- Meeste aantal keer de nul voor PSVquote:
beleef het nog een keer echt vet filmpjequote:Op zondag 5 december 2004 18:43 schreef cultheld het volgende:
Omdat 't vorige topic bijna dicht was toen ik 't filmpje postte, post ik 'm nog 1 keer
http://www.members.lycos.nl/vandenelzen1/PSV-ARSENAL.wmv
Het hele seizoen ongeslagen blijven.quote:
Gaat ook zeker gebeuren, Alex schakelt Kalou gewoon uit, onze vleugelspitsen spelen hun backs helemaal kapot en Van Bommel en de spits (hopelijk Vonlanthen maar waarschijnlijk Gerald) lopen dwars door Pauwe heenquote:Op zondag 5 december 2004 20:01 schreef rubbereend het volgende:volgende week mooi feijenoord oprollen
Dat is geen record, teminste ik weet niet wat het record is (hoeveel wedstrijden). Maar het is wel eens vaker gebeurd dat een ploeg ongeslagen kampioen is geworden.quote:Op zondag 5 december 2004 19:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het hele seizoen ongeslagen blijven.
Het enige waar wij voor moeten waken is het niet wakker maken van de slapende hond genaamd Chelsea, want als die club zich meldt voor Alex en Farfán, heeft PSV een probleem.quote:Op zondag 5 december 2004 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is geen record, teminste ik weet niet wat het record is (hoeveel wedstrijden). Maar het is wel eens vaker gebeurd dat een ploeg ongeslagen kampioen is geworden.
Maar het langst ongeslagen blijven is natuurlijk wel een mooi record, maar op dit moment nog niet aan de orde, want dat is nog te ver weg om er zelfs al van te dromen .
Er is toch soieso een kans dat Alex na anderhalf jaar vertrekt naar Chelsea?quote:Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het enige waar wij voor moeten waken is het niet wakker maken van de slapende hond genaamd Chelsea, want als die club zich meldt voor Alex en Farfán, heeft PSV een probleem.
Het is niet zo dat Chelsea hem kan opeisen. Als Alex bijvoorbeeld naar Barcelona wil en niet naar Chelsea, houdt 't op voor Chelseaquote:Op zondag 5 december 2004 20:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is toch soieso een kans dat Alex na anderhalf jaar vertrekt naar Chelsea?
Maar Chelsea had toch mee betaald cq optie tot eerste koop bedwongen oid?quote:Op zondag 5 december 2004 20:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Chelsea hem kan opeisen. Als Alex bijvoorbeeld naar Barcelona wil en niet naar Chelsea, houdt 't op voor ChelseaDan kan PSV 'm alsnog voor de volle mep aan Barcelona verkopen.
Klopt. Maar als Alex zelf niet wil houdt alles op. Jammer voor Chelsea, maar die miljoenen zijn ze dan kwijtquote:Op zondag 5 december 2004 20:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar Chelsea had toch mee betaald cq optie tot eerste koop bedwongen oid?
Het grote voordeel wat we hier natuurlijk hebben is een eventuele prijsopdrijvingquote:Op zondag 5 december 2004 22:02 schreef rubbereend het volgende:
Als chelsea komt hebben ze het eerste recht een bod te doen, als een andere club daar overheen gaat (de gedachte alleen al is al lachwekkend natuurlijk) dan gaat hij niet naar Chelsea. Speler en club komen er altijd wel uit.
Ga maar na, Chelsea wordt landskampioen, zal succes hebben in de CL en plaatst de andere clubs zo enigszins uit de markt. Die clubs moeten iets doen, kunnen de club niet verbieden dus dan komen ze met zulke dingen aanquote:Op zondag 5 december 2004 22:37 schreef Furby het volgende:
Ik zie het voordeel niet zoals jij het zegt. Als dat zo zou zijn is het tevens de laatste keer dat er zo'n deal is met Chelsea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |