quote:Ik verwacht een overwinning voor ons PSV.. en weet je.. ik denk dat het 1-3 of misschien wel 1-4 wordt. Farfán dolt Stam, Alex dolt Huntelaar. Maar even serieus. Hoe denken jullie een opkomende Alex af te stoppen?
En dan kijk ik heel vluchtig...quote:Farfan - Stam -> Opa Jaap pakt het hele seizoen al domme gele kaarten omdat hij simpel vreselijk te sloom is. Wordt helemaal stront gelopen verwacht ik
Koné - Grygera - Koné is in bloedvorm en Grygera kan er niets van
Die dwerg met een loopvermogen van ma-xi-maal 200m per wedstrijd? Het enige waar hij goed in is, is openen, goede pass en van afstand schieten.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:02 schreef rubbereend het volgende:
ik vergelijk liever op vergelijkbare posisities en dan denk ik dat alleen Sneijder echt beter is dat Ibi bij PSV.
Ik denk dat de vergelijking sowieso erg moeilijk is omdat het nogal verschillende types spelers zijn met andere functies binnen het team en er een hoop spelers behoorlijk dicht op elkaar zitten qua niveau zoals:quote:Op donderdag 9 november 2006 12:02 schreef rubbereend het volgende:
ik vergelijk liever op vergelijkbare posisities en dan denk ik dat alleen Sneijder echt beter is dat Ibi bij PSV.
Ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:05 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Die dwerg met een loopvermogen van ma-xi-maal 200m per wedstrijd? Het enige waar hij goed in is, is openen, goede pass en van afstand schieten.
Zeer beperkte en zeer overschatte middenvelder.
is wel zoquote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Dus als ik het goed begrijp vinden jullie alle psv spelers beter dan die van Ajax.
Hoor je dat Dylan Dog?
Stam en Alex en Huntelaar en Farfan zijn redleijk aan elkaar gewaagd. Daar is geen winnaar te bepalen vind ik. Salcido cind ik verdidgend sterker dan Urby.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de vergelijking sowieso erg moeilijk is omdat het nogal verschillende types spelers zijn met andere functies binnen het team en er een hoop spelers behoorlijk dicht op elkaar zitten qua niveau zoals:
Stam vs Alex?
Huntelaar vs Farfan?
Urby vs Salcido?
Gabri vs Simons?
We hoeven van mij geen discussie te gaan houden wie er nou precies beter is maar ik denk gewoon dat het niveau van de spelers behoorlijk dicht op elkaar ligt en ik vind het ook heel moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren zondag.
idd, Sneijder stelt zich ook wat meer low profile op tegenwoordig en dat maakt hem een betere speler. Bovendien heeft hij een wonderlijk goede techniek en uitstekend spelinzicht.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Sneijder is dit jaar heel erg gegroeid, kwa mentaliteit en kwa spel.
Hij is echt onmisbaar voor dit ajax, in 7/8 van de 10 wedstrijden de beslissende man.
Laten we hopen dat Simons zijn werk goed doet Zondag
Zet een sterke speler op hem en hij kan niets en dan ook echt niets meer.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:02 schreef rubbereend het volgende:
Kijk, dat bedoel ik dus, "Salcido vind ik verdedigend sterker dan Urby", dat klopt zeker, maar Urby heeft natuurlijk veel meer aanvallende kwaliteiten en daarom vind ik het dus niet echt te vergelijken omdat er niet 2 standaard 4-4-2 teams tegenover elkaar staan die je precies kunt vergelijken.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stam en Alex en Huntelaar en Farfan zijn redleijk aan elkaar gewaagd. Daar is geen winnaar te bepalen vind ik. Salcido cind ik verdidgend sterker dan Urby.
En Simons vind ik beter dan Gabri. Maar daar verschilt het ook weinig
precies, en dan ook nog door Van Basten worden opgehemeldquote:Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet een sterke speler op hem en hij kan niets en dan ook echt niets meer.
Zie op het WK,.
Nee ik ga ook niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga jij wel Pyth?
Ik ben het meest benieuwd naar hoe Cocu aangepakt gaat worden door Gabri. Of andersom.
fysiek blaas je hem omver.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:16 schreef AminBen het volgende:
[..]
precies, en dan ook nog door Van Basten worden opgehemeld![]()
'Cocu en Van Bommel zorgden er voor dat Sneijder niet optimaal kon renderen'![]()
ik denk dat Ibi op het WK ook niet zo uit de verf was gekomen als nu. Bovendien speelde Sneijder daar meer in een controlerende rol.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet een sterke speler op hem en hij kan niets en dan ook echt niets meer.
Zie op het WK,.
Nu zeg je dat je naar bijna alle uitwedstrijden met een combi-regeling gaatquote:Op donderdag 9 november 2006 12:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee ik ga ook niet.
Ik bezoek nu vrijwel nooit geen uitwedstrijden meer met een combi-regeling.
Gabri schijnt het in z'n nek te hebben toch? Cocu een beetje last van z'n kuit.
Beide krijgen rust vanavond, ben echt benieuwd Zondag![]()
maar Salcido doet aanvallend ook nauwelijks onder voor Urby. Hebben we helaas weinig van kunnen zien omdat Salcido een hele tijd in het centrum heeft gespeeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:15 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus, "Salcido vind ik verdedigend sterker dan Urby", dat klopt zeker, maar Urby heeft natuurlijk veel meer aanvallende kwaliteiten en daarom vind ik het dus niet echt te vergelijken omdat er niet 2 standaard 4-4-2 teams tegenover elkaar staan die je precies kunt vergelijken.
Farfan is veel en veel gniepiger dan Huntelaar en meer 'ervaren' imo.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Stam vs Alex?
Huntelaar vs Farfan?
Ibi had het natuurlijk echt niet beter gedaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat Ibi op het WK ook niet zo uit de verf was gekomen als nu. Bovendien speelde Sneijder daar meer in een controlerende rol.
dat is vooral in de Arena zo; de totaal balans is in het voordeel van Ajax; 26 om 17 geloof ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:13 schreef Backdoorman het volgende:
psv zal toch ook wel winnen?! als ik beide elftallen tegenover ekaar zet heeft psv echt veel meer kwaliteit in huis....bovendien heeft ajax nu op rij van een paar nietszeggende tegenstanders gewonnen, maar vergeet niet dat ze er vorig seizoen (en die jaren ervoor) er zo slecht aan toe waren als dat Feyenoord nu is, terwijl PSV al een aantal jaar nationaal en internationaal top is! [b]Verder wint PSV bijna ALTIJD in Amsterdam, dus verwacht weinig problemen voor psv zondag.[b/]
Natuurlijk zijn ze op het PSV netwerk ook verre van objectief, hoor je mij ook niet zeggen. Ik kan niet zo goed tegen die overdreven subjectieve supporters die alleen maar de goede kanten van hun eigen spelers zien. Vanzelfsprekend ben ik zelf ook niet 100% objectief, maar ik geloof niet dat ik ooit zulke uitspraken heb gedaan als die knakker op AN.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Dus als ik het goed begrijp vinden jullie alle psv spelers beter dan die van Ajax.
Hoor je dat Dylan Dog?
De totale balans tussen PSV en ajax in uit en thuiswedstrijden valt gelukkig wel in ons voordeel uitquote:Op donderdag 9 november 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is vooral in de Arena zo; de totaal balans is in het voordeel van Ajax; 26 om 17 geloof ik.
Competitie? Of ook beker, supercups, etc?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
De totale balans tussen PSV en ajax in uit en thuiswedstrijden valt gelukkig wel in ons voordeel uit
lijkt me ook logischquote:Op donderdag 9 november 2006 13:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
De totale balans tussen PSV en ajax in uit en thuiswedstrijden valt gelukkig wel in ons voordeel uit
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Klopt, vond ik zelfs als Ajacied. Ajax - ADO wordt eenrichtingsverkeer, Vitesse - PSV kan nog spannend worden. Maar Talpa laat het weer via de sms doen...
In de competitie.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Competitie? Of ook beker, supercups, etc?
Vind ik eigenlijk een meer dan behoorlijke score voor PSV.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar thuis wint Ajax 26x tegen 17x verlies.
zoals al gepost jaquote:Op donderdag 9 november 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar thuis wint Ajax 26x tegen 17x verlies.
Wat komt Snertie?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:25 schreef Erwtensoep het volgende:
nou komt het....
Je kan het op internet zien voor 2 euro's en 95 eurocenten of je had moeten SMS'en een maand terug.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:45 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik had me zo verheugd om EINDELIJK weer eens PSV op tv te kunnen zien, was lekker vrij vandaag, zie ik nu pas dat het helemaal niet wordt uitgezonden
Kut talpa, net alsof dat Ajax - ADO boeiend is, dat wordt toch eenrichtingsverkeer.
Wat bezopen om te moeten sms-en welke wedstrijd er wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan het op internet zien voor 2 euro's en 95 eurocenten of je had moeten SMS'en een maand terug.
Tja wat moet je er verder nog over zeggen?quote:
sbs had het ook kunnen verzinnenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat bezopen om te moeten sms-en welke wedstrijd er wordt uitgezonden.
En je moet dan maar net weten dat je moet sms-en.
Zo'n aktie kan je alleen van talpa verwachten.
Mja dat vind ik eigenlijk te bezopen voor woorden. Maar goed, ik dacht: laten we dat maar eens proberen. Enige waar ik eigenlijk niet op zit te wachten, is dat ik 90 minuten op mn bureaustoel moet gaan zitten.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan het op internet zien voor 2 euro's en 95 eurocenten of je had moeten SMS'en een maand terug.
tja de tweede waardeloze zenderquote:Op donderdag 9 november 2006 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sbs had het ook kunnen verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |