En wie heeft er weer tentamens? Ikquote:Op zondag 3 april 2005 16:27 schreef LuNaTiC het volgende:
tvptje
goede zaken gedaan vandaagen gelukkig vrij kunnen krijgen van werk om beide wedstrijden in de CL te kunnen kijken.
* LuNaTiC goed weekend gehad
Ok, houd ik je aanquote:Op zondag 3 april 2005 16:46 schreef RijstNatie het volgende:
PSV gaat 100% zeker weten niet verliezen in Lyon !!!
Gelijkspel of winst
Om met de woorden van Co te spreken: het is altijd prettig als je concurrenten punten laten liggen en zelf je wedstrijd wint.quote:Op zondag 3 april 2005 16:27 schreef LuNaTiC het volgende:
tvptje
goede zaken gedaan vandaagen gelukkig vrij kunnen krijgen van werk om beide wedstrijden in de CL te kunnen kijken.
* LuNaTiC goed weekend gehad
Wat denk jij van de kansen voor PSV tegen Lyon?quote:Op zondag 3 april 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
De enige ploeg die dit seizoen Europees niet verloor in Lyon was Man United, met een benauwde 2-2.
Goede generale ook voor Lyon.
Ik onderschat Lyon echt niet hoor. Ik had liever geloot tegen Italianen of Bayern, want Lyon is beter. Maar aan de andere kant: Áls PSV wint van Lyon, dan is een finaleplaats ook haalbaarquote:Op zondag 3 april 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat PSV het niet redt tegen Lyon. 70 - 30 qua percentage, voor Lyon dus. Een ploeg die schromelijk onderschat wordt.
Monaco had ook een goede thuisreeks neergezet. Daar maakte PSV een einde aan.quote:Op zondag 3 april 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
De enige ploeg die dit seizoen Europees niet verloor in Lyon was Man United, met een benauwde 2-2.
70-30 is overdreven vind ik.quote:Op zondag 3 april 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat PSV het niet redt tegen Lyon. 70 - 30 qua percentage, voor Lyon dus. Een ploeg die schromelijk onderschat wordt.
Ik denk dat Lyon door de meeste PSV'ers verre van onderschat wordt. Na Monaco was de enige ploeg die ik (en velen met mij) niet wilde loten Lyon. Ik ben ook bang dat we eruit vliegen al blijf ik erbij dat eerst uit spelen een voordeel is of in ieder geval kan zijn. Een goaltje meepikken in Lyon lijkt me wel noodzaak.quote:Op zondag 3 april 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Nou, lager dan 65 - 35 echt niet hoor.quote:Op zondag 3 april 2005 17:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
70-30 is overdreven vind ik.
60-40 is het eerder denk ik.
volgens mij had Monaco ook nauwelijks thuis verloren totdat wij langskwamenquote:Op zondag 3 april 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
ik teken ook voor een 2-2 of hij benauwd wordt is de vraagquote:Op zondag 3 april 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |