bij allebei best op orde, vanaf minuut 75 is het een geforceerde patstelling.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef StarGazer het volgende:
Dylan Dog is volgens mij de enige realist hier. De rest onderschat Ajax schromelijk.
Ik ga zondag ook voor een gelijkspel.
En de volgende ronde Gatorade Cupquote:Op donderdag 9 november 2006 23:10 schreef dndiek het volgende:
Ik heb zin in zondag, het vertrouwen is groot, maar ook Ajax doet het goed....
Het zou een mooie kroon op de periode zijn als PSV wint, want dan sluit je die periode af met de 2e ronde CL en de 1e plek in de competitie, toch denk ik een gelijkspelletje
Een paar hele goede voetballers, een talentje hier en daar en voor de rest niets bijzonders. En een zichzelf overschattende trainer met een grote bek en calimero-neigingen ("Met 7 man achter de bal kan ik óók winnen"quote:Op donderdag 9 november 2006 23:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja want Ajax stelt niks voor he![]()
Ook nog eensquote:Op donderdag 9 november 2006 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En de volgende ronde Gatorade Cup
Maar wel de 1e keus van de psv directie.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een paar hele goede voetballers, een talentje hier en daar en voor de rest niets bijzonders. En een zichzelf overschattende trainer met een grote bek en calimero-neigingen ("Met 7 man achter de bal kan ik óók winnen").
Jouw cluppie wilde maar al te graag Ten Catequote:Op donderdag 9 november 2006 23:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een paar hele goede voetballers, een talentje hier en daar en voor de rest niets bijzonders. En een zichzelf overschattende trainer met een grote bek en calimero-neigingen ("Met 7 man achter de bal kan ik óók winnen").
Klopt, ik ben blij dat ie 't niet is geworden. Niet dat ik Koeman nou de ideale trainer vind (al laat ie PSV vrijer spelen dan Hiddink). De resultaten zijn nu lekker, maar ik ben benieuwd hoe het over 1 á 2 seizoenen gaat onder Koeman.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jouw cluppie wilde maar al te graag Ten Cate
Nee, hij vond vitesse te minderwaardig om zijn veters voor te strikkenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:31 schreef koningdavid het volgende:
Wat las ik nou, wordt Afellay gespaard zondag?![]()
Alexquote:Op donderdag 9 november 2006 23:28 schreef Mister_YingYang het volgende:
Omdat Van Bommel weg is; Wie moet nu een hattrick scoren?![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:32 schreef Mister_YingYang het volgende:
[..]
Nee, hij vond vitesse te minderwaardig om zijn veters voor te strikken
door een vitesse-aanhanger natuurlijkquote:Op donderdag 9 november 2006 23:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
daarom liep ie met zijn schoenen aan
![]()
Zal ie ze wel hebben laten strikken![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef Mister_YingYang het volgende:
[..]
door een vitesse-aanhanger natuurlijk
dat zal het zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 23:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zoiets doen wij niet , dan zal die wel schoenen hebben zonder veters maar met een rits
![]()
Je hebt uiteraard gelijk, ik moet ook zeggen dat ik normaal gesproken ook niet echt warmloop voor de KNVB beker. Net zoals oefenwedstrijden (en tegenwoordig zelfs kwalificatiewedstrijdenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Je moet ook niet meewerken aan die pay-per-view troep. Ik zou bijna zeggen dat je het verdient als je voor zo'n onbeduidende wedstrijd nog 3 euro over hebt. Ben benieuwd of je je geld terugkrijgt, het zou een schande zijn als het niet zo is maar het is natuurlijk wel talpa. Houd ons op de hoogte, misschien kunnen we met zijn allen gaan zeiken bij talpa over de prijs en kwaliteit en wordt het ooit nog eens een service met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
0-4 uit winnen bij Vitesse![]()
Dat zijn mooie uitslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |