Game On
quote:Nee, maar Speed reageert er altijd zo leuk op
Op zaterdag 31 januari 2004 15:14 schreef methodmich het volgende:Je wilt toch niet serieus beweren dat van Bommel na Vieira de beste defensieve middenvelder in de wereld is???
Maar Van Bommel is voor bijna ieder team in Europa een goede aankoop
vanavond Vitesse, moet te doen zijn
quote:Lijkt me ook. Nul houden moet geen probleem zijn, alleen nog ff een paar erin leggen. (Wat een makkelijk schema heeft PSV btw na de winterstop tot nu toe...)
Op zaterdag 31 januari 2004 16:10 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik heb ff wat topics gemist
* appelsientje komt onder z'n steen vandaanvanavond Vitesse, moet te doen zijn
quote:Dat over Couto en Song waren geruchten, via de officiële mededelingen is het nooit gemeld. En de commotie is hier misschien een beetje ontstaan, elders viel het nogal mee
Op zaterdag 31 januari 2004 15:15 schreef methodmich het volgende:
Klopt, maar de commotie ontstaat omdat PSV het deed voorkomen een extra aanwinst te gaan contracteren, zoals Couto of Song. Als ze nu gelijk hadden gezegd dat ze slechts kwantitatief wilden uitbreiden...
quote:Kunnen we ons goedvoorbereiden voor de EUFA wedstrijden
Op zaterdag 31 januari 2004 16:12 schreef ErikT het volgende:[..]
Lijkt me ook. Nul houden moet geen probleem zijn, alleen nog ff een paar erin leggen. (Wat een makkelijk schema heeft PSV btw na de winterstop tot nu toe...)
quote:Heerenveen en Perugia zijn misschien lastig, de rest zijn zekere overwinningen
Op zaterdag 31 januari 2004 16:12 schreef ErikT het volgende:
Lijkt me ook. Nul houden moet geen probleem zijn, alleen nog ff een paar erin leggen. (Wat een makkelijk schema heeft PSV btw na de winterstop tot nu toe...)
quote:Perugia uit heb je het over neem ik aan?
Op zaterdag 31 januari 2004 16:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Heerenveen en Perugia zijn misschien lastig, de rest zijn zekere overwinningen
quote:Duh
Op zaterdag 31 januari 2004 16:14 schreef ErikT het volgende:Perugia uit heb je het over neem ik aan?
quote:Denk al. thuis wordt t een walkover, bijna net zo makkelijk als 8 februari aanstaande.
Op zaterdag 31 januari 2004 16:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Duh
quote:Zal je zien dat Paulo Rink zijn enige "Saisonstor" gaat maken en het een vuile 0-1 wordt.
Op zaterdag 31 januari 2004 16:25 schreef pascalheister het volgende:
vanavond dat gelijkspel van voor de winterstop wegwerken tegen fietstas
quote:ik zou bijna medelijden krijgen met vitesse, zo erg gaan we van ze winnen.
Op zaterdag 31 januari 2004 16:25 schreef pascalheister het volgende:
vanavond dat gelijkspel van voor de winterstop wegwerken tegen fietstas
quote:Ja voor bijvoorbeeld Villareal ofzo. Zie hem niet bij een echte topclub spelen
Op zaterdag 31 januari 2004 16:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nee, maar Speed reageert er altijd zo leuk op
Maar Van Bommel is voor bijna ieder team in Europa een goede aankoop
quote:Hetzelfde werd over Cocu gezegd. Van Bommel mag dan een arrogante klootzak zijn, hij kan wel verschrikkelijk goed voetballen.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:06 schreef Speed1971 het volgende:Ja voor bijvoorbeeld Villareal ofzo. Zie hem niet bij een echte topclub spelen
A - omdat als die hem zouden willen hebben dan hadden ze um al
B - omdat hij simpel weg voor de europese top te kort schiet
C - weet niet/geen mening
Van jou "zekerheidjes" dat Van Bommel en Kezman in de winterstop zouden vertrekken is ook weinig terechtgekomen, dus...
quote:Ja das zeker waar. Maar goed dat belooft natuurlijk weinig goeds voor
Op zaterdag 31 januari 2004 17:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Hetzelfde werd over Cocu gezegd. Van Bommel mag dan een arrogante klootzak zijn, hij kan wel verschrikkelijk goed voetballen.
Van jou "zekerheidjes" dat Van Bommel en Kezman in de winterstop zouden vertrekken is ook weinig terechtgekomen, dus...
quote:heb VD Schaaf nooit goed gevonden, brengt niets in het spel
Op zondag 1 februari 2004 00:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Waardeloze wedstrijd, VD Schaaf heeft definitief afgedaan. Robben aardig en Cornelisse mag 8 wedtrijden krijgen voor z'n absurde tackle op De Jong
Maareh, Robben mag zo blijven spelen
we staan nu zelfs boven aan
quote:op ons ouwe vertrouwde stekkie
Op zondag 1 februari 2004 02:05 schreef appelsientje het volgende:
zo leuk thuis komen 3 - 0
had volgens mij veel meer kunnen wezen, maar goed de punten zijn weer binnenwe staan nu zelfs boven aan
quote:Yep een daar blijven we ook tot we de schaal en Cup hebben
Op zondag 1 februari 2004 02:10 schreef ASSpirine het volgende:[..]
op ons ouwe vertrouwde stekkie
quote:Dit zal nooit gebeuren
Op zaterdag 31 januari 2004 17:19 schreef Speed1971 het volgende:[..] Ik ga steeds meer hopen dat Kezza gewoon zn contract uitdient en dan vervolgens fransfervrij Eindhoven verlaat. Als dat gebeurd betaal ik voor iedereen bier voor de hele avond
quote:onnodige fouten
Op zondag 1 februari 2004 02:12 schreef appelsientje het volgende:[..]
Yep een daar blijven we ook tot we de schaal en Cup hebben
hoe was de wedstrijd voor de rest (ik was er dus niet bij)
maar robben had wel mooie acties in huis
En lange Jan is best wel op dreef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |