dat is vooral in de Arena zo; de totaal balans is in het voordeel van Ajax; 26 om 17 geloof ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:13 schreef Backdoorman het volgende:
psv zal toch ook wel winnen?! als ik beide elftallen tegenover ekaar zet heeft psv echt veel meer kwaliteit in huis....bovendien heeft ajax nu op rij van een paar nietszeggende tegenstanders gewonnen, maar vergeet niet dat ze er vorig seizoen (en die jaren ervoor) er zo slecht aan toe waren als dat Feyenoord nu is, terwijl PSV al een aantal jaar nationaal en internationaal top is! [b]Verder wint PSV bijna ALTIJD in Amsterdam, dus verwacht weinig problemen voor psv zondag.[b/]

Natuurlijk zijn ze op het PSV netwerk ook verre van objectief, hoor je mij ook niet zeggen. Ik kan niet zo goed tegen die overdreven subjectieve supporters die alleen maar de goede kanten van hun eigen spelers zien. Vanzelfsprekend ben ik zelf ook niet 100% objectief, maar ik geloof niet dat ik ooit zulke uitspraken heb gedaan als die knakker op AN.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Dus als ik het goed begrijp vinden jullie alle psv spelers beter dan die van Ajax.
Hoor je dat Dylan Dog?

De totale balans tussen PSV en ajax in uit en thuiswedstrijden valt gelukkig wel in ons voordeel uitquote:Op donderdag 9 november 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is vooral in de Arena zo; de totaal balans is in het voordeel van Ajax; 26 om 17 geloof ik.

Competitie? Of ook beker, supercups, etc?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
De totale balans tussen PSV en ajax in uit en thuiswedstrijden valt gelukkig wel in ons voordeel uit

lijkt me ook logischquote:Op donderdag 9 november 2006 13:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
De totale balans tussen PSV en ajax in uit en thuiswedstrijden valt gelukkig wel in ons voordeel uit

quote:Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Klopt, vond ik zelfs als Ajacied. Ajax - ADO wordt eenrichtingsverkeer, Vitesse - PSV kan nog spannend worden. Maar Talpa laat het weer via de sms doen...

In de competitie.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Competitie? Of ook beker, supercups, etc?

Vind ik eigenlijk een meer dan behoorlijke score voor PSV.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar thuis wint Ajax 26x tegen 17x verlies.

zoals al gepost jaquote:Op donderdag 9 november 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar thuis wint Ajax 26x tegen 17x verlies.

Wat komt Snertie?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:25 schreef Erwtensoep het volgende:
nou komt het....

Je kan het op internet zien voor 2 euro's en 95 eurocenten of je had moeten SMS'en een maand terug.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:45 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik had me zo verheugd om EINDELIJK weer eens PSV op tv te kunnen zien, was lekker vrij vandaag, zie ik nu pas dat het helemaal niet wordt uitgezonden
Kut talpa, net alsof dat Ajax - ADO boeiend is, dat wordt toch eenrichtingsverkeer.

Wat bezopen om te moeten sms-en welke wedstrijd er wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan het op internet zien voor 2 euro's en 95 eurocenten of je had moeten SMS'en een maand terug.

Tja wat moet je er verder nog over zeggen?quote:

sbs had het ook kunnen verzinnenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat bezopen om te moeten sms-en welke wedstrijd er wordt uitgezonden.
En je moet dan maar net weten dat je moet sms-en.
Zo'n aktie kan je alleen van talpa verwachten.

Mja dat vind ik eigenlijk te bezopen voor woorden. Maar goed, ik dacht: laten we dat maar eens proberen. Enige waar ik eigenlijk niet op zit te wachten, is dat ik 90 minuten op mn bureaustoel moet gaan zitten.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan het op internet zien voor 2 euro's en 95 eurocenten of je had moeten SMS'en een maand terug.

tja de tweede waardeloze zenderquote:Op donderdag 9 november 2006 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sbs had het ook kunnen verzinnen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |