abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13690646
Mijn laatste post in deeltje 6:
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop, maar let op: ik heb ook gerust een hekel aan bepaalde voetballers, maar dat wil niet zeggen dat ik geen respect voor ze heb. Dat is het grote verschil. Als ik de kop van Witschge zie wordt ik bijkans onpasselijk, maar waarom zou ik hem niet respecteren? En ik vind dat je weinig respect betoont als je iemands moeder uitmaakt voor kankerhoer...

En nu weer verder over de mooiste club van Nederland (en omstreken).
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 6 oktober 2003 @ 15:50:26 #2
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13690799
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:

En nu weer verder over de mooiste club van Nederland (en omstreken).

Huh? Dit is toch een psv topic?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13690816
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:37 schreef ChAoZ het volgende:
voetbal was toch oorlog?

niet om iets goed te praten, maar we moeten ook allemaal niet te kinderachtig gaan doen. dat gebetuttel (spelling?) in nederland kan ook te ver doorschieten.
jij weet net zo goed als ik dat als je om welk een reden een hekel hebt aan een bepaalde voetballer, dat ie je daarvoor niet persoonlijk iets hoeft te hebben aangedaan

en dat rechtvaardigt iemand om zomaar iemands moeder uit te schelden voor hoer
pi_13690888
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:51 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

en dat rechtvaardigt iemand om zomaar iemands moeder uit te schelden voor hoer

dat rechtvaardigt het niet, maar zoals Eindhoven misschien nu merkt, is het niet één en al familie gedachten in Nederland. De maatschappij verhardt met rasse schreden en daar doe je weinig aan. En je kan dan wel iedereen eruit willen verbannen die meedoet aan dat soort gezang en geroep, maar dat haalt niets uit. Er komen net zo hard weer andere binkies die het gaan roepen en zingen.
Wen er maar aan, het is nu eenmaal zo en ik zie tenzij we in Nederland eens niet meer zo betutellend zijn, daar weinig aan veranderen.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_13690956
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:54 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

dat rechtvaardigt het niet, maar zoals Eindhoven misschien nu merkt, is het niet één en al familie gedachten in Nederland. De maatschappij verhardt met rasse schreden en daar doe je weinig aan. En je kan dan wel iedereen eruit willen verbannen die meedoet aan dat soort gezang en geroep, maar dat haalt niets uit. Er komen net zo hard weer andere binkies die het gaan roepen en zingen.
Wen er maar aan, het is nu eenmaal zo en ik zie tenzij we in Nederland eens niet meer zo betutellend zijn, daar weinig aan veranderen.

ik dnek anders dat een stadionverbod wel helpt
kunnen die nepsupporters niet naar "hun" cluppie gaan

dan bedenken de volgende zich ook wel voordat zoiets word geroepen

pi_13690988
quote:

[..]

Doe nou niet alsof je het tegen wereldvreemde boertjes hebt.
Je kunt je neerleggen bij het feit dat er spreekkoren zijn en de boel gewoon toestaan, of ertegen ageren en proberen dit soort uitwassen te stoppen. Je ogen sluiten en/of meegaan in de flow is zonder twijfel de domste optie.
Wat een vrouw!
spits!
pi_13691058
quote:
<<stom blabla-verhaal>>
het zogenaamde tolerantiebeginsel... Alles moet kunnen of doe gewoon met de sterkste (lees: grootste bek) mee...

Mensen zoals jij zijn eigenlijk meer dan medeschuldig aan dit soort ellende!

En ja ik zeg of doe er altijd wat aan wanneer iemand volledig over de schreef gaat.
En ja daarmee ben ik weleens in de problemen gekomen.
En nee dat weerhoudt me er niet van om toch mijn bek open te trekken.

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_13691086
PSV loopt te zeiken over spreekkoren tegen hun sterretje..
maar wat zingt men zelf?
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:05:02 #9
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13691159
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:01 schreef Eibertje het volgende:
PSV loopt te zeiken over spreekkoren tegen hun sterretje..
maar wat zingt men zelf?
Inderdaad, ik had de posts van de psv'ers vandaag wel eens willen zien als Zlatan's moeder de hele wedstrijd voor hoer was uitgemaakt!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13691234
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:05 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had de posts van de psv'ers vandaag wel eens willen zien als Zlatan's moeder de hele wedstrijd voor hoer was uitgemaakt!

Gelul Franky, daarvoor geldt exact hetzelfde. Het is dat het nu PSV betreft, maar ging het om Zlatan of Lazovic of weet ik veel wie, dan nog.
Wat een vrouw!
spits!
pi_13691247
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:01 schreef Eibertje het volgende:
PSV Elke mens met normen en waarden loopt te zeiken over spreekkoren tegen hun sterretje..
maar wat zingt men zelf?
Als een scheidsrechter niet durft op te treden tegen zo'n wantoestanden dan zal hij het zelf wel merken hoe zoiets aanvoelt
dat zijn de consequenties van zijn eigen acties

Ik keur het zeker niet goed, maar dit is wel een voorval van actie-reactie

pi_13691285
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:00 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

het zogenaamde tolerantiebeginsel... Alles moet kunnen of doe gewoon met de sterkste (lees: grootste bek) mee...

Mensen zoals jij zijn eigenlijk meer dan medeschuldig aan dit soort ellende!

ik zit in de ArenA in één van de vakken waar weinig meer uitkomt dan wat aanmoedigingen voor Ajax, als die er al komen, dus ik hoef er niets aan te doen. Ik voel me dus in het totaal niet schuldig. Ik kan er weinig aan doen. Ik ga echt geen 10 vakken verderop lopen om er iets van te zeggen.

De maatschappij verhardt nou eenmaal en daardoor krijg je dit soort zaken. De eerste keer dat er hondenlul werd geroepen naar een scheids was er ongetwijfeld ook een hoop heiza.

Ik heb het er ook over dat er bij de wortel moet worden begonnen, niet dat gebetuttel in de Nederlandse maatschappij. Voor elke idioot of meeloper die er nu is in welk willekeurig stadion, kun je er weer 10 voor terugkrijgen. Stadionverboden helpen wat dat aangaat niet / amper. Er moet dieper worden gezocht naar een oplossing hiervoor.
Wat is dus de reden waarom het überhaupt kan dat dit soort dingen worden geroepen?

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:11:56 #13
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13691342
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:07 schreef Dylan Dog het volgende:

Gelul Franky, daarvoor geldt exact hetzelfde. Het is dat het nu PSV betreft, maar ging het om Zlatan of Lazovic of weet ik veel wie, dan nog.

Ja sorry, ik vind die discussie echt lulkoek.

Er wordt al jaren geroepen "[speler/coach/scheids] je moeder is een hoer!", en nu ineens wordt dit discussiewaardig?

pi_13691345
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:09 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

...

De maatschappij verhardt nou eenmaal en daardoor krijg je dit soort zaken. De eerste keer dat er hondenlul werd geroepen naar een scheids was er ongetwijfeld ook een hoop heiza.

...

Wat is dus de reden waarom het überhaupt kan dat dit soort dingen worden geroepen?

Daar ben ik bang om, dat zo'n soort koren later als "normaal" worden aanzien

Komt door het zwakke beleid van de KNVB, die moeten gewoon harder optreden

pi_13691385
Maar het verschil is:

Spreekkoren richting kezman in totaal nog geen 10 minuten
Spreekkoren richting luinge in totaal dik 25 minuten achter elkaar.

Ik keur het nog steeds niet goed dat er spreekkoren zijn, maar doe niet zo hypocriet dat het alleen maar weer Den Haag is.. want het viel best wel mee...
(Ok behalve toen die weggestuurd werd, dat was extreem)

pi_13691686
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:13 schreef Eibertje het volgende:
Ik keur het nog steeds niet goed dat er spreekkoren zijn, maar doe niet zo hypocriet dat het alleen maar weer Den Haag is.. want het viel best wel mee...
Dat zeg ik ook niet, het gaat mij om het principe.
Wat een vrouw!
spits!
pi_13691733
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:13 schreef Eibertje het volgende:
Maar het verschil is:

Spreekkoren richting kezman in totaal nog geen 10 minuten
Spreekkoren richting luinge in totaal dik 25 minuten achter elkaar.

Dan had hij de wedstrijd maar moeten staken
zo blijven de supporters aan de gang
en de scheidsrechter is gemachtigd om dat te doen, maar als geen enkele scheids het doet, wat heb je daar dan aan ?

en ik zeg ook niet dat het alleen aan de ADO-supporters ligt

pi_13692210
wordt onderhand van dat gezeik hierover

Het is nu eenmaal gebeurd, hoop dat ze het in het vervolg beter aanpakken

pi_13698125
De aanstellingscommissie van de KNVB heeft dit weekend wederom aangetoond dat men vanuit Zeist, met voorbedachten rade, wedstrijden kan beïnvloeden. Door de 48-jarige Roelof Luinge de wedstrijd ADO - PSV te geven, kon men bij voorbaat al weten dat er rotzooi van zou komen. Om te beginnen is er het feit dat Super Luinge, zoals de ADO-fans hem voor de wedstrijd toezongen, op zijn minst een zwak heeft voor de Hagenaars.
Zo floot hij afgelopen seizoen ADO vijfmaal voor de competitie. ADO verloor geen enkel duel onder zijn leiding en incasseerde in deze potjes slechts één tegendoelpunt.. Vanwege de synergie tussen hem en de ADO-aanhang werd hij een paar maal uitvoerig bezongen en zijn naam gescandeerd al betrof het de maker van het winnende doelpunt. Het ging net niet zover dat hij op de schouders ging na afloop. Dat het niet opviel, kwam vooral omdat ADO afgelopen seizoen vaak veel sterker was dan de tegenstanders. Op z'n minst kan gesteld worden dat ADO en Luinge elkaar mogen. Dit is zeker niet het geval tussen PSV en Luinge. Afgelopen seizoen floot hij PSV een keer of vier, waarvan de Eindhovenaren tweemaal niet verder kwamen dan een gelijkspel (Twente en Willem II uit). Daarbij kreeg Kezman in het duel tegen Willem II ook een rode kaart. Ook toen was de rode kaart twijfelachtig. De kaart werd dan ook terecht geseponeerd. En ook nu weer kunnen er een aantal kanttekeningen geplaatst worden bij de beslissing om Kezman van het veld te sturen.

Waarom greep Luinge niet eerder in toen het publiek zich in woord en gebaar misdroeg tegenover de PSV-spits. Waarom zag hij niet dat de ADO-verdedigers er alles aan deden om Kezman te provoceren door te spugen, te slaan en te schoppen waar hij maar liep.Vooral Ros deed zijn naam alle eer aan, maar ook Van As misdroeg zich op alle mogelijke manieren. Zag Luinge dit allemaal niet of wilde hij het niet zien. Dat laatste lijkt het meest voor de hand te liggen gezien het 'warme gevoel' dat hij voor ADO koestert. We gaan er maar niet vanuit dat de sponsor van de scheidsrechters, het maandblad ELF, al jarenlang prominent lid van ADO hier iets mee te maken heeft. Wat rest is de vraag of Kezman bewust een slaande beweging maakte, zijn armen gebruikte om in het duel in balans te blijven, zich probeerde in bescherming te nemen tegen weer een aanval van Van As, of dat de laatste tegen de uitgestoken arm van Kezman sprong. Het laatste woord is aan de strafcommissie.

Kezman zal wel een paar wedstrijden geschorst worden want KNVB=ajaks en binnenkort PSV-ajaks dus

vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:35:20 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_13698194
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:31 schreef chelloboy het volgende:
-blaat-
Kezman zal wel een paar wedstrijden geschorst worden want KNVB=ajaks en binnenkort PSV-ajaks dus

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_13698205
quote:
De aanstellingscommissie van de KNVB heeft dit weekend wederom aangetoond dat men vanuit Zeist, met voorbedachten rade, wedstrijden kan beïnvloeden. Door de 48-jarige Roelof Luinge de wedstrijd ADO - PSV te geven, kon men bij voorbaat al weten dat er rotzooi van zou komen. Om te beginnen is er het feit dat Super Luinge, zoals de ADO-fans hem voor de wedstrijd toezongen, op zijn minst een zwak heeft voor de Hagenaars.
Zo floot hij afgelopen seizoen ADO vijfmaal voor de competitie. ADO verloor geen enkel duel onder zijn leiding en incasseerde in deze potjes slechts één tegendoelpunt.. Vanwege de synergie tussen hem en de ADO-aanhang werd hij een paar maal uitvoerig bezongen en zijn naam gescandeerd al betrof het de maker van het winnende doelpunt. Het ging net niet zover dat hij op de schouders ging na afloop. Dat het niet opviel, kwam vooral omdat ADO afgelopen seizoen vaak veel sterker was dan de tegenstanders. Op z'n minst kan gesteld worden dat ADO en Luinge elkaar mogen. Dit is zeker niet het geval tussen PSV en Luinge. Afgelopen seizoen floot hij PSV een keer of vier, waarvan de Eindhovenaren tweemaal niet verder kwamen dan een gelijkspel (Twente en Willem II uit). Daarbij kreeg Kezman in het duel tegen Willem II ook een rode kaart. Ook toen was de rode kaart twijfelachtig. De kaart werd dan ook terecht geseponeerd. En ook nu weer kunnen er een aantal kanttekeningen geplaatst worden bij de beslissing om Kezman van het veld te sturen.

Waarom greep Luinge niet eerder in toen het publiek zich in woord en gebaar misdroeg tegenover de PSV-spits. Waarom zag hij niet dat de ADO-verdedigers er alles aan deden om Kezman te provoceren door te spugen, te slaan en te schoppen waar hij maar liep.Vooral Ros deed zijn naam alle eer aan, maar ook Van As misdroeg zich op alle mogelijke manieren. Zag Luinge dit allemaal niet of wilde hij het niet zien. Dat laatste lijkt het meest voor de hand te liggen gezien het 'warme gevoel' dat hij voor ADO koestert. We gaan er maar niet vanuit dat de sponsor van de scheidsrechters, het maandblad ELF, al jarenlang prominent lid van ADO hier iets mee te maken heeft. Wat rest is de vraag of Kezman bewust een slaande beweging maakte, zijn armen gebruikte om in het duel in balans te blijven, zich probeerde in bescherming te nemen tegen weer een aanval van Van As, of dat de laatste tegen de uitgestoken arm van Kezman sprong. Het laatste woord is aan de strafcommissie.

NOS= ajax, KNVB=ajax..... het wordt een beetje treurig zo dat gezeik... de speler moet zich leren beheersen...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_13699148
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:35 schreef superjoden het volgende:

[..]

NOS= ajax, KNVB=ajax..... het wordt een beetje treurig zo dat gezeik... de speler moet zich leren beheersen...

dan mag zlaten alvast beginnen, want hij heeft anders nog veel te leren
pi_13699238
quote:
knip
Klik

Ik ben het ook niet eens met de rode kaart, maar dit is natuurlijk absurd

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13703824
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 21:20 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

dan mag zlaten alvast beginnen, want hij heeft anders nog veel te leren

inderdaad maar dat heb ik vandeweek ook aangegeven.... zelf geeft hij ook aan dat Kezman zich niet zo moet laten gaan op de provocaties maar dit geldt natuurlijk ook voor hem...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 00:11:56 #25
62799 Terrace_Casual
Sta op voor de kampioen!
pi_13703836
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:57 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

ik dnek anders dat een stadionverbod wel helpt
kunnen die nepsupporters niet naar "hun" cluppie gaan

dan bedenken de volgende zich ook wel voordat zoiets word geroepen

Jezus wat voor zogenaamde sup ben jij dan wel niet?? Als je iedereen gaat bannen die kanker of hoer gebruikt in t stadion blijft r zeer weinig over en de sfeer is toch al zo slecht ivm met andere landen (zegt men, vooral mensen die zelf nooit in n stadion komen)

Niet zo huilen, die figuren hebben we bij psv al genoeg...
EJK
Why the botter dressin up like that, when it's all show?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')